אהבה אסורה פרק א'
היא נכנסה לאולם הגדול בנתב"ג ובררה מתי בדיוק יוצאת הטיסה שלה לכיוון טוסקנה לשם הוזמנה ע"י חברתה הטובה לפוש יחד איתה באחד מבתי המלון היוקרתיים.
היא הייתה מטופחת ולבושה בבגדים שאין ספק כי בככר המדינה נרכשו ולמרות היותה די מבוגרת אך מטופחת, אין אחד או אחת שלא הסתובב/ה להביט עליה על טוב טעמה וגזרתה החטובה.
אחת מדיילות הקרקע הכריזה כל הנוסעים לטוסקנה מתבקשים להיכנס למתחם הבדיקות הביטחוניות ומשם הדרך אל הדיוטי-פרי תפתח בפניהם.
גבורת העלילה שלי שפי שמה, עברה את הבדיקות הביטחוניות כשאר הנוסעים ומיד נכנסה לדיוטי פרי. דבר ראשון ניגשה שפי לבשמים ושלפה משם בושם שנל 5 כדי להעניק אותו לחברתה שאליה
היא נוסעת. לאחר מכן היא התפנקה וקנתה בשבילה, בושם "אמור אמור" ועוד כהנה וכהנה פריטים של קוסמטיקה ולמעשה כל אשר ראתה יפה החליטה לקנות.
כשהיא מצוידת בשתי שקיות גדולות יצאה ממתחם הדיוטי פרי ופסעה לעבר המטוס שכבר חנה והמתין לנוסעים. שפי עלתה למטוס כשדיילות יפהפיות מקדמות אותה בברוכה הבאה וכמובן עזרו לה עם השקיות. לשאלת אחת מהן היכן המזוודה שלה ? ענתה אינני נוהגת לקחת מזוודות כשאני טסה לחו"ל אלא חוזרת משם עם 3 מזוודות מלאות מהקניות שערכתי שם.
שפי נכנסה למטוס ודייל חביב ניגש אליה והוביל אותה למקום הישיבה שלה. היא התיישבה במושב שהוא הראה לה וחשבה מעניין מי ישב לצידי.
כל הנוסעים עלו למטוס והמושב לידה נותר פנוי, שנייה לפני סגירת דלתות המטוס עלה הנוסע האחרון והתיישב במושב לצידה של שפי. קברניטי המטוס בירכו את כל הנוסעים בברכת ברוכים הבאים, ותודה שטסתם עם אל על, וביקשו לחגור את חגורות הבטיחות רק בהמראת המטוס ולאחר מכן הם רשאים להתנתק. המטוס המריא בשלום ורק אז התפנתה שפי להתבונן בנוסע שיושב לצידה.
הוא היה גבר די מבוגר לבוש בטוב טעם והם לחצו ידיים כשהוא מזדהה ואומר כי שמו יהורם והיא ענתה ששמה שפרירה אך קרוביה קוראים לה שפי והחליפו כמה מילות נימוסין. הדיילות החלו לעבור בין הנוסעים עם שתייה וכריכים קטנטנים ומאד אסתטיים ושפי ציינה שזה ממש ממש טעים. שפי פנתה לנוסע שלצידה ושאלה אותו לאן פניו מועדות בטוסקנה? האם לנופש, או לעיסקת עבודה. בני היחיד ענה לה יהורם הוא מנכ"ל המלון היוקרתי פלאז'ה וכל כמה חדשים הוא מזמין אותי לבוא להתארח אצלו.
"ואוו איזה יופי, אני מאמינה שאתה שבע רצון עם כל הזמנה שמזמין אותך הבן." "נכון מאד" "האם בנך נשוי ויש לו ילדים שמטבע הדברים הם הנכדים שלך? " "לצערי עדיין לא נישא, הוא כל כך עסוק בהנהלת המלון כך שאין לו זמן להתמסד ואולי טרם מצא את האחת והיחידה שלא תרפה ממנו"
המשך יבוא
תגובות (0)