בקי
מקווה שנהניתם לקרוא את סיפורי ומתנצלת שאולי מרב התרגשות כיצד מתנהל הסיפור שלי עשיתי טעות אחת או שתיים בענין המספור ואתכן הסליחה. ברומן הבא מבטיחה "שבועת צופים" שאדאג למספור נכון ורציף.

אהבה מעבר לכל הסיכויים

בקי 01/10/2011 658 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהניתם לקרוא את סיפורי ומתנצלת שאולי מרב התרגשות כיצד מתנהל הסיפור שלי עשיתי טעות אחת או שתיים בענין המספור ואתכן הסליחה. ברומן הבא מבטיחה "שבועת צופים" שאדאג למספור נכון ורציף.

פרק י"ג ו א ח ר ו ן

. כעבר כמחצית השעה החליטה דולי לשוב לתל אביב והבטיחה לו כי מדי פעם תצלצל אליו לוודא מה שלומו, "את דוברת אמת? את זה תוכל לדעת במהלך הימים הבאים חחחחחח" שניהם נפרדו בנשיקה שארכה ללא גבול והיא מיהרה לצאת מחדרו והמעלית המתינה לה והיא נבלעה בתוכה.

מיד כשיצאה ממתחם בית החולים ניגשה לתחנת המוניות וביקשה להגיעה לת"א רח' פרישמן. היא התיישבה במושב האחורי וחשה את הלמות ליבה שעוד רגע יפרוץ ממקומו.

הטלפון שלה צלצל והיא חשבה לא לענות אך לטלפון חייבים לענות. המספר על הצג לא היה מוכר לה אך זה היה עו"ד לב. "דולי כן מר לב היכן את "? "אני במונית עושה את דרכי הביתה. תקשיבי לי טוב אני ביטלתי את ההגעה שלי לאירוע למורת רוחה של רעייתי ואני מבקש ממך שתגיעי למשרד אני , ועוד עורכי דין ממתינים לשובך" "סליחה קרה משהו" ? "מקווים שלא קרה מאומה אך אנו נוטים לחשוב שאכן משהו בכל זאת קרה"

"אלוהים אור אתה מכניס אותו ללחץ אטומי, מישהו רוצה לומר לי משהו גרוע, מישהו חיפש אותי במשרד" "דולי אני מבקש ממך לא להמשיך לשאול אותי אך כולנו נהיה אסיר תודה לך באם תגיעי למשרד"

הטלפון נדם – מה כבר יכול היה לקרות ? אולי קיבלו טלפון מהורי בחו"ל שחלילה קרה משהו לאחד משניהם" את זאת אברר מיד. היא צלצלה לחו"ל לביתם של הוריה ואמה ענתה לה כולה שמחה כי הבת המתוקה שלה מתקשרת: היי מאמי מה שלומך" אני בסדר גמור ואבא הנה יושב מולי ושואל באם התגעגעת אלינו"? האמת היא שמאד מאד, אני אוהבת אתכם מכל הלב" ביי מתוקה אמרה לה אמה וליבה של דולי נרגע לפחות מבחינה זו.

המונית הגיעה ממש ליד המשרד והעלות הפעם הייתה ח ח ח -.35 ₪ . דולי הודתה לנהג קיבלה קבלה ונכנסה פנימה למשרד. עו"ד לב קידם אותה בברכה וביקש שתכנס למשרדו. במשרד היו עוד כמה עורכי דין השותפים הראשיים וביקשו שדולי שתואיל לשבת.

"אלוהים מה אתם רוצים ממני מה כל הסודיות הזאת" זה פשוט מלחיץ אותי ואת כל הדרך עשיתי כשלבי עובד שעות נוספות" אז אולי מישהו יגיד מה קורה מה עשית ? אני חשודה במשהו"? אור ביקש מדולי ראשית לכל שתירגע ותקשיב למה שיש לו לומר לה: ובכן תעני לי קודם לכל לשאלה שאשאל אותך והמדובר בעמוס לביא" "מה קרה לעמוס לביא?"

"דולי לעמוס לביא לא קרה מאומה , אך מה שיש לנו לומר לגביו זה שהוא ערבי לא יהודי, עמוס לביא אכן ערבי בעברו אך הוא התגייר, מלו אותו וכן מל את בנו יחידו אז מה כל הצרמוניה שאתם עורכים כאן"? למה זה כל כך חשוב שהוא ערבי למרות שהוא כבר לא ותאמינו לי הוא יותר יהודי אולי יותר מכולנו
"אוקי תודה על המידע הזה ואני ברשותכם הולכת הביתה. דולי הניחה על השולחן את המחברת שעליה רשמה את כל התשובות לשאלות שביקשו ממנה וכן את הקבלות של הנסיעה במוניות וכמובן גם את העודף ומיד יצאה כשהדלת נטרקת אחריה.

היא הגיעה לביתה וצלצלה לחני: "היי חני איפוא את ? אני בבית מה את רוצה שוב ללכת לפאב? לא " את יכולה להגיע אלי כמה שיותר מהר יש לי דילמה שאני רוצה להתייעץ איתך לגביה מאחר ואני יודעת שכל מה שתייעצי לי יהיה אמיתי " דולי אני מקווה שזה לא כזה "ביג דיל" כמו שזה נשמע" בואי לכאן וסגרה את הטלפון.

חני הגיעה לדולי כשהיא נושמת ונושפת כאחד: "תגידי לי מהר במה דברים אמורים". דולי סיפרה לחברתה בפרטי פרטים כיצד התאהבה בלקוח של המשרד ששוכב בבית חולים תל השומר, "אוקיי זה נשמע נפלא" אבל זהו שלא, חני הוא ערבי". אך התגייר אני כל כך אוהבת אותו הוא מקסים יפהפה והסביר לי בפרוטרוט את התגיירותו, הנחת התפילין מדי בוקרו של יום יום ועכשיו בבית החולים, מדי ליל שישי נכנס אליו רב ומספר על פרשת השבוע.

חני תקשיבי הוא סיפר לי הכל בפרוטרוט על התגיירותו. ויותר מכך אמר לי כי הוא מאד כעס על עצמו כי לא עדכן את המשרד שלי כי הוא ערבי (דבר שלמעשה לפי דעתו לפחות, לא צריך לעניין משרד עורכי דין המיצגים אנשים שזקוקים לייצוגם מבלי להבחין בין צבע דת ולאום ומאחר ואני קשורה לענין זה הוא ביקש מאחד מחבריו שיטלפן למשרד שלנו ויודיע כי ממקור מוסמך מאד תדעו לכם שעמוס הוא ערבי וזהו.

שני מניעים הביאו אותו לבקש מחברו לצלצל למשרד ולומר שהוא ערבי: 1. הוא מאד רצה לדעת כיצד עוה"ד יתייחסו לעניין זה ו-2 הוא רצה לשמוע כיצד הם ידווחו לי על העניין.

אוקי חני ותקשיבי הוא גרוש ויש לו ילד קטן. גרושתו ניצלה את המצב שהוא אושפז במצב קשה וטסה עם הילד לניו-יורק שם מתגוררת רב משפחתה, וגם על מקרה זה שכל כך כואב לו הוא אמר לי שיבקש מהמשרד שלנו שיעשה כל אשר לעיל ידו להחזיר את הילד לארץ לאלתר!!!

אוקי צלצלי עכשיו דולי הרימה את הטלפון וחייגה אליו. "ואו אני לא מאמין דולי את כבר מתגעגעת אלי"? עמוס הוזעקתי למשרד כאילו שהעולם חלילה עומד לפני הרס הענק ופמליה של עו"ד המתינו לי כדי לבשר לי את מה שאתה אמרתי בצורה הגונה ואמיתית "כי אתה ערבי". עמוס רציתי לדעת כיצד זה נודע לאנשי המשרד שלי?

ובכן דולי לאחר שחשפתי בפנייך את העניין הזה ולאחר שדשנו עליו , את קיבלת אותי בדיוק כמו שאני וראיתי שאת מאוהבת בי כמו שאני מאוהב בך והבשורה לא הניעה אותך שלא להישאר לצידי ולהביע את אהבתך שזה היה נפלא. הנשיקות שלך הוכיחו שאת לא מתחשבת במה שהיה אלא בהווה ועוד יותר לעתיד.

ועכשיו רציתי לוודא כיצד יגיבו קברניטי המשרד שלך יגיבו ולכן לאחר כמחצית השעה מרגע שנפרדנו החלטתי לעשות מעשה. ביקשתי מאחד מחברי (מאושפז ותיק כאן) שיביא את הנייד שלו ובמקביל כתבתי לו את הטקסט שהוא אמור ליידע את המשרד." שלום מדבר חבר של עמוס מאושפז כמוהו זה זמן רב רציתי להודיע לכם פרט חשוב שהוא ערבי וניתק.

דולי חמודה שלי אהובתי אני מצר על כל הצרמוניה שחווית בחזרך ממני אני ממש מצטער ולבי כואב., אני כל כך כואב כל כך כואב ובתוכי בוכה למה צריכים להתייחס בצורה כזו בצורה מלאת רשעות וגזענות אז ככה אני לא מתכוון להישאר לקוח שלכם ומיד אפנה למזכירה הרפואית שלנו ואקריא לה את המייל שהיא תשלח לאלתר: "אני מבקש להתנתק מלהיות לקוח של המשרד מסיבות שאין ספק ידועות לכם לפני ולפנים ומבקש מאד כי תואילו להחזיר את כל המסמכים שבידכם והשייכים לי – אם אני חייב לכם בעניין פתיחת תיק ועצם זה ששלחו אותך פעמיים לכאן, אשלם עד הפרוטה האחרונה לאלתר."

