^^שיניים חדות^^ | פרק 3 | חלק א'
-חלק א'-
* נשענתי על השיש. שותה בהנאה את כוס המים, מרווה את צימאוני. "אממ… ג'ס?" *
"אדי?" קראתי והסתובבתי במהירות, מפילה את כוס המים שבידי, "מה אתה עושה פה?!" –"אמ.. אני, הרגשתי מאוד לא נעים שעזבתי אותך ככה, אז…. חזרתי. אבל הייתי ישנה אז לא רציתי להפריע לך"
"אדי" אמרתי וחיבקתי אותו, "אתה לא מאמין איזה חלום חלמתי עכשיו!" –"מה? איזה?" עיניו ברקו.
התיישבנו על הספה, והתחלתי לספר לו.
על המסיבה, על הנער המוכר, על החביטה, על הכל.
עיניו ברקו ונצצו במבט מוזר. והוא נראה שונה. הוא נראה מפוחד ומשועשע כאחד.
"איך אמרת שהנער הזה נראה?" שאל אדי.
"הוא היה גבוה, חיוור מאוד, כאילו העור שלו שקוף!, היה לו שיער שחור, ועיניים חתוליות כאלו, ירוקות-צהובות, ושפתיים אדומות כמו דם." אדי החוויר. "הוא נראה לי מוכר מאוד, אבל אני לא זוכרת מאיפה…. אתה מזהה את ה…" –"טוב ג'ס, אני חייב לזוז" אמר אדי וקם מהספה, מבוהל. "מה… מה קרה אד?" –"כלום כלום… א… אל תדאגי, אני פשוט חייב ללכת, אמא שלי תהרוג אותי…" –"אד, אין לך אמא…" אמרתי ונעצתי בו מבט חושד.
"אה…. אבא שלי….." מלמל אדי –"אדי, שב!" פקדתי והתיישבתי על הספה.
"מה הסיפור שלך אד?!" שאלתי. –"שום דבר" הוא אמר.
"אתה מאוד מוזר היום אדי" אמרתי.
"את רק סתם מדמיינת… אולי זה בגלל המכה שחטפת היום…" –"זה לא רק זה.." אמרתי וליטפתי את ראשי הכואב.
"כן?" שאל אדי, וחיוך משועשע נמתח על פניו.
"העיניים שלך…" אמרתי והתקרבתי אליו, "הן… הן… הן זוהרות" אמרתי. אדי נרתע במהירות לאחור. "הכל בסדר אד?" שאלתי והרמתי גבה. "כן… בטח" אמר אדי.
הצווחה המוכרת הדהדה שוב באוזני. לא כזיכרון… אלא… כאילו היא נשמעת בדיוק עכשיו. "אתה שומע את זה?!" שאלתי. "את מה?" שאל אדי. "את זה!" אמרתי. הצווחה נפסקה. וחזרה. "הינה!" קראתי. "אויי לא…." מלמל, והניד בראשו. "מה? אד, מה קורה?" שאלתי, מודאגת.
"ג'ס, אני…. מצטער" הוא אמר והשפיל את עיניו. "על מה אד?" שאלתי. "אני ממש, ממש ממש מצטער!" הוא אמר והתקרב אלי. ממש צמוד…
"אד?" אמרתי והתרחקתי. הוא התקרב יותר ויותר. "אד, מה קורה לך?" שאלתי, כמעט צועקת. עיניו ברקו יותר מאי פעם. הוא נראה חיוור וחולני, אך משהו מיוחד בו משך אותי אליו.
"ג'ס…" הוא מלמל. "אדי…. מה אתה רוצה? לך מפה!" קראתי. "ששש!" –"דיי אד, זה מפחיד אותי.." אמרתי. הלכתי אחורה, ונתקעתי בקיר. "אד… דיי!" "אני ממש מצטער ג'ס… אבל אני חייב לעשות את זה…"
תגובות (30)
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
אעאעאעאעאעאאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא ת מ ש י כ י עכשיו !
מה?!?! מה הוא חייב לעשות?!?!?
דיי אני במתח!!! תמשיכיי!!!
אעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעהה!!!!!!!!!!
אני במתחחחחח!!!!!!
תמשיכי מיייייייייייייייייייייייד!!!!!!!!!!!!!
מה קרה שם?!?!?!?!
חייב לעשות מה!? חייבת לעשות מה!?!?!?!?!?!?!
למה עשר?! יקח זמ-….
בעצם…. לא אמרת ממשתמשים שונים!!!!!
תגובה מספר:4
מוחע!!! הרסתי את התוכנית המרושעת שלך!!!!!
תגובה מספר:5
טוב, תאמת, אין לי מה לכתוב לשמך שבע תגובות!!!!
אז אני סתם אחפור:)
תגובה מספר:6
שבעעעע המספר הקסום:))
תגובה מספר:7
אעאעאעאעאעאעאע!!!! השתלטתי על עמוד התגובות!!!
תגובה מספר:8
המ…. מה מיוחד במספר תשע?? המ……. המ…… המ….. המ….. המ….. המ……. המ……. המ….. מצאתי!! עשיתי תשע "המ…."
המ…. מה מיוחד במספר תשע?? המ……. המ…… המ….. המ….. המ….. המ……. המ……. המ….. מצאתי!! עשיתי תשע "המ…."
דברים מיוחדים למספר עשר:
הסיפור שלך עשר!!(חהחה)
בסופו של דבר ייצא לי 10 המ….
10 זה מה שיוצא כשעושים 100:10 ו100 זה מספר הפרקים שכולנו נדאג שיהיו לסיפור שלך:))
תגובה מספר:10
זהוווווווו עכשיו את חייבת להמשיךךך!!!!!!
ניייס((:
חחחח אהבתי! D:
תמשיכי
רצית בסך הכל לומר כי אהבתי ♥♥ טוב שמצאתי מקום פנוי גם לתגובה קצרצרה ממני חחח סוף שבוע נעים לורין ממני בקי ♥♥♥
נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו איפה חלק ב
דיייי!!!!!!!!!!
אני לא עומדת במתחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיי כבר יאמעצבנת!!!!!! :OOOOOO
חחחח…. תודה רבה על כללל התגובות המדהימותת!!!!
עוד שתי תגובות *אחרונות* ממשתמשים שונים ואני ממשיכהה!!!
נ.ב- אני לא בבית עכשיו, והפרקים שמורים אצלי בוורד, אז… אני סתצם אוהבת למשוך את הזמןXD
למה התללות הזו באנשיים
לא יודעת….
זה תמיד כיף לקבל המון תגובות
בסדר בסדרר אני ממשיכה!!
החלק הבא יפורסם כבר הערב, אם לא לפני
היי! אני פרסמתי מספיק תגובות כדי שתמשיכי אתמול!! מה אני טפט?!
לא שיר.. את סתם חופרת XD
סתם, היא פשוט ביקשה ממשתמשים שונים.
אבל את יכולה לעבוד עליה ולפתוח עוד משתמשים, וכל פעם להגיב מאחד אחר חחח
את לא רוצה לדעת אך היא חופרת מחוץ לאתר!!
מוחעחעחעחעחעחעחעח…
דרך אגב: פרק מעולה, מחכה להמשך:)
אני לא מקנאה בך שירן.. אף על פי שנראה כאילו היא בכלל לא מגיעה לבית הספר
אהמ… זה לא צ'אט…
אני מסתכלת לפני שאני נכנסת ואז אני רואה שיש 23 תגובות, אז אני כזה- 'וואי! איזה יופי!! וואו' ואני נכנסת ואני רואה…. נו טוב… אתם כבר מבינים…
חח… XD
צודקת!
מצטערת (:
את לגמרי צודקת…
שיר כמעת לא בבית ספר- אבל ההפסד כולו שלה!
חחחחחחחח…….
חצופות כולכן!!!!!! אני אקרע אותכן עם שיניים חדות!! חהחהחהחה וכן, אני חופרת….בעעע חופרת שכמותי:)))
אני מדברת עם שירן בט-ל-פון!!
כן, שיר דיברת איתי בטלפון אבל קראת לי שירן!!!