למה זה תמיד קורה לי?!?!?
טל בכבודה ובעצמה עמדה בכניסה, היחידה שגרמה לי לשנוא!!
היא גנבה לי את החבר בכיתה ו׳ ואז בכיתה ח׳ ואז עברנו לפה..
ומאז די סלחתי לה וכנראה שגם עכשיו אנחנו ״סולחה״..
״מה אני עושה פה?״ שאלה ״מה את עושה פה?״ המשיכה.
״אני גרה פה!!!״ עניתי הכי מאופקת שיכולתי. ״שכחת שעברתי דירה??״ אז עברנו לפה… למה? ומה את עושה פה??״ המשכתי בלהיטות.
״גם אנחנו עברנו לפה״…
״אהה באמת?!״ שאלתי לא בדיוק מאמינה לה.
״כן מה ניראה לך אני משקרת לך?״ אמרה, ״האמת עלייך אני יכולה לצפות להכול״ אמרתי. ״טוב אז הפעם אני לא משקרת לך עברנו מסתבר לבית מולכם!״ ענתה לי, ״ואיפה תילמדי?״ שאלתי, ״בתיכון פה בעיר.״ ענתה. ״אה באמת?״ לא יכולתי להסתיר את האכזבה- היא תלמד איתי בתיכון, ״באיזה כיתה?״ שאלתי,״בי׳ 2 למה?״ שאלה. ״אהה סתם רציתי לדעת.״ ואני כזה ׳שיט היא איתי בכיתה, וגם עידו׳ ואז חשבתי לעצמי מה כל כך אכפת לך ממנו מה נדלקת עליו?? הוא לא מתאים לבנות כמוך הוא שייך לבנות כמו טל!! אז עניתי לה:״סתם מסתבר שאנחנו באותה הכיתה, רגע למה רק עכשיו עברתם הרי כבר התחילו הלימודים?!״ המשכתי לשאול. ״אבא שלי קיבל קידום בעבודה וההורים שלי החליטו שהכי נוח יהיה לעבור לעיר הגדולה׳!״ את הקטע האחרון היא אמרה בליגלוג, אבל זה היה מוזר כי עד כמה שידוע לי היא תמיד חלמה לעבור לפה מה השתנה? ״בעצם באתי לפה לבקש כוס סוכר יש לכם??״ שאלה ״כן בטח בואי אני אביא לך״. הבאתי לה את הסוכר וליוויתי אותה לדלת, ״תודה״ אמרה ״אין בעיה״ השבתי, ״תקשיבי אני מרגישה שאת כועסת עלי בקשר למה שקרה עם החברים שלי אהה שלך״ היא דיברה מהר ״רני באמת מצטערת ואני מקווה שנצליח להסתדר״ המשיכה, והתקרבה בהיסוס לחיבוק, התקרבתי גם אני וממש ממש לאט התקרבנו והתחבקנו בקטנה.
״טוב המשך יום נעים, ניפגש מחר״ אמרתי לה. ״ביי״ קראה לאחר שיצאה.
סגרתי את הדלת בחבטה והסתכלתי על השעון בלחץ: השעה היתה 17:58
עוד שתי דקות יש לי דייט.
ופתאום בלי שום סיבה חייכתי לעצמי ומהבוקר הרגשתי שמחה!!
לאחר 5 דקות שמעתי דפיקה בדלת(אני כבר הייתי מאורגנת מסודרת ורק חיכיתי שדן יגיע ונלך לדייט שלנו!!)
פתחתי אותה ודן עמד שם מתנשף והתחיל לדבר מהר שכמעט לא עקבתי: ״אני נורא מצטער שאיחרתי… לא מצאתי את האר..נק ואחר כך, שכחתי איפה שמתי את הסלסלה… ואז באתי לצאת ושמתי לב שאני בלי נעליים…..״ הוא המשיך להתנשם ולהתנשף.
״זה בסדר״ הרגעתי לאותו, ״עד לפני 5 דקות הייתה פה אורחת״ המשכתי.
״מי??״ שאל ופתאום הזדקף, ״סתם חברה שלי שמסתבר שעברה לדירה ממול.. ו.. למה אתה צריך סלסלה? אתה יוצא לשוק?״ שאלתי והיה לי חיוך קטנטן על השפתיים.
״לא.״השיב לי ואז השתתק וצפה בי בצפיה, ״זזנו??״ שאל, ״כן בוא נלך״ אמרתי יצאנו וסגרתי את הדלת..
״הכל היה מושלם״ אמרתי לו, ״ניפגש מחר בבצפר?״ שאל, ״כן״ עניתי ונתתי לו חיבוק קל. ״ביי ביי״ אמר לי.. ״ביי לילה טוב״ אמרתי ונכנסתי הבייתה.
תגובות (2)
מהמם!!!!
פשוט פצצתי!!!!
מחכה להמשך
תמשכיייי