בקי
לקוראי היקרים אני מתנצלת אם עשיתי כהרגלי פאשלה עם מספור הפרקדים ממש ממש סליחה מכולכם, מקווה שתהנו מהרומן שלי תודה ב.ל.

אהבה בין הגלים פרק שמיני

בקי 10/10/2011 531 צפיות אין תגובות
לקוראי היקרים אני מתנצלת אם עשיתי כהרגלי פאשלה עם מספור הפרקדים ממש ממש סליחה מכולכם, מקווה שתהנו מהרומן שלי תודה ב.ל.

חן הלכה מיד לאלוף ירושלמי לפי הזמנתו וכשהגיעה לחדרו נקשה קלות על הדלת והוא ענה: "חן היכנסי בקשה" חן פתחה את דלתו של האלוף והוא חייך אליה וביקש ממנה לשבת. "מה שלומך חן" "בסדר גמור, תודה האלוף" "יופי אני כל כך שמח שאת חשה בסדר"

"לפני שנכנסתי לחדר האוכל עיינתי בתיק האישי שלך ואומר לך בכנות "את ממש בחורה נבונה" חן הסמיקה והאלוף ביקש ממנה להרגיש משוחררת כי עד עכשיו לא טרף ולו חיילת אחת. חן צחקה והוא אמר לה "כך יותר כייף צריך לצחוק". עכשיו אני מבין שאת יוצאת לטירונות ותשובי לכאן בעוד כ- 3 שבועות + -. "

"כשתשובי חזרה אלינו יש לי רעיון אדיר לגבייך אך לא נקדים את המאוחר למוקדם, תיהני מהטירונות שהיא לא קשה פיזית, אך יש הרבה כתיבה, יש הרבה דברים שצריך לזכור ואין לי צל של ספק את תתגברי בקלי קלות".

חן הבינה שהשיחה הסתיימה היא קמה מהכיסא לחצה את ידו של האלוף וביקשה ממנו שישמור על עצמו ושינצל את כל הגימלים שהרופא נתן לו.

חן כבר לא חזרה לחדר האוכל משהו בתוכה חש מוזרות בלתי מובנת, והיא נכנסה לחדרה שהיה ריק והחליטה לצלצל לסבתה. "היי סבתא'לה מה שלומך ?" "

"חנוש אהובתי אני לא מאמינה שאת מצלצלת שוב" "יש לך טלפון"?

"ואוו כמה את חכמה, כן יש לי טלפון ואני רוצה שתרשמי את המספר שלו וסבתא אם אני לא אענה לך סימן שאני עסוקה אז אל תחשבי כאילו משהו קרה לי" "ברור צחקה הסבתא" "אני בעוד יומיים יוצאת להמשיך את הטירונות וכנראה שבמהלך היום לא אהיה ליד הטלפון, אך סבתא'לה אני אראה שאת צלצלת וכשיהיה לי פנאי אחזור אלייך"

"בסדר חנושי שלי אל תחשבי עלי , תעשי מה שאת צריכה לעשות יפה שלי, והחשוב מכל תשמרי על עצמך, אהבת חיי".

השיחה נותקה וחן מרב שאהבה את הסבתא רק חששה שמא יקרה לה חלילה משהו ומי יעזור לה, ?

המשם יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך