Amora
באמת קראתם את כל החפירה הזאת? וואו, מרשים! ~~ יחי האחווה~

סיפור חדש :)

Amora 28/10/2015 684 צפיות 16 תגובות
באמת קראתם את כל החפירה הזאת? וואו, מרשים! ~~ יחי האחווה~

אז ככה, אתמול סיימתי לכתוב את הפרק האחרון בחלק השלישי של "מבוך האשליות", ואם לא יהיה לי איזה עוד רעיון מטורף לכתוב עליו, הרביעי יהיה החלק האחרון. והיום כבר חשבתי על איזה סיפור אני אמשיך (מהרעיונות המוכנים שלי). התלבטתי בין שני רעיונות- "האמן" ו"מיסטר אין", והחלטתי ללכת בסופו של דבר על "מיסטר אין" כי הוא גם בז'אנר פנטזיה ויש לי יותר אפשרויות ורעיונות לעשות, להבדיל מ"האמן", שזה מהז'אנר של סיפור בלשי-ריאליסטי, שפה, האמת, יש פחות עם מה לעבוד בשבילי ואני עלולה להיתקע.
בכל מקרה, מה שבאתי לומר זה שהחלטתי על מה אני אעבוד אחרי "מבוך האשליות", ויכול להיות שאוסיף גם הרשמה (אבל לא ליותר מדי דמויות לכן יכול להיות שאקבל רק את הדמויות שנראות לי הכי מתאימות. כרגע אני עדיין לא עושה הרשמה, ואני אתחיל את הסיפור רק אחרי שאסיים לכתוב את "מבוך האשליות".) אני מאוד מקווה שאמצא זמן להתחיל אותו, כי אני ממש רוצה, אבל אני גם מתגייסת בקרוב (אושר גדול! NOT), אז אני לא יודעת מה יקרה עם הקטע הזה של כמה זמן יהיה לי (בטירונות גם אין לי מושג, אבל מזל שזה מקסימום שלושה שבועות, ג'ובניקית גאה, ואחר כך יש מצב שרוב הזמן לא אעשה כלום, אז אני אמשיך לכתוב במחברת ואעביר למחשב כשאגיע הביתה.) בכל מקרה, תהיו בטוחים שלא אפסיק לכתוב, כי זה כמו סמים בשבילי- אני פשוט חייבת.
אז איפה הייתי? אה, כן, "מיסטר אין".
הרעיון הגיע לי מהסדרה "איי זומבי", אבל הוא לא יעסוק בזומבים! אוקיי? זה פשוט יהיה צפוי מדי. כרגע יש לי מעט רעיונות אבל למזלי אני עדיין לא מתחילה לכתוב אותו אז אני רק מכינה עיצובים ~ (מודה: גם לגמרי שכחתי איך קוראים לדמות הראשית. אני אברר עוד מעט.)
והיה לי עוד משהו להגיד… אני חושבת… או שכבר אמרתי ויש לי הרגשה שיש לי עוד משהו..
אוקיי, אני אזכר בזה אחר כך, בכל מקרה, זו התוכנית שלי להמשך, מקווה שאצליח! ושגם תקראו, אפילו אם אחליט שזה לא סיפור הרשמה, תתאמצו U^U
אה! נזכרתי! חה!
אממ אני חושבת על לשנות את השם של הסיפור כי "מיסטר אין" (או באנגלית Mr. E, שזה נשמע כמו "מיסתורין" באנגלית) פשוט לא מצלצל טוב כל כך. אם יש לכם רעיון לשם (למרות שהרעיון נשמע טיפה מעורפל), אשמח לדעת :)
למי ששכח, זה התקציר שכתבתי:
(קוראים לה רוזי ווילד! נכנסתי בטעות לקובץ אחר שלא היה בו את התקציר, אלא רק סצנה ראשונה שכתבתי ~~~ שמופסי, אוקיי, הנה התקציר:)

כמו כולם, אני שונה.
אבל לא כמו כולם, אני באמת שונה.
אני לא יודעת מה אני. במבט ראשוני אנשים תמימים יכולים לחשוב שאני בת אדם כמותם. אולי מעט חיוורת יותר, עם שיער של פריקית ועיניים תכולות שחודרות לנשמה שלך, אבל הם יטעו במחשבה הזאת.
אני לא אוכלת. אני לא ישנה. אני לא מרגישה, לא באמת. אני יודעת דברים שאני לא אמורה לדעת. זה כך מאז שאני זוכרת את עצמי, וזו גם הבעיה הכי גדולה שלי- אני זוכרת את עצמי מאז יום הולדתי ה-25. זה אני זוכרת, אבל מה שקרה לפני, מה שהכרתי לפני, מה שהרגשתי לפניי… הכל ריק.
האם משהו ישתנה בזמן הקרוב? החל מהרגע שראיתי אחד כמוני נרצח לנגד עיניי (אי אפשר לפספס סצנה כזאת), יש לי הרגשה שכן.


תגובות (16)

אני דרך האפליקציה המפגרת. אולי יהיו שגיאות כתיב. אז למבוך האשליות לא יהיה המשך? איך אפשר להשאיר סיפור כזה פתוח? למה? // ומיסטר אין ממש מזכיר לי את מיסטר בין :/ // בכל אופן, בהצלחה עם הסיפור! // קטניס אוורדין, סוף.

28/10/2015 16:01

    חחח לא יש לי עוד חלק שלם לכתוב שזה בסביבות החמש עשרה פרקים, אני מקווה שאצליח לסגור אותו בעוד חמש עשרה פרקים, שאגב, הם אחרי החלק השלישי שאותו עדיין לא גמרתי לפרסם.
    כן השם באמת לא נשמע כל כך טוב לכן אני רוצה לשנות אותו. כרגע יש לי סוג של שם אבליש גם אנימה עם השם הזה אז זה די בעייתי.. ותודה רבה! :)

    28/10/2015 17:44

וואו נשמעת הקדמה ממש מעניינת ועם הכתיבה שלך זה בכלל יצא משהו-משהו!

28/10/2015 18:09

    תודה רבה! :)

    28/10/2015 18:10

נשמע מגניב מאוד,
אני אעקוב כרגיל XD (אני בטוח שרשימת הדמויות האהובות עליי שלך תגדל בסיפור הזה ^^!)

28/10/2015 18:24

    חחח תודה ^^
    ושכחת משהו! טנירה לנצח, לא?!

    28/10/2015 18:27

חח מצטער אני חולה וכואב לי הראש ממש אז כנראה שכחתי ~פרצוף מובך -חולה.טנירה לנצח!!

28/10/2015 19:16

    זה ממש ה'קטניס אוורדין, סוף' שלכם, אה?
    קטניס אוורדין, סוף

    28/10/2015 20:38

    איזה אח גם לי כואב הראש! אבל אני לא חולה סתם לא שתיתי מספיק פרצוףמובך~~
    וכן קטניס, זה לגמרי זה 3>

    28/10/2015 20:40

    לסיפורים של אמורה, כל דבר שתעלה יהיה על 'טנירה לנצח' (שלא תנסה להפריד )

    28/10/2015 20:41

    כל מילה- אמת.

    28/10/2015 20:44

    אני רוצה לעלות הרשמה על סיפורי אגדות בגרסא שלי
    לעלות?

    28/10/2015 20:57

    אתה שואל ברצינות? כן, כן, כן!
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/10/2015 21:10

    מעתיקן רעיונות :000 סתם סתם בכיף תעלה. רק אני כנראה ארשם מחר.

    28/10/2015 21:15

לעזאזל. חמש חפירות מפוספסות.
נשמע ממש נחמד, כמו כל סיפור שלך^^

30/10/2015 12:48

    תודה רבה :)

    30/10/2015 12:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך