סתם לעדכן על דברים שקורים בחיים שלי : )

dani9196 25/11/2014 660 צפיות 5 תגובות

אתם בטח שואלים את עצמכם "מה אכפת לי מעדכונים על החיים שלו?! מה זה נוגע אלי?!" אז קודם כול, אולי זה כן נוגע אליכם, כי ייתכן ואתם קשורים לתחרות הסיפורים (הישנה נושנה, ממנה עוד לא שכחתי) ורוצים לדעת מה קורה עם זה (וזה הרי חלק מהחיים שלי), או שסתם אכפת לכם לדעת למה אני לא כול כך פעיל באתר בזמן האחרון. אז תשמעו:
כרגע אני עמוס בלימודים, מכאן שאין לי הרבה זמן לאתר או לכתיבה/קריאה בכלל (וזה ממש מעצבן כי יש לי ספר חדש – קפקא, סיפורים – ששוכב אצלי בארון מבלי שאני אגע בו ואני מת לקרוא אותו, וגם לכתיבה אני מתגעגע, שלא לדבר על זה שאני מחליד אחרי שאני לוקח הפסקות כאלה ארוכות מכתיבה). אז על אף קוצר הזמן, החלטתי שאני אקח קצת זמן לעשות כמה דברים באתר.
אז דבר ראשון שהחלטתי לעשות הוא לפרסם עדכון על מה שקורה בחיים שלי לאחרונה (check), דבר שני הוא לפעול להבאת תחרות הסיפורים למסקנתה ודבר שלישי, לפרסם שיר, שיהיה באנגלית, לכבוד אהובתי stardustsherlotte וידבר על סמים, דבר החביב על !born this way ידידתי היקרה, שתיהן כותבות מעולה, ואם אתם לא מכירים אותן כאן, תכירו!
טוב, אז היות ואת הדבר הראשון כבר עשיתי (בהנחה שכול מה שנכתב עד עכשיו ומה שיכתב פה מעכשיו כבר פורסם), ואת האחרון אני אעשה בפרסום נפרד, נשאר רק לדון בתחרות הסיפורים.
אז ככה: היות וכבר הודעתי שאין בכוונתי להיות השופט היחיד בתחרות, והעורכים לא עושים מצדם דבר לקדם את העניין, החלטתי שכשופט הרשמי בתחרות, על כתפי מוטלת משימת בחירת הוועידה שתבחר את הסיפורים המנצחים בתחרות (רק כדי להבהיר, מנצח אחד לכול שלב). אני כמובן עדיין אקח חלק בשיפוט, אך הוועידה תהיה המכריעה בסופו של דבר. תהליך בחירת המנצח, כפי שחשבתי עליו יהיה כזה: אני אבחר שליש מהסיפורים מכול שלב (לא יותר מסיפור אחד עבור כול מתמודד) ואשלח את הסיפורים שבחרתי אל חברי הוועידה. כול אחד יתן ציון לכול סיפור, מאחד עד עשר, על פי שיקול דעתו. הסיפור שממוצע הציונים שלו יהיה הגבוה ביותר ינצח.
*************************************שימו לב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*************************************
למעוניינים להיות חברים בוועידה, אנא פנו אלי בתגובות או בפרטי.


תגובות (5)

זו אני, happy_girl, החלפתי כינוי -_-
אם אתה זוכר, אני גם משתתפת בתחרות, אבל עכשיו כבר לא בא לי כי זה נראה מסובך מידי בשבילי P: ….

25/11/2014 18:10

    אין מה לעשות. אני השופט ואני קובע שהחוקים אוסרים על פרישה. כבר שלחת לי סיפור, אז את בתחרות. מואחעחעאחעחעחה!!!!

    25/11/2014 18:37

    0_0… טוב, כנראה שאין לי ברירה, שלחתי לך שיר, והאמת שלא הבנתי כל כך הבנתי איך זה הולך לעבוד… מה עלי לעשות עכשיו? פשוט לחכות שאקבל ציון על השיר ששלחתי לך?

    25/11/2014 18:42

    לחכות ולראות אם הוא ינצח בתחרות. הציונים (או אפילו זהות הסיפורים שלא ניצחו, כלומר, כול הסיפורים מלבד אלו שהגיעו למקום הראשון בכול אחד משלושת השלבים בתחרות.) לא הולכים להתפרסם אלא רק לשמש ככלי לבחירת המנצח (רק הסיפורים שיגיעו למקום הראשון בכול שלב יפורסמו בראש האתר כפי שהבטיחו העורכים, כך שאין ממש טעם לפרסם את הציונים או את הסיפורים שהגיעו למקום השני, השלישי והלאה, היות ואין שום חשיבות פרקטית למקומות, מלבד המקום הראשון וכול שכן שלא לציונים שהם רק כלי טכני לבירור המקומות).
    בכול מקרה, אם כן תרצי לדעת לאיזה מקום הגיע השיר שלך, או מה הציון שקיבל, תוכלי לפנות אלי באופן פרטי לאחר פרסום המנצחים בתחרות (מתי שזה לא יקרה….)

    25/11/2014 23:41

אני רוצה להיות חברה הועדה.
למרות ,לא נראה לי שיש לי ממש ניסיון, אבל מילא..

03/12/2014 22:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך