תענו בבקשה

אורפז עזר 14/12/2014 587 צפיות 2 תגובות

אני רואה שלאט לאט מספר הקוראים של הסיפור שלי "חייבת לגלות" הולך ויורד.
יש משהו שלא אהבתם בסיפור שהפסקתם לעקוב אחריו?
אני אשמח אם תכתבו לכל פרק הערות או דברים שלא אהבתם ואשמח אם תעקבו.
אני לא רוצה להעלות סתם פרקים אם אף אחד לא קורא או עוקב אחרי זה.

בקיצור בבקשה תקראו את הסיפור שלי "חייבת לגלות" פרק ראשון בשם "הכל על כתיפיה" ואז זה הופך לחייבת לגלות. בבקשה תקראו זה סיפור בהמשכים עצוב, מרגש ומותח.
אני אשמח לשמוע תגובות על הסיפור שלי ובבקשה ממכם אל תפסיקו לעקוב ולהגיב.
אם אתם קוראים את זה ואת הסיפור עצמו תגיבו!

אוהבת אתכם3>
אורפז.


תגובות (2)

היי :)
דבר ראשון, האמת שלא קראתי את הסיפורים שלך, אבל את נשמעת לי אינטליגנטית מאוד. כנראה אם את באתר הזה את לא כותבת בשביל שאנשים יקראו ויגיבו- את כותבת כי את נהנית מהליך הכתיבה ומלהעלות את פרי עיטך לאנשהו. בין אם אנשים יקראו ובין אם לאו. אל תפסיקי לעשות דברים שאת אוהבת!
שנית כל, תגובות הן לא מה שמעיד על סיפור רע או טוב. הן יכולות לכוון את הכותב על מנת לשפר את הסיפור או את פריחתו כיוצר, הן יכולות לתקן שגיאות וכדומה, אבל הן לעולם לעולם לא מעידות על סיפור רע או טוב.
גם אם יש לך מיליון תגובות של "תמשיכי" זה לא אומר שהסיפור מעולה, כי עדיין יכולים להיות המון פגמים. וגם אם אין תגובות זה לא אומר שהוא רע, יכולים להיות אנשים רבים שיאהבו אותו, ופשוט לא הרגישו צורך להגיב, או שלא ראו אותו בכלל.
בהצלחה בהמשך ^_^

14/12/2014 19:59

    כן צודקת פשוט כיף שיש תגובות!
    בכל אופן סיימתי את הסיפור שלי(:

    16/12/2014 18:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך