אהבה מאחורי הסורגים
פרק ל"ז
אמי ומאמי להזכירכם ,קוראי היקרים , נמצאים בחנות "צמרת" , לשמלות כלה, בהרצליה פיתוח. המוכרת התלהבה מאד מאד מהגזרה של אמי , לאחר שנתנה לה למדוד שתי שמלות כלה כל אחת בסגנון אחר ושתיהן הלמו את גופה "פרפקט" מדהים.
.
מאמי הסבירה :"כי חתני לעתיד רוצה שיתפרו לבתי שמלה לפי מידותיה והם כמובן יקנו אותה שמלה. המוכרת הראתה להם בדים שונים וביקשה ראשית לכל שהם יחליטו על הבד וצבעו. היום, אמרה המוכרת , כלות רבות נישאות בצבעי פסטל עדינים , כמו למשל תכלת, או ירקרק עדין ועוד כאלה צבעים. מאמי ואמי הסתכלו על כל הבדים שהמוכרת הראתה להם ,ומאמי בחרה , כמובן אם אמי תאהב? בד "מגפיור:" זה סוג של בד לא חלק, אלא כאילו רקום בעדינות מדהימה, משהו מאד מאד אריסטוקרטי ואלגנטי.
גבירתי פנתה המוכרת למאמי , רואים שאת מתמצאת בדברים היפים ורק לידיעתך בחרת בבד הכי יקר מכל הדוגמאות שהראתי לשתיכן. מאמי ביקשה מהמוכרת שתביא את הבד שהיא בחרה במלואו כלומר לא רק הדוגמית אלה כשהוא מגולגל בסליל ואכן היא הביאה אותו ואמי אמרה "רק זה". ועכשיו אמרה המוכרת תתמקדי כיצד את תרצי שנתפור לך את השמלה? "רק שנייה אמרה המוכרת, היא נכנסה לאיזה חדר אחורי והביאה כמה ג'ורנלים מחו"ל והמליצה לעבור לאט לאט ולנסות לראות את הכלה שלנו לבושה בה.
אמי אמרה למוכרת ולמאמי, אין צורך להביא לי ג'ורנלים,. אני רוצה שתתפרי לי, מהבד הזה שמאמי בחרה,וזו תהיה שמלה צמודה על הגוף, כששסע עמוק בקדימה וזה יבליט תוך כדי תזוזה את הרגל האחת שלי, ועכשיו עוד משהו היא צריכה להיות סטרפלסט עמוק מאד כשבקדימה יהיה מעט יותר נמוך להבליט את החזה שלי וכן להוסיף לשמלה בולרו קצר עם שרוול 3/4 רק לזמן החופה,. מצויין כלה שלי חביבה התלהבה המוכרת.
עכשיו אמרה אמי , אני רוצה להזמין עוד שמלה , בצבע תכלת בהיר, עם גב פתוח עד המתניים, והקדימה של אותה שמלה תהיה בצורת מחוך, כלומר ממש פתוחה. יש לה טעם מעולה לבתך , גבירתי. והעקר שיהיה במזל טוב. יופי בינתי שלי. עכשיו בואי אלי בקשה ואקח לך מידות, וכמובן תצטרכי לבוא אלינו לשתי מדידות האחת בשלב הראשון, והשנייה לקראת סיום התפירה עם אפשרות לשינויים כאלה ואחרים.
המוכרת לקחה מידות והזמינה את אמי לעוד שבוע ימים למדידה ראשונה.
אמי שלפה מתיקה את פנקס הצ'קים על שמה בלבד ונתנה למוכרת ע"ח שתי השמלות -.5,000 ש"ח. המוכרת כמובן נתנה לה קבלה וביקשה שהיא תתקשר אליה לקראת סוף השבוע אולי הן כבר תהיינה מוכנות למדידה ראשונה.
שמחות וטובות לב יצאו שתיהן מהחנות. עכשיו אמרה אמי למאמי בואי זה ממש לא רחוק תעלי ל"אימפרייה" של בנך אהובי.
הן הלכו קרבת דרך קצרה,ומאמי נהנת מהשלט הענק שמתנוסס על בנין חדש ויפהפה "אבוקסיס" דימעה קטנטנה כיסתה את עינה,. מותר לך להתרגש מאמי שלי.. שתיהן נכנסו פנימה וישר צעדו למשרדו של המנהל. אמי נקשה על הדלת והקול הכל כך מוכר ומענג נשמע כן ,בקשה, מאמי פתחה את הדלת והבן שלה "רץ לקראתה וחיבק אותה חזק חזק . אמא'לה ברוכה הבאה," ברוך הנמצא עיניים שלי." היא התיישבה על אחד הכסאות שהיו סביב שולחנו המהודר בצבע מרנגו עדין . אמי מתוקה שלי איזו הפתעה עשית לבעלך לעתיד, בואי אלי מתוקה , שלי , והוא נישק לה ארוכות כשחנה נהנית ומתמוגגת מנחת רוח.
מאמי אמרה אמי לשלומי שמלות החופה כבר מאחורינו" מה זאת אומרת "הרגע יחד עם מאמי הזמנתי שתי שמלות חופה". אמא הן יפות? הן יפות אך היפהפייה האמיתית היא הליידי המהממת שלך, בעלת הגוף האלוהי.. יופי אני שמח שזה כבר מוכן, כלומר מוזמן ונתת על החשבון " "ודאי".אמא'לה אני רוצה לכבד אותך במשהו מה תרצי לשתות או לאכול? אני אהיה כנה עם שניכם אני רוצה לחזור הביתה מה כבר ? כי קבעתי פגישה עם חברה טובה שתתארח אצלי בשעות אחה"צ. אז שנייה אני אקפיץ אותך אמר שלומי, אתה תמשיך בעבודתך הברוכה יש לי אוטובוס ממש בפינה שמגיע עד לתחנה המרכזית ומשם אעלה על האוטובוס לרמלה. כל הדרך לא תקח ממני יותר משעה גג.
מאמי קמה ושוב שלומי חיבק אותה ונישק לה וביקש אנא כשתרצי לבוא תני צלצול ומיד אבוא לאסוף אותך. תודה אני יודעת מי זה הבן שלי. "ברוך תהיה". שלומי שאלה אמי"אתה צריך מזכירה" לא בובה שלי הרגע הזמנתי ממנפאואר והכתבנית בדרך לכאן. היא תעבוד גג שעתיים ואת בינתיים תמשיכי לבזבז את הכסף של בעלך הפראייר חחחחחחח"
שתי הנשים יצאו ממשרדו כשהוא כמובן מלווה אותן עד היציאה, ובתוך כך אחד מהעובדים שלו יצא מחדרו, ושלומי מיהר להכיר לו את אימו היפהפייה. נעים לי מאד גבירתי "בנך הוא "בדולח" שתהני ותחיי עוד שנים רבות. הוא ניגש למאמי ונישק את ידה. תודה חמוד תודה רבה,
אמי ומאמי ירדו למטה ומאמי אמרה כי בשעה 17.00 יבוא חזי, הפקיד, ורוצה לקחת אותי לסרט יפה כדבריו ולאחר מכן אמר לי תתכונני הפתעה". אני כל כך שמחה בחלקך" מגיע לך להנות ! אמי מתי אני צריכה להגיד לילדי "לדעתי תני לזה "להתבשל עוד כמה פגישות על "אש קטנה" וכשתהיי בטוחה שאת רוצה לבשר לכולם תעשי את זה בדרכך המיוחדת והייחודית שלך.
השתיים הגיעו לתחנה, והאוטובוס ממש מיד, הגיע. אמי נישקה למאמי ואיחלה לך בהצלחה.
המשך יבוא
תגובות (2)
וואו הסיפר כולכך יפה !! אני מקווה שתמשיכי לכתוב רומנים שאני מאוד אוהבת !
אני מאוד שמחה ומברכת את הזוג המאושר שהיה להם עושר ואושר אהבה עד אין סוף ושהיה להם בקרוב ילדים ושיחיו עדד 120 שנה באהבה וכבוד =)
היי מירי המתוקה
כל הברכות שאת מברכת את הזוג אני מברכת אותך שתמצאי את בן הזוג , שיעריך אותך, שיאהב אותך ושיכבד אותך !!!! ממש ממש כך אני מברכת אותך מעמק לבי. את עדיין בחורה צעירה וכמובן זה לא עומד על הפרק בינתיים אך גם כשיהיה לך חבר, את צריכה לעמוד על כך שיכבד ויעריך אותך !!!!!!!!!!!
תודה ונמשיך כהרגלנו להפגש בין הסיפורים.