בקי
כן קוראי החביבים - שלי ונועם שני הגיבורים שלי אוהבים כפי שלא אהבו מעולם. נפרגן להם !!!!! נכון ?????????המתינו בסבלנות להמשך

רומן אהבה

בקי 01/05/2011 663 צפיות אין תגובות
כן קוראי החביבים - שלי ונועם שני הגיבורים שלי אוהבים כפי שלא אהבו מעולם. נפרגן להם !!!!! נכון ?????????המתינו בסבלנות להמשך

לא חלף זמן רב והמונית הגיעה ליעדה ונועם יצא ראשון ממנה ובידיו העדינות להפליא משך את שלי שלו החוצה. הוא שילם לנהג את דמי הנסיעה והותיר את העודף בידיו. שלי הביטה מסביבה וראתה את הבניינים רבי הקומות המזדקרים לגבהים עצומים ונועם תפס בידה והוליך אותה לאחד הבניינים הגבוהים ונתקבל על ידי שומר הבניין בסבר פנים כל כך אדיבות : בקר טוב פרופסור בקר טוב גם לך האיש פתח לרווחה את דלת הכניסה ללובי כשמוזאיקה מעטרת את קירותיו ואת ריצפתו ונועם משך את שלי למעלית וכשהגיעה ונפתחה לרווחה לחץ נועם על הספרה 12 ומשך את שלי לחיקו ואימץ אותו אליו ככל יכולתו. המעלית עצרה ודלתה נפתחה וכאן העושר ניבט כבר מהלובי העצום המטופח עם עציצים יפהפיים בכל פינה ופינה ונועם מיהר לפתוח את הדלת וכמובן פנה מקום לשלי להיכנס לפניו. הדירה שנגלתה לעיני שלי הייתה מהממת שכמותה אפשר לראות רק בקולנוע בסרטים על "העשירון העליון" חייכה שלי לעצמה וכן הגג היה שלהם כשמדרגות פנימיות מובילות אליו ושלי רק חשבה בליבה פרופסור נועם חי טוב בפנטאוז היפהפה הזה ועבודתו קל"ב לביתו. שלי רק צפתה בעיניה על כל היופי האצילי והעשיר שנגלה לעיניה והיא קראה לנועם והחמיאה לו על הדירה המהממת שמתגורר ומשפחתו כמובן והיא מרוהטת בטעם אנין ומשובח. נועם לא הגיב לדבריה ולפתע התקרב אליה ואסף אותה בין זרועותיו ושלי בין זרועותיו שכחה אפילו את שמה, הגבר החסון ויפה התואר חיבק אותה והצמידה לגופו ושפתותיהם נפגשו בנשיקה מחשמלת לוהטת ומלאת אהבה.

שלי את שלי אני אשמור עלייך כל חיי, פגשתי הבקר יהלום יקר יהלום שלא אוכל לוותר עליו, לא אוכל חלילה לאבד אותו כן אוכל לשמרו מכל משמר ללטף אותו ולהחזירו למקום שאליו הוא שייך ללבי מאמי שלי ללבי עד כלות.

שלי איבדה את הצפון , נועם הושיב אותו באחד הכיסאות במטבח המאובזר יפה יותר מהסרטים וביקש ממנה אם היא רעבה שתאכל את מה שהביאו מבית הקפה והוא "נעלם" אי שם בדירת הענק וחזר כעבר דקות עם מסמכים בידו ושלי רק ישבה ובהתה בו ולא הבינה כלל מה קורה איתה. שלי לחש נועם עלינו לצאת לדרך מתוקה שלי. אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי מימי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך