פרישה
אז… הפעם החלטתי שאני פורשת. וזה סופי.
אני מצטערת אם אני מאכזבת מישהי… אני גם לא יודעת מץי אני אחזור להעלות לכאן סיפורים…
אני מרגישה שאני מתדרדרת בכתיבה, שאני פשוט לא כותבת מספיק טוב…
סליחה…
ואני רוצה להגיד תודה מיוחדת ללשנהב, שניסתה לעזור לי לשפר את הכתיבה, אבל אני מקרה אבוד >
להתראות בנות מדהימות, להתראות אתר (:
תגובות (15)
מהה???? אני לא מאמינה!!! את ביין הכותבוות המדיהיימוות שיש פהה ואני פשוט מכורה לסיפורים שלך….את כותבת מושלםם. .ואל תפסיקיי לכתוב אף פעםם כיי זה ממש חלק ממך…אני חושבת שאת באמת חייבת להישאר פהה!!
הכתיבה שלךך ממש מממש טובה וכייף לקרוא את הסיפורים שלך .פשוט נסחפים אליהםם…ממש חבל שאת פורשתת אניי ממש מקווה שתחזריי מהרר ושבכללל לא תעזביי…. ( ומיי שאומר לךך משהו לא טוב בנוגע לכתיבה שלךך או שהוא עייור או שלא יודעת מהה כיי הכתיבה שלל מדהימההה!!)
לא!!!!!!!! את כותבת מעולה, למה לפרוש? תחזרי כמה שיותר מהר, אני כל כך נהנית לקרוא סיפורים שלך…
"אם אתה יכול לפרוש, תפרוש. אם אתה לא יכול לפרוש, אתה סופר"
משפט אחד שמצאתי באינטרנט, לא יודעת מאיפה.
אני מאמינה שאת עושה צעד נכון, בהנחה ואת הולכת, מתאמנת, משפרת את עצמך וחוזרת לפה ככותבת אף יותר מדהימה ממה שאת.
אני יודעת שהרבה בנות כאן בהחלט יתגעגעו אלייך, לי אישית לא יצא לדבר איתך לעיתים קרובות ואת סיפורייך אני לא קוראת, ועדיין אני יודעת ששבלעדייך, משהו יהיה שונה כאן.
לבסוף, אאחל לך רק הצלחה, ושתעלי למקום טוב יותר. תזכרי, אל תפסיקי לכתוב, אל תילחמי בכתיבה.
לעזאזאל! מה אני אקרא עכשיו :(
אל תפרשי את אחת מהטופ פה!!
את לא מתדרדרת !!
*צומי*
יש לך 6 תגובות לפוסט הקודם. אני לא מבינה למה את חושבת שהכתיבה שלך לא מספיק טובה.
*לא התכוונתי לפגוע אבל לדעתי את רק מחפשת תשומת לב*
לאאאא!!! את אחת מהטובות שיש פה באתר !!! אל תפרשי! בשבילנו…:(
את צוחקת עליי!!!! את הראשונה שאני באמת עוקבת אחרי הסיפורים שלה! אני לא מאמינה!!!
מה קשור מחפשת תשומת לב?
זה ממש לא קשור לתגובות.
לפעמים עדיף חשמור דברים לעצמך. עכשיו סתם אמרת משהו לא נכון בכלל.
זאת דעתי. סתכלי כמה אנשים אוהבים אותך, טוב צודקת סליחה אם פגעתי זאת לא הייתה הכוונה.
אני תאמת חושבת שאת צודקת…
אני ממש מאוכזבת יש לי כל כך הרבה מה להגיד אבל אין לי כוח בכלל לכתוב רק שתדעי שאהבתי אותך ממש ממש ממש ובא לי לבכות כי הסיפורים שלך מדהימים ויש לי מלא מלא מלא להגיד ואכזבת אותי ממש!!!!
זה לא קשור לתגובות או כמות צפיות, אני פשוט רוצה לעבוד על הכתיבה שלי. אני לא אפסיק לכתוב, אני פשוט אפסיק להעלות לכאן סיפורים.
אם הייתי רוצה צומי הייתי עושה את זה בדרכים אחרות.
איך שאת מרגישה … בנות תבינו אותה עכשיו התחילה שנת הלימודים וזה קשה גם לכתוב גם להכין שיעורי בית וכו..
ואני ממש ממש עצובה מזה שאת עוזבת את באמת כותבת מדהים ויש לך הרבה צפיות אז חבל .. אני ממש אשמח אם תמשיכי לכתוב מדי פעם :-))
לא בבקשה לא את לא מבינה איזה נדיר את כותבת הסיפור שלך עם רוני ומתנאל הוא הסיפור שאני הכי אוהבת באתר וקראתי לפחות איזה 50 סיפורים פה את כותבת הכי יפה בעולם איך את לא קולטת את זההה ????
עכשיו ראייתיייייי !!! אמא אני בשוווקקקקק:O:O:O:O:O:O:O לפי דעתי הכתיבה שלך מושלמת…גם אם יש סיפורים שלך שלא נוגעים והרעיון שלהם לא אמור לדבר אליי נשבתי בקסמים של הכתיבה שלך…אני לא חושבת שירדה לך..להפך , עם הזמן הכתיבה משתפרת…ונראלי ששלך בתהליכים אם אםשר בכלל <3 אבל אם את מרגישה ככה..מי אני שיכולה לעצור אותך..:'(:'( אופ ביאסת לי תחיים…תחזרי הכי מהר שאת יכולה פלייזוווששש <3<3