בקי
חגיגה אלגנטית האומנם ?????? מה דעתכם??

אהבה מעבר לסורגים

בקי 10/08/2011 557 צפיות אין תגובות
חגיגה אלגנטית האומנם ?????? מה דעתכם??

פרק ט"ז

האוטו שנהג שלומי עם 3 הגרציות הגיע לרחבת מלון שירתון תוך 30 דקות. שלומי החנה אותו , ומיהר לצאת כשהוא פותח את הדלת , כדי שאמו תצא ממנו. הוא נישק אותה ואמר לה: "את האמא הכי יפה והכי טובה בכל העולם כולו..תודה חיים שלי. אך חסרים לי שני אנשים יקרים שאינם בינינו והם אביך זיכרו לברכה ושי כפרה עליו. מאמי לחש לה שלומי' תנסי לא לדבר על שי ליד רותי. נכון כפרה עליך אתה צודק.

רותי ואמי יצאו גם הן מהאוטו. שלומי חיבק את אמו וארבעתם נכנסו ללובי האלגנטי של המלון, כשתמונתו של רועי חתן הבר מצווה מחייכת לאורחיו.

אסתי האמא של רועי "רצה מיד לקבל את משפחתה" ראשית ניגשה לאמה וחיבקה אותה בחום רב ואיחלה לה אריכות ימים והחמיאה לה על הופעתה המהממת. לאחר מכן ניגשה לאמי וגם אותה חיבקה בחום ובירכה אותה: "בברוכה הבאה למשפחת אבוקסיס אחותי היפהפייה. את רותי היא נישקה וגם לה החמיאה להופעתה וכולם נכנסו פנימה לאולם הענק שהכיל המון שולחנות עם מפות צחורות עליהן זרי פרחים ננסיים בכל פינה ופינה של השולחן.

אסתי אמרה לשלומי , שהם יושבים בשולחן המשפחה, והוא השולחן הזה. ראשונה תכנס אמי , האחות שלנו, ולאחריה מאמי שלי, רותי, ושלומי אחרון חביב שחייב לשמור על הנשים שלו ,כדי שיחזירן שלמות ובריאות הביתה בתום החגיגה. בצדו של האולם רחב הידיים התמקמה כבר התזמורת והיא מונה אקורדיון, כנר, סקסופון וכן פסנתר כנף בצבע לבן מדהים כשהמנגן עליו כבר עושה ניסיונות כדי להתחיל בתכנית..על הבמה לצד התזמורת ניצב מנחה הערב:. הוא אותת לתזמורת להתחיל לנגן והיא אכן ניגנה קטעים קצרים מכל מיני אופרטות קלילות ומוכרות.

לאחר מכן אמר המנחה: "גבירותי ורבותי לעונג ולכבוד לי להזמין לקצב וולס הדנובה הכחולה של יוהן שטרואס את המשפחה המאושרת החוגגת את בר המצווה של בנה רועי. לצלילי הוולס נכנסו לאולם רועי ותמי אחותו הצעירה ממנו , ומחובקים ומחייכים הרופאה הבכירה ופרופסור ידוע בתחומו הן בארץ והן בחו"ל שהערב הם רק "הורים" רק "הורים" של רועי ותמי היקרים שלהם.

כל האורחים מחאו כפיים וסבתא חנה גם הזילה לפחות דמעות שתיים. מנחה הערב הזמין את רועי לבמה וביקש ממנו לשאת את דברו: "ערב טוב לכולכם אורחי היקרים", אני מודה לכולכם מעמק לבי כי טרחתם ובאתם לשמח בשמחתי, בה נכנס אני החל מרגע זה לעול מצוות. ברשותכם אקרא מלים ספורות שכתבתי בעצמי:: ברוכה הבאה סבתא חנה הסבתא הכי טובה בכל העולם כולו , אני אוהב אותך מאד, לצערי הגדול סבא שלמה לא זכה לראות אותי בערב חגיגי זה וכמו כן גם סבתא אלזה וסבא רומן לא זכו להיות אתי, להיות איתנו, והלוואי ונשמתם תהייה צרורה בצרור החיים.

להורי היקרים שאני "מת עליכם" תודה ענקית שולח לכם , על כל מה שעשיתם למעני עד עתה , ומה שתמשיכו לעשות בהמשך, ושוב מחיאות כפיים סוערות , ולאחותי המתוקה תמי "את חופשייה להמשיך להציק לי כי אחרת איך אדע שאת קיימת, ?

לחיילי צהא הגנה לישראל באויר , בים וביבשה הלואי וכולכם תשובו בריאים ושלמים לחיק משפחותיכם ,אשר אינם עוצמים עין במהלך כל שירותכם אני מצדיע לכם! ברוכים תהיו!!! הוא סיים את הדרשה וכל האורחים מחאו מחיאות כפיים סוערות ופשוט לא הירפו הם ביקשו הדרן: רועי עלה שוב על הבמה והודה לכולם ובישר שעוד מעט יתחיל החלק השני של הטקס "קצת סבלנות"

ואכן לאחר דקות בודדות הוכנסה לאולם כעין חנוכייה ענקית בצבע זהב ועליה מסודרים 14 נרות גדולים בשלל צבעים.

התזמורת פתחה שוב בנעימות קלות ואז המנחה אמר: לפי בקשה מיוחדת "לה-קומפרסיטה" הטנגו שלעולם קרנו לא יפוג.

ההורים המאושרים פתחו ראשונים בריקוד הטנגו , ושלומי קם ממקומו והזמין את אמו – כשהוא רוכן לעברה ומבקש: "האם תאותי לרקוד אתי גבירתי מלכתי"? "אם חתיך כזה לא מצא אשה צעירה יותר אז מי אני שאסרב להצעה", וגם הם הצטרפו לרחבת הריקודים, רועי חתן הבר מצווה הזמין נערה יפהפייה שהייתה בשולחן ארוך עם תלמידים וחברים של רועי, והיא קמה ממקומה כשפניה סמוקות וכמעט דומות לשיערה הג'ינגי היפהפה. רועי כנראה רקדן מעולה הוביל את בת זוגתו אל רחבת הריקודים, ובסיום הטנגו המשיכה התזמורת בעוד טנגו סוחף לא פחות "טנגו ארגנטיאני מפי הזמר הגדול הלוא הוא "חוליו איגליאסייס.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך