עטרת16
מקווה שתהנו ..
אני לא יודעת מה איתכם אבל אצלי יורד גשם זלעפות!!!

אפקט הפרפר פרק 10

עטרת16 18/04/2013 742 צפיות 3 תגובות
מקווה שתהנו ..
אני לא יודעת מה איתכם אבל אצלי יורד גשם זלעפות!!!

פרק-10
הוא הוביל אותי מחוץ לבנין והלכנו בשביל קטן למאיירי הבנין שם היתה מסעדה קטנה ומוארת וגם טום היה שם בחליפה כחולה. הוא קם אלי בחיוך. ״שלום.״ אמר. ״טום, אם משהו קורה לה.״ איים סאם. ״אני אוהב אותה, אני לא אפגע בה!״ נזף טום בסאם, סאם נראה כאילו החטיפו לו סטירה. ״אוהב אותה? באמת?״ שאל מופתע. ״אמרתי לך שהשתנתי. הסיבה היחידה שעשיתי את זה זה כדי שתבוא איתי לדייט ותהיה חברה שלי.״ אמר. ״אהה.״ אמר סאם ופרצופם התחלף כל רגע. ״קח.״ אמר והתנתק ממני לאט. ״אני חוזר לקחת אותך?״ שאל. ״אני אחזיר אותה.״ אמר טום ולקח את ידי. 
חייכתי אל סאם והלכתי עם טום. ״פה.״ הושיב אותי טום בשולחן לשניים. ״אז, לא שמלה ולא כחול.״ אמר. ״נכון.״ אמרתי. ״יש עוד שלושה ימים.״ אמר. ״זה לא משנה, אתה מורחק.״ אמרתי. ״את יכולה לשנות את זה.״ אמר. ״אני לא בטוחה שאני רוצה.״ עניתי. ״טוב.״ אמר. ״אני חושבת שכדאי שנחליף נושא.״ אמרתי. ״אוקיי, אז למה ניק נישק אותך?״ שאל. ״אין לי מושג!״ עניתי. טום צחק. ״את מושלמת.״ אמר. ״מה?״ שאלתי מבולבלת. ״את מושלמת.״ אמר שוב. ״אה, תודה?״ שאלתי. הוא חייך. ״אני חושב שכן.״ אמר. ״מממ… אז אתה אוהב אותי באמת?״ שאלתי. ״לא.״ ענה. ״אההה…״ התבאסתי. ״למה את חושבת שאני איתך בדייט?״ שאל. ״בסדר!״ התעצבנתי. ״אני גם רוצה.״ אמר. ״רוצה מה?״ שאלתי. הוא התכופף ונישק אותי, דחפתי אותו. ״מה אתה חושב שאתה עושה?!״ צרחתי עליו. ״אני…״ הוא נראה אומלל. נשמתי עמוק והסתכלתי עליו. ״אני לא, אני מחויבת. הבנת?״ בחנתי אותו. ״כן.״ אמר והתקשח, פרצופו נראה רציני מתמיד. ״בסדר.״ אמר בלעג וקם. ״טום, תראה…״ ניסיתי להסביר. ״זה בסדר, אני לא צריך הסבר.״ חייך חיוך רצחני והלך. ״איך אני חוזרת?״ קראתי לו. ״בכוחות עצמך.״ קמתי מבולבלת וניסיתי לשחזר את הדרך לבנין. ״אמממ… מישהו יכול לעזור לי?״ שאלתי את העובדים. ״לא.״ ענה אחד מהם והשאר חזרו לעבודה. ״תודה.״ עניתי. הגעתי לשביל הקטן וגם הגעתי לבנין, אבל משם לא היה לי מושג לאן ללכת.״סאם?״ לחשתי. אף אחד לא ענה, הבנין היה ריק וחשוך. הלכתי קצת ואז נפלתי. זארה תבריאי! קראתי לה בראשי. זארה, בואי. ״לא! לוסי לא!״ קרא סאם והשתטח לידי.  ״תעזוב אותי סאם! זארה!!״ צעקתי לה. ״לוסי, תקשיבי לי. אל תתני לה לבוא, זארה לא רוצה לבוא יותר היא עזבה, היא נעלמה.״ אמר סאם. "לא היא לא!! היא פה, זארה!״ צרחתי. ״לוסי!״ צעק מישהו. לא הגבתי. ״תקשיבי לסאם, אל תתני לזארה לחזור.״ זה היה ניק. ״ניק!״ צעקתי. ניק הרים אותי אליו וחיבק אותי. ״אני לבד.״ בכיתי. ״לוסי, יהיה בסדר.״ לחש. ״לוסי בואי לחדר.״ סאם והרים אותי על ידיו. ״ניק.״ מילמלתי. ״אני פה.״ לחש והחזיק לי את היד. נרגעתי קצת אבל עדיין הרגשתי את ההתכווצות בבטן, הריק. ״תפתח את הדלת.״ ביקש סאם. ניק שחרר את ידי ופתח את הדלת בחריקה. ״לא!! ניק!״ קראתי. הוא החזיר במהירות את ידו וסאם הכניס אותי למיטה. ״סאם.״ אמרתי. ״מה?״ שאל ואמר באותה צורה. ״תשאר.״ ביקשתי.
״לוסי?״ שאל ניק בבלבול. ״תלך ניק. בבקשה.״ ביקשתי. ״בסדר.״ והרגשתי שהוא מחייך. ״אני אוהב אותך.״לחש לי באוזן. ״בחזרה.״ אמרתי והוא הלך. ״סאם,זארה לא חוזרת. ״ אמרתי. ״זה טוב לוסי, לכי לישון.״ אמר. ״טום כועס עלי, מאד.״ מילמלתי. ״אני אסדר את זה.״ אמר ונרדמתי. 


תגובות (3)

אצלי שמש חםםםם

18/04/2013 06:36

מדהים!! תמשיכייי

18/04/2013 07:47

ממממ….
היא עם ניק פוראבר!!!

18/04/2013 08:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך