תגובות
אני רוצה לדבר אתכן על מצב התגובות שלי.
אני פשוט לא מבינה מה נסגר עם האתר והמשתמשות בו.
מעל ל180 צפיות, 6 תגובות? אני פשוט לא מבינה.
מה, זה בגלל שאין לי מעמד באתר?
כי אין לי סיפורים מספיק טובים לתגובות?
אני רק רוצה להבין למה שלמישהי אחרת (מישהי אקראית) יש את אותה הכמות צפיות שלי והיא מקבלת הרבה יותר תגובות.
ושוב, אני לא מדברת על מישהי מסויימת, אני סתם אמרתי כדוגמה.
למה זה קורה באתר הזה?
מה הקטע של המעמדות?
אני רק רוצה להבין.
תגובות (7)
אוקי אני לא אחת מהקוראות שלך (אני בכלל בן) אבל רק שתביני שהאתר הזה לא נועד לתגובות, הוא נועד לעלות סיפורים.. ותאמיני לי ש7 תגובות על כל פרק זה המון אוקי? יש כאלה שמקבלים תגובה אחת והם ממשיכים לעלות..
אל תכתבי בשביל תגובות..
תכתבי בשביל עצמך..
אין כאן מעמדות והכתיבה שלך מדהימה, ואם יש לך שש תגובות זה אדיר בזמן שלאחרים אין אפילו אחת.
תמשיכי לכתוב ולהעלות, אל תתבאסי על שטויות כי אם תפסיקי את תאכזבי 180 קוראים שכן קוראים ואוהבים.
אוהבת❤️
אל תתאכזבי, גם לי זה ככה, יש המון קוראים שאין להם משתמשים- לפני שפתחתי את המשתמש הייתי קוראת הרבה סיפורים בלי משתמש וממש אהבתי אותם.. אז אל תתאכזבי כי זה לא קורה רק לך, גם לי, וגם 7 תגבות זה ממש יפה
תראי, אני לא קוראת שלך, אבל אין פה מעמדות או משהו. לעיתים קרובות אנשים שהתרשמו מסיפור של אותה אקראית ישובו לקרוא סיפור אחר שלה. בנוסף, יש כאן אנשים שמתחברים, מדברים בצ'אטים, לכן זה טבעי עבורם להגיב לאדם שהם מכירים מאשר כותבת שהם פחות מכירים. אז הם פשוט הופכים את הסיפור לצ'אט. זהו.
לי יש קטע עם מאתיים חמישים צפיות בערך, ושמונה תגובות, חלקן שלי. שבע תגובות זה בהחלט נחמד.
ובכלל, אני מהסוג שמודה בתגובה, לכן ברוב הקטעים שלי לפחות שתי תגובות הן שלי.
אני לא חושבת שיש פו מעמד תראי אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך ואת כותבת מהמם אבל זה בעיקר קטע של ותק וכמה מכירים אותך ויש כאלה שאוהבים שירים וכאלה שאוהבים פנטזיות בקיצור יש כאלה שלא מתחברים לסיפורים ואני למשל עד שפתחתי משתמש אז לא הייתי מגיבה כי לא יכולתי אז תזכרי שיש גם כאלה!
כל פעם שאת בודקת את הסיפור שלך עולה צפיה מישהי נכנסת בטעות או מישהו עולה צפיה מבינה? מישהי נכנסת פעמים הבנת?
ובעיקר כי יש המון שאין להם משתמש וקוראים סיפורים..
מקווה שהבנת..
כן, נכון. יחסית לספר שכתבתי לפני דקה יש לי יחסית הרבה צפיות יחסית לספר חדש מאוד, ותגובה? יש רק אחת, והיא שלי
אני יודעת.
אני מבינה אותך לגמרי, אבל לא בדיוק כפי שאת מציגה את זה ובמקומות (כביכול) אחרים.
אני באמת לא אוהבת לפרט על כל מיני דברים אחרים שלא קשורים "לחיים" שלי (כביכול הפרופיל) פה, ובכללי בכלל לא על דברים שליליים כי אני מעדיפה להיות אופטימית (לא בקטע של כל המגזימות האלה) אבל אני מבינה אותך לגמרי.
אבל נגיד 10 התגובות שלך על השלושה פרקים (בלי שום תגובה שלך) זה ממש אדיר!
בסיפור שלי היה לפעמיים שתי תגובות בלחץ. אולי את צריכה גם את הזמן שלך. את לא חייבת למהר עם הסיפור גם, באמת. לי אין שום בעיה ולחכות ואפילו לעזור לך עם הפרקים! (יש לי כמה חברות עם משתמשים פה).
אני באמת אשמח לעזור (: