אהבה אסורה פרק ד'
הבקר הגיע ושתי החברות התלבשו במיטב תלבושותיהן שושי הזמינה מונית שתקח אותן מביתה לבית המלון פלאז'ה טוסקנה.
המרחק מביתה של שושי למלון היה בערך נסיעה של כמחצית השעה. המונית הגיעה ליעדה ושתיהן יצאו ממנה ונכנסו ללובי של המלון המפואר ששומר על מקומו בפסגת המלונות בעל חמישה כוכבים בכל רחבי העולם כולו.
שושי נגשה לדלפק הקבלה וביקשה לקבל את המגנטים לחדרים 1011 ו- 1012 , פקידת הקבלה מסרה לה את המגנטים וכמובן איחלה לה ולחברתה בילוי נעים וכל אשר תבקש היא וחברתה יקבלו מיד. הגב' בוזגלו שושי חזרה הפקידה ואמרה לה: "בטלפון הפנימי את רשאית לצלצל 24 שעות ביממה לכל בקשה , להזמנת שרות חדרים, להזמנות ארוחות בחדרים, ולכל אשר תבקשו."
שושי חזרה לשפי ואמרה לה : "זהו שפי עכשיו הפינוק והבלויים שלנו יצאו לדרכם." הן עלו לקומה העשירית כשהנוף הנשקף ממנה מדהים. שושי פתחה את אחד החדרים והוא היה כיאה למלון 5 כוכבים, מאובזר בשיא החדשנות והכל בו פשוט מקסים. שפי אמרה לחברתה: אני רוצה לרדת לברכה אך בגד הים שלי לא כאן ולכן בואי נרד לחנויות שלאורך המלון ואני אקנה לי בגד ים חליפה וכובע רחב שוליים כי אינני רוצה בכלל להשתזף. אוקיי הסכימה שושי לי יש בגד ים אתארגן ונרד שתינו ביחד.
שפי פתחה גם את החדר השני וכמו הראשון גם הוא בוהק בנקיונו ומרוהט בשיא החידושים. היא המתינה לשושי ולאחר שהצטיידה בכרטיס הויזה שלה וארנקה יצאה מהחדר ובדיוק שושי גם היא יצאה החוצה.: "וואו החמיאה לה שפי את נראית נפלא, ואוו שושי מפעם לפעם שאנחנו נפגשות את רק הולכת ומשתבחת, צעירה יותר ויותר, גלי לי את המתכון: היא הביטה לעברה ועם חיוך רחב ענתה לה: "א ה ב ה " " ואוו כמה שאת צודקת . יש לך אהבה חדשה ?" "ענקית" ענתה לה חברתה. "אני שמחה בשבילך מגיע לך , טיפלת בבעלך למען האמת הגרוש שלך במסירות שאין לתארה ולאחר שהוא הלך לעולמו מגיע לך להנות. ולחזור לחיים." "תודה שפי את חברת אמת שלי לכן אני כל כך אוהבת אותך."
שתיהן ירדו ללובי ומשם החלו להסתובב בין החנויות הכל כך יוקרתיות שבמלון. אחת החנויות ענתה בדיוק לרצונה של שפי. שתיהן נכנסו פנימה ומוכרת חביבה פנתה אליהן ושאלה באם אפשר לעזור: "כן חביבתי ענתה לה שפי אני רוצה בגד ים שני חלקים בצבע תכלת ורוצה להתאים לו חליפה שאוכל ללבוש לאחר שאצא מהבריכה בצבע כחול חזק ואני רואה שיש לך מבחר של כובעים רחבי שוליים נתאים גם כובע כזה להשלמת התלבושת.
המוכרת נכנסה מעבר לוילון שהיה בחנות ומיד יצאה משם כשהיא מראה לשפי את כל מה שביקשה בדיוק נמרץ. אוקי אני אכנס לתא המדידה למרות נראה לי כי קלעת בול. היא נכנסה לבשה את הבגד ים ויצאה משם עוד יותר חטובה ונפלאה אפילו משושי חברתה . ואו התפעלה המוכרת את נראית מיליון דולר אני מקנאה בגוף החטוב שלך, נפלא. היא מדדה גם את החליפה שכמובן הלמה אותה משהו משהו ואת הכובע רחב השוליים וכך השלימה את הסט לבריכה שהיא כה אוהבת לשחות ולשבת על הכיסאות נוח מתחת לשמשיות הענקיות לבל ישתזפו יתר על המידה.
שושי גם היא רצתה לקנות משהו שתוכל לעטוף את עצמה מעל בגד הים. היא לא רצתה חליפה כחברתה אלא ביקשה צעיף ענק והמוכרת חייכה אליה "גבירתי את מעודכנת באופנה האחרונה" ואוו צחקה שפי אני "אולד פיישן" חלילה את בחרת בסטייל אחר והוא ממש מהמם עלייך. המוכרת הראתה לשושי של ענק בשלל צבעים והיא כל כך התלהבה ומיד כרכה אותו על גופה. רק רגע היא מיד הורידה את הצעיף "שכחתי בכלל שאין לי כסף עלי"" שפי ענתה לה מיד זו המתנה שלי לך על כי את סובלת אותי כל כך הרבה שנים ♥♥♥
המשך יבוא
תגובות (2)
ממש יפה תמשכי :)
צהרים טובים ללך קותם החביבה
מה שלומך ? אך המרגש? מקווה שהכל טוב
טוב חמודה על התגובה ואכן המשכתי ההמשך ממתין למערכת
גבר חתימה טובה ורק אשר בריאות ושמחה
בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