אהבה אסורה חלק ב'

בקי 03/10/2011 520 צפיות 2 תגובות

שפי עצמה את עיניה ונמנמה מעט. המטוס המשיך בטיסתו וקרוב לוודאי בעוד כשעתיים הוא ינחת בטוסקנה היפהפייה. הזר שישב לצידה גם הוא נמנם להנאתו. זה כל כך נחמד לצפות בשני אנשים לא צעירים אך תאוות החיים, הבילוי, הטיסות משם לכאן ולהיפך עדיין הרעידו את הלב.

שפי התעוררה ולאחר שהביטה לעבר שעונה הבינה שעוד זמן לא רב הם נוחתים בטוסקנה. היא הרימה את התיק שלה ושלפה ממנו את הנרתיק שבו נמצאים כל כלי האיפור , בשמים ואודמים ומיד החלה להתאפר, לסרק את שיערה השופע, ולבסוף קינחה עם עיפרון שעיצב את שפתיה ולאחריו משחה אותן בליפגלוס בהיר. לאחר שסיימה להתאפר, שלפה מתיקה את העגילים הג'יפסי שלה עגילים ענקיים וענדה אותם וזהו- אשה מיליון דולר. יהורם הסתובב אליה והחמיא לה מעמק ליבו, וואו את יפהפייה, והיא בחיוך ענתה לו: "בקר טוב אליהו ח ח ח "

קולו של הקברניט שום נשמע ולאחר התודות שטסו אל על ביקש שיחגרו את חגורות הבטיחות מאחר ועוד כמה דקות נוחתים בשדה התעופה של טוסקנה. ברוכים היו ובילוי מהנה לכולכם.

ואכן המטוס נחת בנמל התעופה של טוסקנה ולאחר שנפרדה מיהורם הודתה לדיילות החמודות והן איחלו לה בילוי נעים וכי היא אשה יפהפייה.

"תודה בנות ולעולם אל תשכחו מה שלא עושה הטבע עושה הצבע "ולכל אחת מהן נתנה ליפסגלוס לאות תודה. הדיילות היו ממש ממש מופתעות והודו לה מאד .

שפי חיפשה את חברתה אשר הבטיחה לה כי תבוא לאסוף אותה מהשדה אך היא פשוט לא הגיעה. לאחר שמרבית הנוסעים עזבו את שדה התעופה לפתע ניגש אליה גבר צעיר ומהודר ושאל באם היא הגב' שפרירה ? "כן" ומי אתה" אני זה שהתבקש להסיעה אותך מכאן אל חברתך שלצערה לא הספיקה להתארגן ולהגיע לכאן. וכיצד הגיעה אליך חברתי? אני עובד בחברת הייטק יחד עם בנה של חברתך שוש.

אוקיי תודה שבאת וקדימה בוא ניסע. הגבר הצעיר לקח ממנה את השקיות והניח אותן במושב האחורי של האוטו ולאחר שהיא התמקמה יצאו לדרכם.

הוילה של חברתה הייתה לשם דבר. היא מאד אהבה להתארח אצלה ותמיד ביקשה שישארו בבית אך שוש התעקשה שהן חייבות להתפנק במלון. והפעם קרוב לוודאי יהיה ממש ממש פינוק בפלאז'ה טוסקנה. לאחר כברת דרך לא ארוכה הגיעו לוילה הענקית כשבריכת השחייה קרצה וברכה אותה בברוכה הבאה. הנהג ירד ומיד הוציא מהמושב האחורי את השקיות שלה ויחד איתה נכנסו לוילה. שושי קרא הגבר הצעיר בואי "הגעת שפי שלי" ברוכה הבאה, ושתיהן התחבקו כיאה לחברות מילדות שלעולם לא נפרדו – הקשר ביניהן איתן עד עכשיו.

המשך יבוא


תגובות (2)

זהה ממש ממש מעניין ויפה : )
מקווה שאצליח לעקוב !!

03/10/2011 13:12

תודה רבה לטליה החביבה

אשתדל להעביר את הפרקים יותר לאט כדי שתוכלו לעקוב, כך גם התבקשתי מעוד מחבר אך כשאני בלהט הכתיבה קורה לי משהו שכנראה אין לי שליטה עליו ואני כותבת וכותבת ללא סוף. אך אני באמת קשובה ומעוניינת מאד מאד שתעקבו ותקראו את הסיפורים שלי ואכן אעשה זאת במתינות.

מאחלת לך ולכל בני משפחתך שנה טובה וגמר חתימה טובה באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

03/10/2011 14:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך