עטרת16
פרק 4 מקווה שתהנו

אפקט הפרפר פרק4

עטרת16 12/04/2013 834 צפיות 2 תגובות
פרק 4 מקווה שתהנו

פרק-4
האוטובוס היה מרווח וכל אחד תפס לעצמו ספסל שמיועד לזוג. ״יאללה, הפעם אנחנו מנצחים!!!״ צעק מישהו מאחור. ״ממש לא!!״ צעקה מישהי שישבה מאחורי והרגשתי את האוזניים שלי מועצות בחוזקה. ״את בסדר?שאל מישהו והתקרב אלי. ״מישל צועקת חזק.״ גיחך. ״אני טום.״ חייך והושיט יד ללחיצה, לחצתי אותה. ״אני לוסי.״ ״התחרות היא בין בנות לבנים.״ אמר כבדרך אגב. ״זה ממש תחרות? מי מסתכל?״ שאלתי וטום נראה מאושר שמישהו מדבר איתו. ״כן, זה תחרות ואף אחד לא מסתכל.״ אמר. ״ממ.. מי אתה מהמר שינצח?״ שאלתי. ״הבנים, כי הפעם החלטנו לא לוותר.״ אמר והרמתי גבה בחיוך. ״באמת? אני חושבת שהבנות קורעות אותכם בלי קשר.״ אמרתי. ״את זה עוד נראה.״חייך. ״אז מה לוסי? נהנת?״ נכנס סאם לשיחה. ״כשאתה לא בסביבה..״ הנהנתי. הוא צחק הניף את ראשו אחורה. ״זה לא מצחיק, אני לועגת לך ואתה צוחק.״ גלגלתי  עיניים. ״כי זה כל כך לא רציני.״ אמר. ״בסדר.״ אמרתי והסתובבתי שוב אל טום, עיניו הכחולות הביטו בי ברוגע. ״אז מי מנצח?״ שאל, חייך וגומת חן הופיעה על לחיו. ״הבנות.״ אמרתי. ״מתערבת איתי?״ שאל. כמעט אמרתי כן וסאם שוב התערב. 
״על מה?!״ תבע לדעת. ״השתנתי סאם, ג׳יין בעצמה קבעה את זה.״ אמר טום אבל סאם לא נראה מרוצה והחליט להשאר לידי ולא לחזור אחורה לאיפה שישב לפני כן. ״אז, מתערבים?״ החזיר טום את תשומת ליבו אלי. ״על מה?״ שאלתי בקלילות. ״על 50 דולר.״ אמר והושיט את ידו. ״אני רגילה להתערב כל סוכריה על מקל.״ אמרתי מופתעת. ״אבל אני לא אז נוריד ל20 דולר, סגור?״ שאל וראיתי שסאם עושה הרבה פרצופים מאחורי. ״5 דולר.״ ניסיתי להוריד. ״שום סיכוי, את לא בוטחת בקבוצת הבנות?״ אמר ונראה מאד מופתע. ״אני כן אבל.. אין לי מספיק כסף.״ אמרתי. ״אין התערבות!!״ קפץ סאם ועמד ביני לבין טום. ״ואתה, לא השתנת בכלל!״ צעק סאם. טום נראה מאד פגוע והוא השפיל את ראשו. ״תפסיק כבר סאם! מה מפריע לך מה אני עושה?״ הסתכלתי עליו בכעס וראיתי שטום מרים את מבטו מעט כדי לראות אותי. ״כי את לא יודעת מה את עושה.״ אמר סאם בכעס והסתכל על טום במבט רציני. ״הגענו!!״ שמעתי צעקה והאוטובוס עצר. ״בואי.״ משך אותי סאם. ״נדבר..״ אמרתי לטום אבל לא נראה שהוא מקשיב לי או יקשיב לי בכלל. ״הוא מסוכן, הוא מתערב על משהו ואז אם איו לך אותו הוא משנה כאילו לטובתך את ההתערבות למשהו נורא בהרבה.״ אמר סאם. ״אבל הוא אמר שג׳יין..״ ״היא לא אמרה כלום! הוא שקרן ג׳יין לא תגיד את זה!״ קבע סאם. ״איך אתה יודע?!״ 
צעקתי והשתחררתי ממנו. רצתי למגרש ושם איפה שהקהל אמור לשבת ישבו זוג אנשים, ההורים שלי. התקרבתי אליהם בלחץ. ״אמא,אבא?״ וידאתי. ״לוסי?״ הסתכלו עלי שניהם. הם ירדו מהכיסאות וחיבקו אותי. ״את בסדר, הם טיפלו בך יפה?״ שאלה אמי. ״כן, מי אלה?״ שאלתי מבולבלת. ״הם סוג של פסיכולו…״ ״ אבא מקשקש בשכל.״ קטעה אותו אמי. פסיכולוגים? מה? ״זו מין פנימיה, שמענו שאת לא אוהבת את הבית ספר אז אנחנו מנסים משהו חדש מה את אומרת?״ שאלה אמא שלי. ״אוקיי..״ עניתי מבולבלת. ״באנו לראות איך את משחקת. ״אני אנצח.״ אמרתי לא מפוקסת. ״יופי.״ אמרו ביחד ואני התרחקתי מהם. ״עכשיו כשסאם לא פה.״ הבהיל אותי טום. ״עזוב אותי טום.״ דחפתי אותו. ״10 דולר?״ שאל. ״בסדר.״ עניתי ובכלל לא שמעתי את מה שאמר. ״יופי.״ חייך ועזב אותי. ״בואי מותק, אנחנו צריכות לנצח״ העירה אותי ג׳יין. ״בטח!״ חייכתי והתעוררתי לגמרי. נכנסנו למשחק כשזה 4 בנים מול 3 בנות. ״חסרה בת. אמרתי ופתאום הופיעו עוד 30 נערים ונערות. ״את בטוחה״ שאלה ג׳יין. ״לא ממש.״ עניתי. התחיל המשחק וראיתי את טום קורץ ולא הצלחתי להיזכר מה הוא אמר לי לפני כן אז פשוט התעלמתי ממנו ואז ראיתי את סאם וכל כך התעצבנתי עליו שכשהכדור הגיע אלי כיוונתי על סאם וגם פגעתי הוא נפל ודם החל לרדת מאפו הבנים התאספו סביבו וג׳יין רצה גם היא. ״אני בסדר!״ שמעתי אותו אומר. הוא קם והתיישב בצד וכשמבטו נפגש במבטי הוא לא חייך. הבנים ניצחו 5-3 ואני התיישבתי ליד סאם. ״אני מצטערת.״ אמרתי וראיתי מזווית עיני את ההורים שלי עוזבים. ״בסדר.״ ענה. 
״אתה בטוח?״ שאלתי. ״כן״ ענה ביובש אז קמתי בעצבנות ונתקלתי בטום. ״הכסף.״ דרש וכף ידו מכוונת אלי. 
״מה?״ שאלתי מבולבלת. ״10 דולר, התערבנו.״ אמר. ואז נזכרתי מה אמר לי. ״אני לא התכוונתי.״ אמרתי. ״מה? אמרת בפירוש בסדר!״ אמר בכעס. ״אבל..״ מחיתי. ״בלי אבל.״ אמר. ״אבל אין לי.״ התחננתי. ״אין לך? אז למה התערבת?״ שאל. ״כי..״ גמגמתי. ״בסדר, אני אבקש משהו שאת יכולה לעשות.״ אמר. ״תודה רבה!״ חייכתי מאושרת שהוא כזה נחמד. ״במשך שבוע את עושה כל מה שאני אומר!״ הציע וקבע ביחד. ״אמממ…״ נלחצתי. ״או שתשיגי את הכסף.״ אמר. ״בסדר.״ אמרתי. ״לא, זה לא מספיק, תחתמי כאן.״ הוציא דף ועט מתיק שהיה על גבו. ״תחתמי.״ נתן לי את הדף והעט. הסתכלתי על הדף. ׳במשך שבוע אני אעשה כל מה שטום עושה, כל דבר שעולה בדעתו. ואם אחליט שאני לא יכולה אהיה מחויבת לעוד שבוע שבו אהיה כמן משרתת.׳ חתימה- ״כמו משרתת?״ שאלתי. ״מסדרת לי את החדר וכאלה.״ חייך. ״בסדר.״ אמרתי וחתמתי. הוא לקח את הדף והעט וחייך אלי. ״דבר ראשון, מחר יוצאים לדייט!״ חייך והלך. דייט? זה לא נורא? הוא באמת נחמד. אמרתי לעצמי.


תגובות (2)

נהננו!

12/04/2013 09:21

יפה!!!

16/04/2013 09:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך