בקי
זהו קוראי היקרים רומן זה מגיע לסיומו, מקווה מאד שנהנתם מקווה מאד שהזדהתם עם הרגשות של שפי כלפי רונן והעגמת נפש שלי שספגה מאיל ולא נותא לי אלא לאחל לשפי ורונן תהנו יחדיו, "אהבה הוא סם החיים" בהצלחה !!!!!!!!!

אהבה אסורה פרק י"ב ואחרון

בקי 06/10/2011 590 צפיות 2 תגובות
זהו קוראי היקרים רומן זה מגיע לסיומו, מקווה מאד שנהנתם מקווה מאד שהזדהתם עם הרגשות של שפי כלפי רונן והעגמת נפש שלי שספגה מאיל ולא נותא לי אלא לאחל לשפי ורונן תהנו יחדיו, "אהבה הוא סם החיים" בהצלחה !!!!!!!!!

שפי ורונן נסעו עם האוטו החדש שלו עדיין הורגש הריח הנפלא מהריפוד שלו , עור יקר מאד. לאחר כמחצית השעה הוא החנה את האוטו ושניהם נכנסו יחדיו למועדון לילה אפלולי משהו. רונן המשיך לחבק את אהובתו המהממת ומיד הגיע אליהם מלצר וכיוון את שניהם לשולחן סמוך לרחבת הריקודים. כאילו לבקשתם פצחה התזמורת עם הזמר בטנגו משגע ושניהם ביחד כאילו נדברו קמו וצעדו לעבר רחבת הריקודים. רונן חיבק את שפי ונישק לה ברוך על לחייה הסמוקה מרב התרגשות. שניהם המשיכו לרקוד וההתאמה ביניהם לפחות בריקודים הייתה מושלמת , הוא הוביל אותו בקצב התזמורת ונראה שנהג לרקוד הרבה במהלך חייו.

לאחר הטנגו, הגיע הוולס, ושפי עם נעלי הסירה שלה הכל כך נוחות רקדה כנערה צעירה אולי בפגישה הראשונה עם עלם צעיר. התזמורת הכריזה על הפסקה קלה וזה מה שהוביל אותם חזרה לשולחנם. המלצר הגיע שוב ושאל האם אתם רוצים להזמין משהו: שפינקה פנה אליה רונן בא לך לאכול עוד אוגה טעימה כאן יש להם העוגות הכי טעימות – באחריות ח ח ח ח "אם אתה ממליץ למה לא"? הוא הזמין שתי עוגות מרציפן עם שוקולד לבן מעליהן ואם אפשר דובדבן מעליהן.

הנהג אישר את ההזמנה ואכן הוא הגיש להם לפי בקשתו של רונן גם את הדובדבן המחייך לזוג הטרי בהתהוותו , שפי "מתוקה שלי ביקשתי במיוחד דובדבן כדי להדגים בפנייך כיצד אני מרגיש כלפייך את הדובדבן שהתפרצת לחיי כרוח סערה והזכרת לי שצריך לחיות, צריך להנות כל דקה כל שנייה. היא קירבה את פניה לפניו ונישקה לו ברוך על שפתיו.

תודה רונן אני ממש אוהבת אותך, אתה בשבילי גלגל ההצלה ששלחת אלי לצאת מהבושה שנקלעתי אליה ואדיבותך, טוב ליבך, והמראה המקסים שלך כל אלה נקראים "אהבה" אהבה אהבה. התזמורת פצחה שוב במוסיקה לריקודים ושני גיבורנינו התלבשו על רחבת הריקודים ונהנו אחד מהשנייה כשליטוף עדין קושר ביניהם.

"שפי אני רוצה לשאול אותך משהו אך אנא אל תעלבי ואל תכעסי ": אני רוצה שתבואי איתה לדירתי ולא כמו שזה נשמע פשוט תכירי היכן אני גר וכשתרצי לשוב למלון מיד אסיע אותך.

חיכיתי להזמנה זו כבר מתחילת הערב ולא הבנתי מדוע אינך שואל אותי שאלה זו והמענה שלי הוא "אשמח מאד מאד להיות האורחת שלך" בדירתך. רונן אהובי היקר. רונן שילם למלצר ושניהם שמו פעמיהם לעבר הדירה של רונן. ♥♥♥♥


תגובות (2)

מקסים :) תמשיכי לכתוב רומנים ממש מקסימים שאי אפשר להפסיק לקרוא אותם גם אחרי שהם מיסתיימים :) שהיה לך צום קל ומועיל :)

07/10/2011 04:48

תודה רבה מירי היקרה
אני כתבתי לך אתמול (לא יודעת אם זה קיבל אישור של האתר) כי שנחתי מאד מאד מאד מאד מזה שחזרת לכתוב זה ממש שימח אותי – את כותבת ממש יפה בהצלחה בהמך בקי

07/10/2011 08:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך