בקי
הוא לא מפסיק לחזר אחריה ! והיא לא מפסיקה לסרב ובערב החגיגה במלון יוקרתי בת"א!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 10/08/2011 574 צפיות 4 תגובות
הוא לא מפסיק לחזר אחריה ! והיא לא מפסיקה לסרב ובערב החגיגה במלון יוקרתי בת"א!!

פרק י"ג

יום השבת המיוחל הגיע, במוצ"ש תתקיים חגיגת הבר מצווה

ליבה של אמי "עובד שעות נוספות", מה יהיה? "אני לא נכנעת". תוך כדי המחשבות נשמע צלצול הטלפון.

היי נשמע קולו האהוב של יורי. "היי יורי מתוק שלי", "מה שלומך"? "הכל בסדר מתוקה". "הערב מתקיימת המסיבה נכון" "כן נכון", "לצערי לא נראה לי שישחררו את שי לשעות מספר, אך עדיין מקווים". הלוואי ענתה אמי "זה ישמח את חנה מאד מאד".

אמי ויורי המשיכו לשוחח עוד זמן מה, כשהוא מאחל לה בילוי נעים ומבקש:"מאמי תדאגי שיצלמו אותך ומחר כשתגיעי תראי לי איך היית "מסמר הערב". מסמר הערב ? "חחחח יורי אני סתם אורחת" "בחיים אל תגידי שאת "סתם" את הפרח המלבלב שלי, הביקורים שלך מאתגרים אותי להמשיך, לא להתייאש , ולהמתין עד השבוע הבא"

"טוב מאמי שלי , אני חייב להפסיק, אולי אצלצל עוד פעם בערב, אך באם לאו שולח לך מאי שם מקום רחוק מאד, "אלף נשיקות"!

השיחה הסתיימה ואמי חשה כה חזקה, היא לא תיכנע, בשום פנים ואופן, לזה שמדיר שינה מעיניה.

אמי חשבה בליבה שעוד שעה לערך, תצלצל למאמי ותשאל לשלומה, ואם היא צריכה משהו ממנה"?

שקועה במחשבותיה ישבה אמי במרפסת דירתה , עם כוס קפה שבועון , וניסתה לפתור את התשחץ.

חלפו שעתיים ויותר מאז השיחה עם יורי, והטלפון צלצל שוב. "היי זה שלומי" "מה שלומך אשה יפהפיה שכמותך", "הכל בסדר" ,תודה, "תקשיבי אני אצל אמא ועוד מעט היא תתקשר אלייך להזמינך לארוחת בקר, ואני בכיליון עינים מצפה לראותך, אמי סגרה את הטלפון.

לאחר זמן ממש קצר צלצלה מאמי, "היי מתוקה שלי יה בינתי" "היי מאמי", "בואי כפרה עלייך לכאן ונאכל ארוחת בקר ביחד", מאמי אני מתנצלת, אני "מתה" לבוא, אך כבר אכלתי, ואני נחה לי בכייף, לאגור כוחות לערב. טוב נשמה שלי תנוחי ובינתיים מאחלת לך " שבת שלום" יפה שלי.

אמי שמחה כל כך שלא נעתרה לבקשתו של הגבר המהמם, לשהות לצידו , לצפות ביופיו הממכר, "אני חזקה" וכך אמשיך להתנהג איתו".

המשך יבוא!


תגובות (4)

בקי חולה עלייך !!

את כותבת מדהים אני מתה על הסיפורים שלך במיוחד על הרומנים :)

10/08/2011 21:18

מירי הנשמה שלי
אני חייבת להתוודות בפנייך , ולהביע את רחשי לבי הכנים כלפייך.. אינני מכירה אותך אך נצרתי אותך עמוק בלבי. את חשובה לי כמו בן משפחה ממש ככה.

מאחלת לך את כל טוב העולם. מקווה שאת נהנית בחיי היומיום, אולי יש לך חבר שאת אוהבת או בינתיים את בשלב של ידידות, העקר: שימי לב מאמי עם מי את הולכת ומי חברייך: את ודאי מודעת לפתגם הכל כך נכון:אמור לי מי חבריך ואדע מי אתה".

אני מנסה בכל כוחי להבין איך אפשר להעביר לך הודעה דרך "הצור קשר" מקווה שגם זה יצלח בידי.

ואחרון חביב "תודה תודה תודה על התגובה המהממת שלך – תבורכי!! באהבה בקי

10/08/2011 21:39

אמת אין לי חבר ואפילו לא ידיד חחחח
אני מקווה שאולי בהמשך השנים היה מישהוא אבל בנתיים אין חחח
ואני מאוד שמחה שאת מחשיבה אותי לבת משפחה בדיוק כמוני אני מחשיבה אותך לדודה שלי =) ותודה על כל הברכות שלך ואני מאוד נהנת מחיי היום יום שלי ואת צודקת ב100% בפיתגם ואני מקווה שתצלחי להבין איך לעביר הודעות בצור קשר ואני מבכרת אותך שתזכי לעוד שנים טובות עם הנחדים שלך ואני מאחלת לך שהיה לך גם נינים עם יש לך נכדים גדולים או נשואים =)

11/08/2011 00:20

"אפסו לי המלים, אין כמוך מירי יקירתי.

אני בטוחה שהעתיד צופן לך בן זוג שיאהב אותך עד כלות. זה פשוט ענין של זמן .
אני מציעה לך לא להתייאש ולא להתפשר!! שמחתי מאד לקרוא שאת נהנית בחיי היומיום זה ממש חשוב כי חבל על העלומים שחולפים וכמו שתמיד אני אומרת לחיים אין ש.ח. מה שעובר כבר לא שב.
מאחלת לך סופ"ש מקסים, מלא אור, ונחת רוח, ונמשיך להתכתב ולהפגש בין האותיות, בין השורות, בין האתר שמאפשר לנו להתבטא ולכתוב, ואת רואה אני לא מפסיקה לכתוב וזה כייף.

באהבה בקי

11/08/2011 09:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך