~כוכב נופל~ פרק 19 ספיישל ארוך♥
יצאתי מהבית בעצבים על אמא שלי ונתקעתי ב…כפיר!!…
—————————-
נקודת מבט הדר:
טוב אז לפני כמה ימים כפיר סיפר לי שהוא מאוהב בנועה, (כמה מתאים..)
אני יודעת שגם נועה מחבבת אותו, אז ממש טוב ואני אמורה להיות שמחה בשבילם- הם שני החברים הכי טובים שלי. אבל אני לא יודעת למה, אני פשוט לא. אני פשוט חברה רעה בישביל נועה ועוד יותר בישביל כפיר, אני מרגישה ממש רע עם עצמי עכשיו.
אז אני יודעת שאני ממש מגעילה אבל כשכפיר סיפר לי שהוא מחבב את נועה- הוא שאל אותי אם גם היא מחבבת אותו.. בתור בנאדם נחמד וחבר טוב הייתי צריכה להגיד שגם היא אותו ושהם מושלמים ביחד.. אבל לצערי אני בטח לא כל כך בנאדם נחמד ואני אמרתי לא.
אפילו אמרתי שהיא מחבבת את דניאל (משיעור היסטוריה!!). אני פשוא איומה, אם נועה או כפיר ידעו מזה הם בחיים לא יסלחו לי!!..
______________________
חזרה לסיפור:
"היי" כפיר אמר, "היי" השבתי.
"לאן את הולכת?" שאל.
אמממ לא ידעתי מה לעשות ומה להגיד לו להצטרף אלי- הוא בטח לא רוצה להיות עם נועה, ואני בטח שלא רוצה להיות עם שניהם ביחד… שיט, שיט מה אני עושה??- אם אני אשקר ואני יגיד שאני הולכת: לסופר, לקניון, לבקר את סבתא שלי (היא גרה ממש קרוב לתחנת אוטובוס שאליה אני הולכת בישביל לנסוע לנועה) ואם הוא יבקש להצטרף.
אני יודעת שזה לא בסדר אבל שיקרתי, "אני הולכת לקניון, דברים של בנות;), סורי אני לא חושבת שתרצה לבוא.." אמרתי. הבטן שלי מתהפחת זה תמיד קורה לי כשאני משקרת לאנשים שחשובים לי.. אני מרגישה שאני צריכה להקיא.. "נראה לי שאני יוותר" אמר. ושנינו צחקנו.
המשכתי ללכת עם הרגשה איומה. הגעתי לאוטובוס. חיכיתי כמה דקות עד שהוא יגיע ובנתיים החלטתי להיתקשר לנועה.
____________________________________
נקודת המבט של נועה:
ישבתי לבדי בחדר. לפתע נכנסו גאיה ושיר לחדר.
ראיתי שהדר מתקשרת אלי לא ממש ידעתי מה לעשות לענות,או לא? אבל עניתי.
"הלו?" אמרתי בשקט בתקווה ששיר וגאיה לא ישמעו. "היי, איך את?" הדר ענתה.
"בסדר, ככה ככה" עניתי. היא אמרה לי לא לדאוג ושבקרוב היא כאן, שמחתי (לפחות מישהוא אחד ידבר איתי..)
החלטתי לצאת החוצה, לנשום קצת.. עד שהדר תגיע. קמתי, שיר וגאיה הסתכלו עלי, באתי לצאת ואז שיר אמרה:" רגע חכי.." הסתובבתי.
"אני רוצה שנדבר, כולנו" לא ממש הבנתי אותה "כולנו" מה? אני, היא וגאיה? או אני, היא וגיא? הייתי די מבבולבלת אבל אז היא אמרה:" אני את וגאיה" ולדעתי היא שמה לב שנאנחתי בהקלה.
והיא צחקה קצת. התקרבתי אליה ואמרתי: "לפני שתגידי משהוא או שתכעסי, ותצעקי אני רוצה שתקשיבי לי".. "טוב אמרה.
"אז ככה: לפני שנה בערך, היה לי חבר.. היינו בקשר ממש טוב, אבל ממש טוב והרגשתי איתו הכי טוב בעולם.- הכל מושלם נכון?!..
הייתה לנו תקופה של ריבים ועלייות ויריודת אבל איכשהוא בסוף התאזנו וחזרנו להיות כמו תמיד, הרגשתי שהוא האחד, הוא המיועד לי. ההורים שלי קנו לשנינו כרטיסים לפריז. הייתי מאושרת והחלטתי לבשר לו את זה בהפתעה.
הלכתי לבית שלו, אמא שלו הכניסה אותי, עליתי לחדר שלו וכשפתחתי את הדלת של החדר ראיתי אותו מתנשק אם איזה בחורה, הוא לא שם לב- אז ברחתי מהר וחזרתי הביתה.
אבל יום אחרכך נפרדתי מימנו ולפני כמה זמן נפל לי האסימון שהבחורה שהיתנשקה איתו, זאת היית את!!". שיר הסתכלה עלי, היא הייתה די המומה. "יש לך כל זכות לכעוס עלי" אמרתי.
"אני לא כועסת פשוט קצת קשה לי לעכל, ואם כל הסיפור שעכשיו סיפרת לי, ואני מאמינה..
"זה עדיין לא נקלט לי למה נישקת אותו??".. היא הסתכלה עלי ואני עליה, ופתאום הדר נכנסה. אני חייבת להודות שזה שבר את הקרח ולא ראיתי אותה שבוע וזה נוראי אני לא מצליחה בדרך כלל לא ליראות אחת את השניה יום..
מיד היא רצה אלי וקפצה עלי "נועה!!" צרחה.. "הרסת לי את האוזניים" אמרתי. תוך כדי שאנחנו צוחקות ומתחבקות. הדר לא שמה לב בכלל ששיר וגאיה בחדר, ראיתי שפתאום היא שמה לב.. היא הסתכלה עלי במבט מובך ואז אמרה:"היי" לשיר וגאיה במבוכה. שיר ענתה לה ׳היי׳. פתאום הדלת נפתחה וראיתי את…
תגובות (2)
אהעאעהאע סיפור מהמם! תמשיכיייי
תמשייכו שתי בטטות♥♥