אבא
הקדמה –
רייצ'ל קרוז סמית' או בקיצור רייץ' היא נערה בת 16. מלאת ביטחון. חזקה. בעלת שיער ארוך מתולתל בצבע חום כהה, עיניים בצבע חום בהיר, שפתיים בצבע וורוד אדמדם ונמשים. לפעמים היא מתבודדת, צריכה את הזמן שלה עם עצמה. לחשוב.
בזמנה הפנוי, רייצ'ל מנגנת בגיטרה, כותבת שירים, מלחינה ומציירת.
לאחר שאביה של רייצ'ל נטש אותה ואת אמה – אוליביה קרוז, כשהייתה קטנה, יוצאת לחפש את אביה בכדי למצוא תשובות לנטישתו. למה עזב אותן? למה לא שלח מכתבים? למה לא שמר על קשר?
רייצ'ל אמרה לאמה שהיא תיסע לדודתה במשך חופשת הקיץ אבל היא לא סיפרה לה שהיא הולכת אלייה כדי לחפש את אביה כי ידעה מה תהיה תשובתה – 'הוא נטש אותנו כשהיית בת 5, היה לו קשה, אבל הוא אהב אותך, זה מה שאת צריכה לדעת עליו', כי זאת הייתה התשובה שלה תמיד, לכל השאלות הקשורות לאביה.
מה שנשאר לרייצ'ל מאביה אלו זכרונות, כמה תמונות ואת שמו, ניית'ן סמית'.
תגובות (21)
יפהה….. אני כבר מחכה בקוצר רוח לקרוא!!!!!! אני מתה על סיפורים מהסוג הזה!!!!
תודה (: דרך אגב, תיקנתי כמה דברים. ואני אשמח אם תגידי לי מה אני צריכה לשפר, לתקן, להוסיף…
את יכולה לפלפל את זה קצת…. לדוגמא חטפו אותה, או כל מיני דברים כאלה… אני מחכה לקרוא!!!
נ.ב. את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי, הבטחה של אש וקרח, ואת מוזמנת גם לקחת משם רעיונות :)
אני לא אעשה חטיפה או משהו… וזאת רק הקדמה, שיבינו על מה הסיפור מספר…
את לא חייבת…. רק הצעתי…. הכל ברוח טובה :) אז אני סומכת על יכולת הכתיבה היפה שלך, ומחכה לקרוא את זה כמה שיותר מהר!!!
בהצלחה ;)
תודה, אני אתחיל לכתוב פרק ראשון אבל אם לא יהיו לי לפחות 5 קוראים אני לא חושבת שאני אמשיך את הסיפור, אולי אני אמשיך לעצמי חח…
אני פשוט מתה על ז'אנרים כאלה, וקראתי מלה קטעים שלך ובבקשהההה תמשיכי בישבילי!!!!!! אני חייבת לראות המשך!!!!!!!
חח… דבר ראשון, תודה.
דבר שני, נקווה ל-5 קוראים.
נשמע נחמד מאוד! מצפה לסיפור.
תוודה !
זה מזכיר לי את ״יומני החופש הגדול״ משום מה.
נשמע טוב. תתחילי:)
זה באמת נשמע כמו יומני החופש הגדול
יומני החופש הגדול??
סדרה תחפשי בגוגל
אני מכירה, התכוונתי לשאול למה זה מזכיר לך את הסדרה הזאת?
אני בכלל חשבתי על משהו אחר, אבל אני יכולה להיעזר בסדרה
כי גם שם הייתה ילדה שטסה לישראל בשביל לחפש את אבא שלה ואמרה לאמא שלה שזו חופשה.
אהה… אני אשתדל שזה לא יהיה אותו דבר כמו יומני החופש הגדול
כדאי לך להתחיל.
מצפה לקרוא.
באותה רוח אני מקווה שגם
תיכנסו לסיפורים שלי.
נכון,אני חדש ובנתיים זה רק שני שירים והודעה…
אבל היום אני כבר מתחיל לכתוב סיפור
שמבוסס על סיפור אמיתי שקרה לי!
תודה לקוראים ולמגיבים שייכנסו מראש.
(:
תודה רבה לך!
אני עכשיו נכנסת לסיפורים שלך, בהצלחה
~קראתי את זה אתמול מהטלפון ולא יכולתי להגיב אז אני מגיבה עכשיו~
זה מדהים ונשמע ממש טוב, מחכה להמשך ^^
תודה (: