^וואן שוט^ הכל התחיל בשיעור לגיטרה….- סודיות
ההורים שלך מנג'סים לך שהם רוצים שתכלי לאיזשהו חוג ,
אז את אומרת להם שבסדר אבל לחוג גיטרה …
אתם מתקשרים למורה לגיטרה אחד שמצאתם , הוא קובע איתך שתיפגשו כל יום שלישי בחוף הים .
הגיע יום שלישי , את הולכת מבואסת לחוג גיטרה כי ממש אין לך כוח … את מגיעה למקום שקבעת בו עם המורה לגיטרה … פתאום את רואה את נייל הורן מתקרב אליך ושואל : ' את ג'סיקה ?'
את :' כן … אומיננדוס איך את יודע את השם שלי ? '
נייל :' אני המורה שלך לגיטרה .'
את : 'אומיננדוס !'
נייל :' טוב , אז נתחיל ? '
את :'בטח !'
נייל מתחיל ללמד אותך ואת לא יכולה להוריד את עינייך מהעיניים הכחולות ויפות שלו . הוא מסתכל עליך ושואל : 'ג'סיקה, הכל בסדר ? '
את :'ברור '
נייל :' את ממש חמודה ! '
את :' גם אתה '
נייל :' אממ באלך אחרי השיעור גיטרה שנטייל על החוף ?'
את :' כן ,בטח : ) '
המשכתם בשיעור הגיטרה ואז הלכתם על החוף , הוא התחיל להשפריץ עליך מים ולצחוק ,החזרת לו , התחלתם מלחמת מים , נכנסת לתוך המים , ממש עמוק , פתאום נייל מתקרב אליך מנשק אותך , נשיקה ארוכה וחמה , מתקה ונעימה , את ניהנהת ממנה מאוד ! אחר כך הוא אומר לך :' ותקשיבי.., ג'סיקה…, אולי זה ישמע קייטשי אבל אני חושב שהתאהבתי בך … אני מהרגע שראיתי אותך פתאום לא רעב יותר , אני לא יכול להסיר מהעיניים הכחולות שלך את מבטי .'
את :' גם אני ככה ! אמממ באלך שנלך אחר כך לאיזה מסעדה ?'
הוא :' אני לא כלכך רעב אבל כל עוד אני איתך אני בטוח יהנה '
הוא נתן לך נשיקה קטנה בפה ויצאתם מהמים , שניכם הייתם רטובים לגמרי, כבר היה חשוך בחוץ, היה קר, הוא נתן לא את הג'קט שלו שהוא הוריד לפני שנכנסתם למים . הוא מחבק אותך ואומר : 'אמממ אני לא חושב שאנחנו יכולים להיכנס למסעדה ככה … את רוצה לבוא לאכול אצלי ?'
את :' אוקי : )'
הלכתם לבית של נייל , הוא נתן לך בגדים שלו שתוכלי ללבוש , הלכת להתלבש, הוא הביא לך טרנינג ואת החולצה של הcrazy mofo שלו הוא בנתיים התחיל להכין את האוכל ….
הגעת ושאלת : 'נייל ? יש מצב שאני אשאר לישון פה ? פשוט ההורים שלי לא חוזרים היום הביתה … אני אמורה ללכת לישון אצל חברה שלי אבל ממש אינלי כוח … '
נייל :' ברור !'
את :'חחחחח תודה '
הכנתם אוכל ,אכלתם , אחר כך ישבתם וראיתם טלוויזיה …. היית ממש עייפה ונרדמת על נייל , הוא הרים אותך למיטה שלו ונכנס מתחת לשמיכה , התעוררת ושאלת :' מה ? מה אני עושה פה ?'
הוא ענה :'ישנה , לילה טוב יפהשלי ' ונתן לך נשיקה .
התעוררת בבוקר וראית את נייל ישן , התחלת לנשק אותו כי פשוט לא יכלת להתאפק .
הוא התעורר והחזיר לך נשיקות .
ואמר לך :' בוקר טוב נסיכה שלי איך ישנת ? '
את : 'טוב : ) '
הוא התחיל לנשק ואז הלך להכין לכן ארוחת בוקר , אכלתם והוא היה כל הזמן ממש מתוק !
מאז אתם חברים ואחרי חצי שנה הפכתם לזוג,
לאחר חצי שנה שאתם זוג, את באת עם נייל לארוחה משפחתית שלו, הכרת את המשפחה שלו וכולם ממש אהבו אותך !
פתאום באמצע הארוחה, נייל קם מהכיסא וביקש שקט מכולם,
אחרי כמה דקות שנייל ניסה להשתיק את כולם הוא העמיד אותך לצידו, ואמר
' היום אני וג'סיקה חוגגים שנה מאז שנפגשנו,
רציתי להגיד לפני כולכם שאני מאוד מאוד אוהב אותה, ואני מצפה מכולכם שתתמכו בי ..
ורצתי לבקש משהו ממך, ג'סיקה '
אמר ואני התחלתי להסמיק …
כולם נהיו פתאום סקרנים לשמוע …
' ג'סיקה, האם תנשאי לי ? '
נייל שאל והוציא מכיסו קופסא קטנה בצבע אדום שבתוכה נמצאת טבעת זהב כשמעטר אותה יהלום בוהק .
כולם ממש שמחו וחיוכים נדבקו לפניהם ..
" אני אוהבת אותך " אמר, כשדמעות של אושר מציפות אותך, קפצת עליו בחיבוק גדול ובנשיקה מתוקה ..
'רגע…, זה אומר כן או לא ? ' שאל נייל בציניות רשמית ..
"ככןן ! " כמעט צעקת ונישקת אותו למשך 2 דקות בערך, ולא היה אכפת לך שאתם מול כל המשפחה שלו ….
לאחר שנה נולדו לכם תאומים ואתם חיים בעושר ואושר עד עצם היום הזה *_*
הסוף .
תגובות (4)
יצא מעלףֱ!
תודה זה מושלן
בבקשה :*
נחמד