אהבה מעבר לכל הסיכויים פרק ן'
פרק ו'
דולי סיימה את עבודתה להערב והחליטה להתקשר לחברתה הטובה חני אולי תצאנה שתיהן לאיזה פאב להתרענן מעט. חני תמיד שמחה כשדולי צלצלה אליה והערב נענתה מיד להצעתה של חברתה.
דולי לבשה חצאית מיני קצרצרה וז'קט המכסה טפח ומגלה טפחיים. חני כהרגלה הגיעה בדיוק בשעה שקבעו ושתיהן החליטו להיכנס לפאב החדש שנפתח לא מזמן. שתיהן נכנסו לתוך הבאר שהיה חשוך מעט ומוסיקת רוק בקולי קולות בקעה ממנו.
הבנות הזמינו משקה לכל אחת מהן ומצאו שולחן פינתי שממנו תוכלנה שתיהן לצפות במחוללים על רחבת הריקודים.
לשוחח בינן לבין עצמן זה היה בלתי אפשרי בגלל עוצמת המוסיקה אך יחד עם זאת בשביל נשים צעירות זה בהחלט בילוי מהנה.
לאחר כשעתיים חני ביקשה ללכת הביתה כי מחר היא אמורה להתחיל מוקדם את יום העבודה.
שתיהן קמו ויצאו מהפאב וחני אמרה :" ראית דולי אף גבר לא ניגש אלינו" "אז מה" ענתה לה דולי העקר שהיה כייף והלוא איננו נכנסות לכאן כדי שנמצא חבר נכון ? "כן, ולא" ענתה לה חני ושתיהן פרצו בצחוק . אוקיי דולי תודה שהזמנת אותי ובפעם הבא הכל עלי. שתיהן נישקו אחת לשנינו וכל אחת חזרה לביתה. האנרגיה של חני כלפי דולי הייתה תמיד כה חיובית, כל כך נעים לשהות במחיצתה – טוב הן חברות כמעט מיום שהגיחו לאויר העולם.
הדמות של עמוס לא משה ולו לשנייה מעיניה של דולי. השעה הייתה כבר 23.00 היא נכנסה להתקלח וישר עפה למיטה. מחר יום חדש זמירות חדשות.
המשך יבוא
תגובות (0)