(אגב אהובתי יש ברשותי כסא גלגלים וזו התקדמות ענקית לגבי, פשוט אני אהיה נייד ולא מרותק למיטה כמו עד עתה) אני רוצה עכשיו להיות לידך לחבקך ולנשקך אני רוצה אותך כמו אויר לנשימה ומצטער על כי סבלת בגללי. אני רוצה לשאול אותך באיזו קומה את גרה ואם יש מעלית? לא מאמי אני גרה בקומה ג' ואין מעלית אבל למה אתה שואל? כי רציתי לבוא אלייך רציתי להיות לידך הרצון רציתי אך בשלב הזה זה ישאר רק בגדר רצון.

"דולי את אוהבת אותי"? אוהבת אותך זו לא מילה אני אוהבת אותך אני אוהבת את האישיות שלך אני מורידה את הכובע בפניך כי תעשה את הכל להחזיר את הילד הקטן שלך לארץ ואני מקווה שלאחר שנינשא יהיה לנו מיד תינוק/ת או הלוואי תאומים". "עמוס אתה מבין מה אמרתי עכשיו אני הצעתי לך נישואין אלוהים, אתה אמור להציע לי נישואין נכון?"דולי האם את מסכימה להינשא לערבי לשעבר, לנכה בהווה ובעתיד צפוי לנהל מלחמה "לקבל את בני היחד לחיקו, האם את מסכימה להכניס ראש בריא למטה חולה ????" "אני מסכימה כן כן אני מסכימה , אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך חיים שלי, הורי גרים בניו יורק ואני חותמת לך שאם היית מצלצל עכשיו אליהם ומביא לידיעתם את כל השתלשלות חייך ומבקש לדעת מה דעתם הם היו מחבקים אותך ומכבדים כל בן אנוש העקר שיאהב את בתם היחידה ויביא לה אשר וברכה. כן עמוס אלה הם הורי וזו אני בתם.

לא בחינם התאהבתי בך בתם של ההורים המקסימים שבניו-יורק, בהזדמנות ניסע לבקרם או לחילופין נזמין אותם להתארח אצלנו ולהיות האורחים המיוחסים ביותר ביום חתונתנו.

עמוס אני אשקול את צעדי לגבי המשך התמחותי במשרד הנוכחי ומחזקת אותך על ההגינות שבתוכך על הגיור שעברת בגלל אהבתך הרבה לאהובתך אם בנך. היה ברוך ומבורך!!! אגב עמוס אני הזמנתי אלי הביתה את חברתי הטובה ביותר , יותר מאחות היא לי ולאחר שסיפרתי לה את כל מה שארע, היא זו שדחפה אותי להתקשר אליך ולספר לך הכל.

דולי האם חברתך עדיין לידך? "כן" אני מבקש לומר לה כמה מלים": היי עמוס מדברת חני, חני אני כבר אוהב אותך, חני אני מכבד אותך על עצם היותך חברה יותר מאחות לגברת שאת לבי גנבה ואני מתכבד להזמין אותך לטקס נישואינו בהקדם ככל שניתן (פשוט לעמוד על רגלי עם יכולת לשבור את הכוס ח ח ח ח ) ואת זו שתהיי אורחת הכבוד. תודה על הכל והנה מחבק ומנשק אותך מרחוק.

חני החזירה את הטלפון לדולי ועיניה היו מלאות דמעות, תודה עמוס עלי להרגיע את חברתי כי אני רואה שהיא בוכה אני מקווה מרב אשר ושמחה לדידי.

האהבה מנצחת תמיד, לאהבה יש פתרונות לכל בעיה שמתעוררת והיא מיד את כולן פותרת!!!!

האהבה היא סם החיים תיהנו ממנה.

אל תפסיקו לאהוב, אל תפסיקו להתבשם במלה הקטנטנה שבתוכה מאגדת עולם ומלואו אהבה אהבה אהבה " זו מלת הקסם !!!!!!


תגובות (2)

בקי המקסימה :) הרומנים שלך הם יוצאים דופן מכל הרומנים שקראתי אני מאוד אוהבת ליקרוא אותם ואני מקווה שתמשיכי בהקדם האפשרי לעוד רומן מקסים :)

02/10/2011 07:04

היי לרותם זו שאהבה נפשי
את המנוף שמניף אותי להמשיך לכתוב ואכן כך אעשה
תהיי לי בריאה והלוואי ולך ולכל בני המשפחה
תהיה שנה נפלאה וחתימה טובה טובה אמן ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ממני בקי

02/10/2011 07:23
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך