בקי
חן בבית שלה חן סועדת את לבה במיטב תבשיליה של הסבתא הבשלנית השפית הראשית בכל העולם כולו ♥♥♥♥♥

"אהבה בין הגלים" פרק חמישה עשר

בקי 12/10/2011 507 צפיות אין תגובות
חן בבית שלה חן סועדת את לבה במיטב תבשיליה של הסבתא הבשלנית השפית הראשית בכל העולם כולו ♥♥♥♥♥

דודיק הסיעה את חן עד למקום מגוריה, ירד מהאוטו נתן לה את הקיט-בג ואיחל לה בילוי נענים. תודה דודיק אני מודה לך מאד מאד שהסעת אותי ומאחלת לך סופ"ש מהנה. היא מיד נכנסה לחדר המדרגות והוא המשיך בדרכו. בהתרגשות בלתי מתוארת צלצלה חן בדלת והסבתא \אמרה רגע רגע חנושי שלי רגע רגע. היא פתחה את הדלת והפגישה בין הנכדה לסבתה הייתה ממש מרגשת ברמות על.

שתיהן התחבקו והתנשקו בלי הרף, "חנוש אל תשאירי אותי כל כך הרבה זמן לבדי אני מתגעגעת אלייך" "סבתא'לה אז אני רוצה להסביר לך משהו : "ביום שני לאחר שאני חוזרת לבסיס מיד ישלחו אותי לקורס קצינות במהלך של חודש ימים, אז מה שנוכל לעשות זה לדעתי רק לדבר בטלפון וזה כל כך משמח אותי כי יהיה לנו קשר" אולי יחליטו לשחרר אותי לאיזה יום או סופ"ש אך אני בכלל לא בטוחה"

חנושי העקר שתהיי בריאה ותצליחי ותמיד תמיד תזהרי תמיד תזהרי אוצר שלי מתוק. סבתא יש ריח של בישולים שאני כל כך אוהבת: "מה את מריחה משהו? זה כנראה מהשכנה, אני לא בישלתי כלום "

חחחח על מי את חושבת שתצליחי לעבוד חחחח, בואי למטבח מתוקה שלי. ואכן הסבתא פתחה שולחן והעמיסה עליו כל הבישולים שחן אוהבת ושתיהן אכלו בצוותא ונהנו אחת מחברתה של השנייה.

"סבתא תודה רבה היה לי טעים מאד מאד. עכשיו אני רוצה להתקלח ולכבס את המדים שלי וכל מה שהצטבר אצלי." טוב מותק תעשי מה שאת צריכה לעשות ואני אלך קצת לנוח מההתרגשות לראות כמה הנכדה שלי יפה, נבונה וכבר שולחים אותה לקורס חשוב. חן נישקה לסבתה בחום ושלחה אותה לנוח.

חן נכנסה להתקלח ולא הפסיקה לחשוב על דודיק. גבר צעיר מקסים, אך לא מובן לי מה זאת אומרת קשר בלא מחויבות , בנו של האלוף עם הנשמה הענקית מגיע להחלטה כזו זה מאד פוגם לדעתי לפחות הרהרה חן על האישיות.

כשסיימה את כל מה שהיה עליה לעשות נכנסה לחדרה וראתה את המיטה שלה כשהסבתא הכינה עבורה, כל כלי המיטה היו עם ניחוח של נקיון, ניחוח של בית. חן הוציאה את כיסוי המיטה וקיפלה אותו בזהירות והחליטה לשכב לנוח.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך