קצת לפרוק את מה שיש לי על הלב (הכל אמיתי)

11/09/2015 1430 צפיות 2 תגובות

אימא שלי תמיד אמרה לי שאני הילדה הכי יפה בעולם, שאני המלאך הקטן שלה, הנסיכה שלה.
אימא גם אמרה לי שאסור לשקר, אז למה בעצם היא שיקרה לי? למה היא אמרה לי שאני הכי יפה בעולם שבעצם אני לא?
אני מתסכלת בעיתונים ובמגזינים ואני רואה דוגמניות ואני פשוט לא נראית כמוהן. אני לא יפה כמו הדוגמניות האלה..
תמיד היה לי דימוי עצמי נמוך, תמיד חשבתי שאני לא טובה כמו כולם כי בעצם זה נכון.. אני לא טובה כמו אותן בנות בפייסבוק ואינסטגרם שמעלות תמונה ומקבלות מאות לייקים ותגובות, אני לא טובה כמו אותן בנות שיש להן רווח בין הרגליים ולי אין, אני לא טובה כמו שאר הבנות הרזות כי "בנים לא אוהבים מלאות" או הבנות האלה שקל להן להתחבר עם אנשים בניגוד אליי שאני תמיד בצד לבד.
במשך כל החיים חשבתי את זה ואמרו לי "למי אכפת מה הם חושבים? אל תתייחסי" אבל הם בעצם לא מבינים שקל להגיד קשה ליישם את זה, ותמיד ניסיתי להיות כמוהן, להתלבש כמוהן, לאכול כמוהן, להצטלם כמוהן ולדבר כמוהן.
אבל לפני כמה שבועות הבנתי שאולי אני לא זאתי שמקבלת מאות לייקים או זאתי שאין לה רווח בין הרגליים וזאתי שקשה לה לדבר אבל לנסות להיות מישהי שאני לא פשוט לא היה אמיתי כי אני זו אני ואין אף אחת כמוני וכל אחת מיוחדת וצריכה להפסיק לנסות להתאים את עצמה לסטנדרטים של היופי בחברה ופשוט להיות עצמה כי אתן מהממות ומיוחדות כי אין אף אחת כמותכן.


תגובות (2)

צודקת לגמרי וגמלי קשה להתחבר עם אנשים .

11/09/2015 23:03

היי קרין,
את נשמעת ממש מתוקה!
אני מסכימה איתך שתמיד קל להגיד "תעשי ככה וככה" אבל ליישם את זה? זו משימה הרבה יותר קשה.
קודם כל, נראה באמת שאת חסרת ביטחון. אמא שלך אמרה לך שאת יפה כי היא באמת חושבת ככה, בשבילה את הכל, את יקרה לה והיא לא תגיד לך סתם.
אני אגיד לך משהו, להיות ביקורתית כלפי עצמך זה אף פעם לא עושה טוב.
אם תסתכלי על בנות אחרות ותנסי להשוות עצמך אליהן, זה אף פעם לא ייגמר. כי ברגע שאת משווה עצמך לאחרים וערה לפגמים שבך יותר משאת ערה למעלות שבך, את סתם מכניסה את עצמך ללופ נוראי של חוסר ביטחון עצמי והרגשה לא טובה.
אני אומרת לך בשיא הכנות, את נשמעת ילדה מדהימה! ילדה מדהימה שלא מודעת לעד כמה היא מדהימה! וזה מה שחבל לי!
להשתנות בבת אחת זה לא אפשרי ובטח כשאין תמיכה אמיתית מהסביבה, אבל מה דעתך קודם כל להעיד ולספר במה את כן טובה? אני בטוחה שהרשימה פה תהיה ארוכה.
לגבי המגזינים ועיתונים – את צריכה להבין שלא כל מה שאת רואה בעיתונים או באנטרנט הוא לא בהכרח אמיתי. אני לא אומרת שהדוגמניות האלה לא יפות במציאות, אבל אין ספק שהן עוברות הרבה פוטושופ וריטוש לפני שהתמונה הזאת מתפרסמת.
אף אחד לא מושלם, לכל אחד יתרונות וחסרונות. אך היופי שבדבר הוא לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו בלי יותר מדי להסתכל על האחרים ובאמת, להסתכל על חצי הכוס המלאה.
חבל לי שאת מרגישה ככה, מקווה שתעריכי את עצמך יותר ותאהבי את עצמך, כי יש לך על מה.
שנה טובה♥

11/09/2015 23:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך