אהבה מחוץ לחוק – פרק 4
-נקודת מבטה של לוריאן-
פקחתי את עניי לאט לאט , טעם מר בגרוני כנראה מהאלכוהול ששתיתי אמש .
קמתי צחצחתי שניים ושטפתי פנים .
הבטתי על שעון המחוגים התלוי על הקיר , 12:30 .
נזכרתי באתמול , איבדתי את העקבות של סמואל בגלל הדביל ההוא .
הדלקתי את מחשב הנייד שג'ייק הביא לי ונכנסתי למאגר של המשטרה , חיפשתי את שמו במנוע החיפוש .
חלון חדש עלה , והתמונה שלו התנוססה לנגד עניי , הוא חשוד בחמישה מקרי רצח מדרגה ראשונה , שני גניבות , ושבע תקיפות .
והוא עוד לא נתפס ? חשבתי לעצמי .
הבטתי על התמונה שלו , צבע עיניו האפורות נחרטו עמוק בזכרוני .
המחשבה היחידה שהתנגנה בראשי בזמן שהבטתי על התמונה שלו , הוא רצח את הורי בדם קר .
*
-נקודת מבטו של קייל-
קרני השמש הסתננו מבעד לחלון .
הראש שלי כאב והלם בחוזקה , גוף נשי חיבק אותי .
הסתובבתי וראיתי את הפקידה מאתמול .
היא עברה הלוך ושוב על הקווים שבקעקוע שלי , קעקוע של אות סינית על עורפי .
קמתי מהמיטה ולבשתי לגופי בוקסר ואת מכנס הטרנינג שהיה זרוק על הריצפה .
"מה קרה?" שאלה וכיסתה את גופה העירום בציפית הלבנה של השמיכה .
הלכתי אל חדר השירותים ונעלתי בלי להגיד לה מילה , שטפתי את פניי במים קרים וצחצחתי שניים .
שטפתי את פניי שוב במים קרים כדי להתעורר לגמרי .
"לעזאזל" מילמלתי בעצבנות ובעטתי בפח הקש שלצד הכיור .
*
-נקודת מבטה של לוריאן-
שמעתי תקתוק על הדלת , סגרתי את מחשב הנייד והנחתי אותו בעדינות על השולחן .
ישרתי את הכרית שהסתירה את האקדח השחור וקמתי לפתוח את הדלת .
"בוקר טוב" אמר בריאן ונכנס מבעד לדלת .
"בוקר טוב" אמרתי וסגרתי אחריו את הדלת . "אז מה קורה ?" שאלתי אותו .
"מעולה, חשבתי אולי אם את רוצה ללכת לארוחת בוקר או משהו?" שאל אותי .
אני חייבת לו על אתמול , נעלמתי לו בלי לומר דבר .
"בטח , תן לי להחליף את הפיג'מה וניצא " אמרתי לבריאן בחיוך .
לקחתי בגדים מהארון ונכנסתי לחדר המקלחת נועלת אחרי את הבריח , החלפתי את הפיג'מה שלגופי ולבשתי ג'ינס שחור גופייה לבנה ומעל מעיל העור השחור שלי .
שטפתי את הפנים שלי במים קרים , הברשתי את שיערי לקוקו מתוח .
סובבתי את הבריח בדלת ונכנסתי בחזרה לחדר .
בריאן ישב על המיטה עם מבט ריק בעיניו אוחז באקדח השחור .
הבטתי על המיטה , הכרית לא הייתה שם .
"לוריאן?" שאל בקול שקט . "מה את עושה עם זה?" שאל .
אני מכירה את בריאן בקושי יום וחצי אני לא יודעת אם אני יכולה לספר לו את הסיפור שלי .
"אני סוכנת" אמרתי לבסוף , הוא בטח לא יאמין לי ייקח את הרגלים שלו יברח, ויחשוב שאני משוגעת .
"כן בטח" אמר בקול מזלזל . הלכתי אל המזוודה השחורה שמתחת למיטה והוצאתי ממנה את תעודת ה-FBI עם התמונה שלי והשם המלא שלי , לוריאן לוסיה קורטז .
"את צוחקת עלי נכון ?" שאל וקם לבדוק את התעודה מקרוב.
הנדתי את ראשי , "אני סוכנת" אמרתי שוב מאשרת את חששותיו .
"אבל את רק בת 18 " אמר וניסה למצוא סיבות . "זה סיפור ארוך מאוד , אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל " אמרתי לבריאן שעדיין בהה בתג השוטר .
"אולי בארוחת הבוקר שהתכוונו ללכת אליה?" שאל אותי . "בריאן אני בקושי מכירה אותך" אמרתי לו .
"אז רק לארוחת בוקר , את לא חייבת לספר לי אם את לא רוצה , אבל אני רעב" אמר בריאן .
"כן ברור" אמרתי בחיוך , "בוא נלך .
יצאנו מהחדר שלי ונסענו למרכז העיר לאכול ארוחת בוקר ולהכיר קצת יותר .
*
-נקודת מבטו של קייל-
כשיצאתי מחדר המקלחת, הבחורה כבר הייתה לבושה לגמרי .
"אני ממש חייבת ללכת אני מאחרת למשמרת" אמרה . "תתקשר אלי מתי שתרצה, רשמתי את המספר שלי על הפתק שמה" אמרה והצביע על השידה שלצד המיטה ועל השידה נח פתק צהוב עם המספר שלה .
"בטח כריסטי" אמרתי והובלתי אותה אל הדלת רק רוצה שתלך מפה כבר . "אלכס" תיקנה אותי והביטה עלי במבט מוזר . "בטח" מלמלתי וסגרתי את הדלת אחרי שיצאה .
שפשפתי את עניי , הראש כאב לי מהאנגאובר .
*
-נקודת מבטה של לוריאן-
ישבנו בבית הקפה , בריאן אכל ארוחת בוקר ואני שתיתי רק קפה לוז אגוזים חם.
"מה אתה עושה כול כך רחוק מפלורידה?"שאלתי את בריאן .
"זה סיפור ארוך " אמר ונגס בטוסט הגבינה הצהובה המותכת נזלה .
לגמתי מהקפה והוא שרף במורד גרוני .
"ומה את עושה בפורטלנד? אמרת שאת במקור מוושינגטון " שאל אותי .
"זה סיפור ארוך מאוד" אמרתי .
ונזכרתי שרק לפני שבועיים וחצי ישבתי עם הוריי בארוחת ערב שישי, והולכת אתם ביום ראשון
לכנסייה זה ניראה כמעט כאילו זה קרה לפני נצח .
בריאן הבין שזה איך שהוא קשור לאקדח ולתג השוטר .
"אז…" בריאן בא להגיד משהו אבל הפלאפון שלי רטט .
"רק רגע" עצרתי את בריאן ועניתי לשיחה , מספר לא מזוהה .
-"הלו?" עניתי מהססת טיפה .
-"לוריאן מתוקה" שמעתי את קולה הקטיפתי של פנלופי הדג'נס מזכירתו של ראש מחלקת המבצעים המיוחדים של ה-FBI .
-"כן?" שאלתי אותה .
-"עקבנו אחרי עקבות כרטיס האשראי של סמואל קולט ". אמרה .
-"ו…?" שאלתי אותה מחכה לתשובה .
-"הוא הבוקר רכש כרטיס טיסה לפריז" אמרה פנלופי .
עניי נפערו , -"את מתכוונת פריז, צרפת?" שאלתי המומה .
-"כן" אמרה מבעד לצד השני של הקו בלי שום רגש בקולה . "אז מה הצעד הבא שלך? שאלה אותי .
-"כניראה פריז" אמרתי בהיסוס קל .
-"אוקי מתוקה תעדכני אותי בהמשך" אמרה וניתקה בלי להוסיף דבר .
"פריז?" שאל בריאן תוך כדי לגימה מהקפה הרותח שלו .
"זה סיפור ארוך מאוד" אמרתי לו שוב . "אני מבין" אמר , הוא נגס שוב בטוסט שלו .
*
-נקודת מבטו של קייל-
שכבתי על המיטה המבולגנת מביט על התקרה , נברשת גדולה תלויה מעל המנורה המפיצה אור לבן ורך בכול החדר .
הנחתי את ראשי על הכרית הנוצות הרכה .
הראש שלי הסתחרר , מה אני יעשה עכשיו? שאלתי את עצמי . הטלוויזיה דלקה והקרינה סרט ישן בשחור לבן , הדמויות התרוצצו אנה ואנה ודיברו במבטא בריטי כבד של פעם .
לא התעמקתי בסרט , הבטתי במבט אטום על המסך .
אבל בראשי המשיכה לרוץ השאלה :"מה אני הולך לעשות עכשיו ?" החלטתי להתקשר לטום .
-"הלו?" שמעתי קול גברי ומוכר מהצד השני של הקו .
-"מה קורה אחי ? " שאלתי את טום .
-"טוב גבר מה איתך?" שאל אותי .
-"מעולה" אמרתי , " אני צריך טובה , אתה יכול לבדוק לי שוב עקבות של הג'ורג' הזה?" ביקשתי מטום.
-"בוודאי אחי , אני יחזור אלייך בערב עם תשובה" אמר .
-"תודה טום " אמרתי וניתקתי את השיחה .
מה שנשאר לי זה להירגע ולחכות עד הערב כשטום ייתן לי תשובות .
*
-נקודת מבטה של לוריאן-
הסתכלתי על החדר מסביבי , מוודא שלא שחכתי כלום . גררתי את המזוודה מחוץ לחדר .
ירדתי למבואה הראשית , החזרתי לפקידה המבוגרת את המפתח של החדר ונסעתי אל שדה התעופה.
הנסיעה הייתה קצרה בערך עשר דקות נסיעה .
נכנסתי לאולם גדול ולבן , המון אנשים יוצאים ובאים מנופפים אל יקיריהם ובוכים אל משפחותיהם שהרגע חזרו .
הבדיקות הראשוניות עברו במהירות והלכתי לקנות כרטיס .
"צהרים טובים איך אפשר לעזור?" שאלה פקידה חייכנית בעלת שיער חום ועניים כחולות חודרות .
"מתי הטיסה הבאה לפריז?" שאלתי . הפקידה הקלידה משהו במחשב , בעוד שעה וחצי אמרה .
"אני רוצה כרטיס" אמרתי לה . "אוקי" היא המשיכה להקליד משהו במחשב .
"מחלקת תיירים או עסקים ?" שאלה , "עסקים" אמרתי .
"אני צריכה לראות תעודת זהות ודרכון " אמרה והביטה עלי . הוצאתי את תעודת הזהות מהכיס ואת הדרכון ביחד אתו והראתי לפקידה .
היא חתמה על כול מיני טפסים , ונתנה גם לי לחתום על כול מיני טפסים .
היא נתנה לי את הכרטיס ונקבה בסכום . שלמתי לה בעזרת מאחד כרטיסי האשראי שג'ייק נתן לי .
המשכתי אל הבדיקות הביטחוניות .
המאבטח התחיל לבדוק את המזוודה , הוא התעקב המון , עוד כמה מאבטחים באו לעזור לו והביטו לתוך המזוודה, כמו פלישה לפרטיות .
מה לוקח כול כך הרבה זמן ? . חיכיתי בערך עשרים דקות אבל הוא עדיין לא חזר .
לפתע שני מאבטחים גדולים נעמדו מולי .
"בבקשה גבירתי תתלווי אלינו " אמר אחד המאבטחים .
תגובות (8)
תמשיכיי במהיירות , אני לא מבינה איך עדיין אל הגיבו לך :OO
אני בשוק :OO
תמשיכיייי!
הייתי במסעדה וכל הזמן חשבתי עם עלת פרק או לא חחחחח
XD
ווווואווו אחד הסיפוריםםםם!!!
תמשיכיייי!
תמשיכייי…
היי רשצת לזכותך 42 צפיות בפרק המושלם שכתבת וגם כמה תגובות קיבלת וכל זה מביא אותך להמשיך בדחיפות לגולל את הפרשה בסיפור היפהפה הזה מקווה שתמשיכי מהר ממני בתודה בקי ♥♥♥♥
בליחה כי טעיתי במלה הראשונה והכוונה כמובן "רשמת ….. "ולא כפי ששבשתי את המלה – סורי D
מרב התרגשות אני רק הולכת ומסתבכת עם התגובה ובכן כך זה צריך היה להיכתב: סליחה ששיבשתי – סליחה ששיבשתי ומתחילה את המשפט " "רשמת לזכותך 42 צפיות וכו' וכו' – הפעם הצלחתי ☺☺☺ תודה בקי ♥
מושלם!! תמשיכי מהר הכתיבה שלך פשוט מדהימה!
בבקשה תמשיכייייי!!