בקי
חן שלנו הגיעה לבסיס שכה אהבה לאהוב "חיל הים" יששששששששששששששששששששש

אהבה בין הגלים פרק שישי

בקי 09/10/2011 632 צפיות 2 תגובות
חן שלנו הגיעה לבסיס שכה אהבה לאהוב "חיל הים" יששששששששששששששששששששש

חן שמחה על החופשה שקיבלה מיורם כך שתוכל לסדר את חפציה האישיים , תצפה את מיטתה בסדין מהבית וגם ציפית לכרית, ולאחר מכן תלך להתקלח ופשוט לנוח, היא זקוקה למנוחה יותר נפשית מאשר פיזית.

תוך כדי סידור מיטתה נכנסה לחדר חיילת שהופתעה לראות את חן. "היי עדכנו אותי שתבוא אלינו חיילת חדשה אך לא תיארתי לעצמי שכבר הגעת" שמי יונית והבנתי מיורם שנתן לך חצי יום חפשה ,יפה מצידו, הוא איש שאין כמותו, "נכון ענתה חן בדקות הספורות שהייתי בחדרו חשתי בדיוק מה שאת השכלת להגדירו".

חן בעוד יומיים יטיסו אותך באחד הבסיסים שלנו אי שם בארץ ושם תעברי טירונות. אני קיבלתי את התיק האישי שלך והתרשמתי ממנו מאד מאד, לאחר שכבר עברת טירונות של שבוע ימים , הטירונות שאת אמורה לעבור תהיה יותר ספציפית לחיל שלנו.

"תודה יונית, אני מתארת לעצמי שאת קצינה למרות שאין עליך דרגות" נכון, ניחשת נכון, אני ס/מפקד הבסיס והדרגה שלי היא רב סרן. "ואוו איזה יופי, אני צריכה להצדיע לך נכון" כעיקרון נכון, אך בתור אורחת שזה עתה הגעת וטרם התאקלמת אין צורך לשמור על גינוני הטקס, תנוחי תהני מהשלווה ובעוד יומיים ניפרד ממך ל3 שבועות, שטמון בהן המון חוויות, המון למידה עיונית ומעניינת מעין כמותה, ופשוט נפלא"

חן הצדיע ליונית והודתה לה על כל השיחה וההסברים לקראת מה היא הולכת ועוד משהו "יונית – אני חלמתי מאז היותי ילדה להיות מוצבת בחיל הים. הים הוא הצל שלי, אני מכורה לו בים הכי גועש אני שוחה כדג במים, ושם אני מטכסת את העצות הכי חשובות שעלי לקבל או לתת ופשוט הוא ממש אבל ממש אהוב עלי ."

"ונראה כיצד יתנהלו העניינים לגבי דידי אינני פוסלת ,כמובן באם אתאים למערכת לעשות קורס קצינים"

"חן התיק האישי שלך מראה שאת מסוגלת ולדעתי המערכת תשמח לשלוח אותך לקורס קצינים.

המשך יבוא


תגובות (2)

את כותבת מדהים ! (:
תמשיכי מהר XD

10/10/2011 07:11

לעדן המתוקה
המון תודה על התגובה שלך ♥♥♥♥ אני כמובן אמשיך
להת' בקי ♥♥♥♥

10/10/2011 07:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך