סיפורי ערסים

2roni123 22/07/2014 1530 צפיות 55 תגובות

אז כן, אני כותבת סיפוריי ערסים והעלילות שלי חרושות.
אז כן, אני לא הכותבת הכי טובה שתוכלו למצוא.
אז כן, הגדרתי את הסיפורים שלי בתור סיפוריי ערסים.
למה לקוראות שלא אוהבות סיפורי ערסים תמיד יש משהו להגיד בעניין סיפורי הערסים?
אתן לא קוראות את הסיפורים, לא אוהבות את הסיפורים, ובכל זאת האתר מופצץ בהודעות שבאות נגד כותבות סיפורי הערסים.
אז כן, זה קצת פוגע.
אז אולי מתנאל ורוני לא היה סיפור השנה מבחינת עלילתו.
אולי אלירז ונועם צפוי וחרוש, אבל דיי, אם אנחנו אוהבות לכתוב את הסיפורים האלו, למה כל אחת שלא אוהבת את הסיפורים הללו צריכה להביעה את דעתה, שהיא כמובן קוראת לכל כותבות סיפורי הערסים להפסיק.
לא באתי להיות עויינת, או לכעוס על אף אחת, אבל בבקשה, דיי. אנחנו כותבות את הסיפורים הללו ואנחנו מחליטות מה תהיה העלילה, לא משנה כמה חרושה וצפויה מראש היא.
רק רציתי לפרוק.
מצטערת אם פגעתי במישהי, זו ממש לא הייתה כוונתי.
הכוונה שלי הייתה רק לפרוק את מה שמפריע לי.
אוהבת את כולכן, רוני ❤


תגובות (55)

הכתיבה שלך ממש לא חרושה , יש לך סגנוון מיוחד אוליי כיוון דומה אבל את כותבת מדהים והסיפור שלך מדהים ומרתק, וכל מי שחושבת או חושב אחרת לא חייבים לקרוא אל תתיחסי לאף אחד מהם כי הרוב כן אוהבים את הסיפורים והכתיבה שלך ולמיי שיש תלונוות שילך לחפש (סליחה על הגסות) אבל אניי חושבת שצריך להגיב בצורה חיובית ולעודד את הכותבת להמשייך ולכתווב ולא לדרבן אותה אז שתדעי שאניי מאחוורייך קוראת את כל הפרקים שאת מעלה וגם מגיבה עליהם את כותבת מדהים ואת לא צריכה להתייחס לכל אחד שחושב שהכתיבה שלו יותר טובה !!

22/07/2014 23:48

אז בדיוק כמו שאמרת את דעתך גם אני כתבתי את דעתי בנוגע לסיפורי הערסים, העלילה שלך צפויה אני לא אשקר, אבל הכתיבה שלך מכפרת על זה, את מקרה נדיר שיש טוויסט קטן וכתיבה טובה (אחמ פירפיר ורוני אישתי.)

22/07/2014 23:51

אני מודעת לכך שהסיפורים שלי צפויים, ואני חייבת לומר שאני מאוכזבת מעצמי קשות.
במשתמש הקודם שלי כתבתי סיפורים על השואה, המעפילים, אמנם אז הכתיבה שלי הייתה בשלביה הראשונים יותר, אך היה לסיפור שלי עלילה כלשהי שלא כוללת בתוכה את ה"ידוע מראש".
בסיפור הבא, מבטיחה, הסיפור יהיה עם עלילה יותר נורמלית D:

22/07/2014 23:56

    אם את זו שכתבה את הסדרת אסון (אני חושבת שככה קראו לזה) על הגרמני והיהודיה שהתאהבו ועל הבריטי והיהודיה שעלתה לארץ בספינת מעפילים, אז אם זו את שפאקינג כמעט ירדתי על ארבע וסגדתי לסיפורים שלך וירדת לרמה כזו של ערסים אני רוצה לדפוק לעצמי כדור בראש.

    22/07/2014 23:58

חחח את מתכוונת לסדרת אנה ופיטר, הסיפורים להתאהב באויב ואהבה בסיכון?
כן, אני כתבתי את הסיפורים האלה, אבל בתאכלס אף אחד לא הראה התלהבות מהסיפורים אז עזבתי בצד.

23/07/2014 00:03

    כן אלה! עכשיו רשמית הלכתי לדפוק לעצמי כדור בראש.

    23/07/2014 00:05

    זה נשמע אוסומייייייי תני לי קישור בבקשה

    23/07/2014 00:09

    הו ליזה את תאהבי את זה תרשמי להתאב באויב

    23/07/2014 00:11

אני יודעת שזה דיי מאכזב, אבל אף אחד לא באמת הכיר את הסיפורים האלה, או הגיב, או התעניין.
וכן, זה מייאש.
את , למשל, כותבת מדהים, ובנוסף זוכה לתגובוץ רבות.
אני הבנתי שאם אני רוצה לקבל תגובות ולהיות מדורבנת להמשיך ולכתוב סיפורים אני צריכה תגובות, מה שרק סיפורי ערסים מקבלים, לרוב.

23/07/2014 00:10

    שלי זה לא ערסים, ואיכשהו יש לי יחסית די הרבה עוקבים, אבל זה כי כל שנייה אמרתי "תקראו את הסיפור של 'גינת הצללים' בבקשה" בכל תגובה אפשרית. חמש פעמים.

    23/07/2014 00:13

    אני בחיים לא כתבתי סיפור בשביל התגובות, הקוראים המדהימים והבנות הניכוץ שמגיבות לי זה רק בונוס ענק אבל את ״אהבה מיל פשוטה משמעות מסובכת״ כתבתי כי זה רעיון שהיה לי המון זמן בראש ולא היה לי איפה לשפוך את כל הרעיונות האלו.
    ואני כותבת בסדר היום כי השתפשפתי המון וקיבלתי כמה סטירות לחי ואני משתדלת לתת כמה שיותר רעיונות מקוריים ולא סיפור ערסים בנאליים וצפויים

    23/07/2014 00:14

https://www.tale.co.il/profile/rin-5919/
קישור לפרופיל, הסיפור דיי בין הסיפורים הראשונים.

23/07/2014 00:13

אני קראתי פה סיפורי ערסים והיה לי משתמש בגלל הסיפורי ערסים ואין לי מושג מה אם המשתמש ופתחתי משתמש חדש במיוחד כדי להגיב לסיפורים שלך. תשלחי לי קישור לסיפור רבפרטי בבקשה

23/07/2014 00:16

אני לא כותבת רק בגלל התגובות, אני כותבת בגלל שזה הדבר שממלא את חיי מגיל תשע וחצי (ורק אלוהים יודע כמה כתבתי נורא באותה התקופה ).
אבל חלק מהקטע של האתר זה התגובות שמדרבנות אותי להמשיך ולכתוב את הסיפור, כי אני יודעת שאוהבים את הסיפור ואני לא כותבת לחינם.

23/07/2014 00:20

    אז את כן כותבת בשביל הקוראים והתגובות…

    23/07/2014 00:23

כמובן שחשוב לי לא לאכזב את הקוראים שלי… הייתי שבורה שבקושי היו בנות שאהבו את הסוף של מתנאל ורוני, זה כואב.
וכן, אולי את הסיפורים האלה אני כותבת בשביל הקוראים, אבל אני מניחה שהסיפור הבא כבר לא יהיה סיפור ערסים, אלא לשם שינוי סיפור עם פואנטה.

23/07/2014 00:28

    אז עכשיו, אחרי שבנית לעצמך קהל של קוראים את יכולה לכתוב את הסיפור שבאמת יהיה ברמה שלך (ואוהו איזו רמה יש לך) עם פואנטה ולא אחד עם עלילה צפויה, אני יודעת שאת תפציצי איתו, ואני אהיה שם כשזה יקרה.

    23/07/2014 00:34

תודה רבה, יובל ❤
אגב, אני מתה על הציניות שלך.
גם אני ילדה מאוד צינית.

23/07/2014 00:36

    בהצלחה, אוהבת המון❤️

    23/07/2014 00:38

לא צריך כל כך להיות לך אכפת אם הקוראות אוהבות את הסוף שלך או לא.
לדוגמא, תראי את ג'ון גרין. חצי מהעולם רוצה להרוג אותו אבל הוא עדיין סופר מוערך.

23/07/2014 00:46

זה איכשהו מועדד אותי.
חוץ מזה שהבנתי עכשיו שכנראה שחצי מהקוראות שלי רוצות להרוג אותי.
מצמרר.

23/07/2014 00:50

אמלה את כתבת את הסיפור על אנה ופיטר אני מאוהבת בסיפור הזהה

23/07/2014 01:05

חחח כן, אני זוכרת שהגבת הרבה בסיפור להתאהב באויב.

23/07/2014 01:07

וואו אומייגאד, אוקיי קודם כל סליחה.
אני מודה שאני קראתי את הסיפור ערסים על רוני, ושפטתי אותו.
הרגע עברה לי צמרמורת כשרשמת שאת כתבת את "להיתאהב באויב"!
זה אחד הסיפורים הכי יפים ומרגשים שקראתי, והכתיבה שלך הייתה מדהימה!
אין לי מילים .
סליחה, וואו אוקיי ביי.

23/07/2014 01:07

כבר מחר כנראה אני אעלה פרק של סיפור חדש ומקורי למדי. אני לא מאמינה שכל כך הרבה משתמשות מכירות את להתאהב באויב ואוהבת את הסיפור , חשבתי שאף אחד לא הבחין בו><

23/07/2014 01:12

אולי תעשי מיקס בין שני הסיפורים?
הגרמני והפרחה.
נשמע כמו שובר קופות (;
ואם יש כל כך הרבה בנות שאוהבות את הסיפור? למה את לא ממשיכה לכתוב אותו?

23/07/2014 01:18

חחחח נשמע רעיון מעניין.
הנאצי והפרחה היהודיה בהחלט יסתדרו, במיוחד שהיא תרצה לשים לו לק וכשהוא לא יסכים היא תקלל אותו בקללות שרק היא יודעת מאיפה היא הביאה אותן.
ואף פעם לא ידעתי שאוהבים את הסיפור הזה… בקושי הגיבו לי… חשבתי שאף אחת לא מכירה את הסיפור הזה. אגב, גמרתי אותו כבר.

23/07/2014 01:22

    חחחחחח אני מדמיינת את זה.
    אנה: הו אהובי? לאן נלך עכשיו? הנאצים השתלטו על כל חלק בגדה המזרחית ואנחנו לכודים!
    אביאל: לא נורא כפרה עלייך אני שם עליהם כזה זין! אנחנו נעבור את זה ונזיין את הנאצים האלה שילכו קיבינימט כוסאמק ערס.

    23/07/2014 01:29

    חחחחחחחחחחחח תקשיביי, עלינו פה על משהו!!
    תחשבי מה יקרה שאנה תביא את אביאל לפגוש את ההורים. האימה.

    23/07/2014 01:31

    חחחחחחח קבלי:
    אנה: אבא, אימא זה בן זוגי, הכרנו במחנה הריכוז והוא הציל את חיי, אביאל תכיר אלו הוריי, שרה ויוסף.
    אביאל: מה קורה נשמות? הוו שרה עכשיו אני מבין מאיפה הבת שלכם יצאה כזו כוסית, יאללה בואו נשב לאכול למה עוד מעט מתחיל מכבי נגד הפועל הבת זונה.

    23/07/2014 01:36

אני אישית לא קראתי אותו אבל אם את מבטיחה להעלות סיפור מדהים כמו שאת בטח יכולה (לפי התגובות) אני מתחילה לקרוא עכשיו !!

23/07/2014 01:25

את מוזמנת לרשום להתאהב באויב באינטרנט וזה יגיע לך ישירות לפרק כלשהו.
וכן, הפעם כבר יש לי רעיון מתוכנן בראש.
וזה לא סיפור ערסים.

23/07/2014 01:30

חחחחחח התחלתי לצחוק לעצמי כמו מפגרת.
תדמייני את זה אחרת –
פיטר – אנחנו חייבים לברוח, לולו, הנאצים כבר הבינו שמשהו חשוד
לולו – אבל נשמה של ברבור, עדיין לא סגרתי איתם חשבון. פיסועמק! (קללה מטרידה ששמעתי שערס צורח במסדרון בית הספר ) הלק שלי נהרס מכול העבודות המזדיינות האלה! תעשה פי מסאז' כלבלבון מחמד שכמותך

23/07/2014 01:35

    חחחחחח ותוך כדי גם פו על הלק כי אנחנו לא יכולים לברוח כשהרגליים שלי תפוסטת והלק עוד לא יבש נשמה.

    23/07/2014 01:37

חחחחחחחח הרגת!

23/07/2014 01:37

יואוו, איזה סיפור קטלני!! מודה, בהתחלה חשבתי שזה היה עצוב כזה (אני רק בפרק השלישי כן, אבל עדיין…) אבל זה לא!! זה כאילו לקחת את העתיד ועירבבת אותו עם ההווה. וואו !! (:
הנה הרווחת לך קוראת חדשה לסיפור העתידי שלך(:
וחייבים לעשות משהו עם הגרמניה והערס/הגרמני והפרחה זה היה קטלני בתור פארודיה חחחחח

23/07/2014 01:41

    חחחחחח יאללה בואו נעה סיפור משותף נקרא לסיפור ״ערס בסיכון״

    23/07/2014 01:42

זה היה יום בהיר , קייצי ושמשי.
אנה ואביאל היו בדרכם לביתה של אנה, בכדי שאביאל יוכל סוף סוף לפגוש אותם.
הוא דפק על הדלת, בחוזקה כמובן.
הרי הנה עומד לו מול הדלת הערס החרמן.
"הו! שלום!" קידמה את פניו של אביאל אמה של אנה.
"שלום אמל'ה! מרפסות כמו שלך לא ראיתי מאז תקופת הגן, שהכנסתי את הראש שלי לציצים המקפצים של הגננת."
"אביאל…" מלמלה אנה בחוסר נוחות.
"מה עיניים שלי?אל תדאגי. למרות המרפסות הקטנות והמצומקות שלך את עדיין הכוסית שלי!"

23/07/2014 01:41

    חחחחחחחחחחח אני בוכה

    23/07/2014 01:43

    חחחחחחחחחחחחחח זה ענקק!! חייבות לעשות עם זה משהווו !!

    23/07/2014 01:45

בטח גם לולו ואנה חברות, ואביאל אח של לולו. אז בכלל זה היה סיפור ערסים..
יואוו מאיפה הבאת את הלולו הזה ?!

23/07/2014 01:44

זהו היה יום גשום, פיטר ולולו היו בדרכם לפגש את הוריו של פיטר.
״כוסראבקום ערס אבוק, כל המחליק הלך לי.״ לולו התלוננה בצעקות.
״לא נורא אהובתי בעיניי את עדיין הכי טהורה ברחובות גרמניה.״ אמר פיטר וחפן את פניה של לולו בשתי ידיו.
״אימא ש׳ך הכי טהורה בגרמניה הנאצית טפי עליה, אנחנו בישראל הקדושה חביבי!״ המשיכה לצעוק בזמן שהיא דופקת על דלת ביתם בחזקה, פיטר נעמד באי נוחות לצידה וחיכה עד שהוריו יפתחו, הם פתחו.
״הוו שלום.״ בירכה אימו של פיטר אותם בברכה.
״כוסאמק גם כן זאתי, איפה השווארמה?״ שאלה בצעקות וחלפה על פניה של אימו.
״על השולחן במטבח, משמאל יקירתי.״ ענתה אימו כשפניה חצי מבוהלות חצי מבועתות.

23/07/2014 01:47

ערס בסיכון נשמע פצצה!
תתארו לכן איך הם נפגשו לראשונה….
….
"כוסעמק ילדה מופרעת אני אזיין אותך תחזרי לטור!" צעק אביאל על אנה הקודרת.
"יאאלה מה קרה כפרה? שתה לבה ותתחמם, שיצא לך עשן מהאוזניים נשמה!"
"מה אמרת?!" תפס אותה אביאל בחולצה וזרק אותה לסימטה חשוכה.
"יוא אתה כזה חתיך! כפרה אם לא היינו כל כך שונים אוליי הייתי קופצת איתך לסיבוב שניים בוורשה!"
"פיכוסרבק בואי הנה ותני לסטוציונר לעשות את עבודתו!"

23/07/2014 01:49

    חחחחחחחח אני לא נושמת עאלק תני לסטוציונר לעשות את עבודתו

    23/07/2014 01:58

חחחחח סיפור אהבה כל כך רומנטי…

23/07/2014 01:59

אז מה?? אז אולי הסיפורי ערסים צפויים , זאת אותה עלילה עם סיפור שונה והקושי שלהם להיות ביחד זה כבר משהו שונהוזה לא רק סיפורי אהבה זה גם סיפורים מהחיים כי לי אישית קרה משהו ממש דומה לסיפור ערסים שקראתי וכמעט כל סיפורי האהבה באתר דומים פשוט כמעט כל האתר זה סיפורי ערסים ובגלל זה נתקעו על ה אבל זה לא בהכרח רק סיפורי ערסים כל סיפור שהעלילה שלו תהיה דוצה לסיפור אחר הוא יהיה צפוי בשבילכם ורוני סתם שתדעי זה כן היה צפוי לי שהם בסוף יהיו ביחד אבל גם שזה היה צפוי לי נהנתי לקרוא את הסיפור שלך ובכללי אני חולה על סיםורי ערסים כל אחד והטעם שלו

23/07/2014 02:01

גירסא 2.0 איך הם נפגשו:
לולו: כוסאמאמקום ערס איך הם הצליחו להשתלט עלינו ככה? איך? אנחנו צריכים להיכנס בהם! לזיין אותם מכות.
אביאל שמע את דבריה של לולו ונכנס לחדרה.
אביאל: מה אמרת ייהודיה מסריחה?
לולו: שב שב בשקט ימתחנגל גם אתה עהודי. אמרה ושיחררה את העשן מהסיגריה שלה על הלק שעדיין לא התייבש.

23/07/2014 02:02

גרסא 3
….
"לולו תעבירי שאכטה כפרה עלייך!" אמר אביאל בעוד סגריה מוצמדת לפיו.
"כפרה. גלגל, גלגל סגריה לעצמך, ואל תעז לגעת בי עד גיל ארבכ עשרה, הכול אינשאאאלה כפרה עליו רואה!" היא לקחה שאכטה מהחומר הלא ברור שהם עישנו.
"פיכוסראבק איך אני מזיין מישהי אבוקמונה כמוך ילדת זין!" התעצבן אביאל.
"ילדת זין תקרא לחברים הקוקסינליים שאין לך יא זיין שכל!"

23/07/2014 02:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח די אני מתה פה XD
התמכרתי קשות ל'להתאהב באיוב' וכל דקה אני עושה רענן בשביל לקרוא את התגובות האלה וכל שנייה אני כזה – רגע, אנה לא עם אביאל?
חחחחחח תתארו לכן את הפגישה בין שתי האימהות של פיטר ולולו –
"פשיי, איזה גולאש נפלא יצא לך פה, שרה" ליליאן, אימא של לולו, אמרה בחביבות מזוייפת לעבר שרה.
"חבל שאני לא יכולה להגיד אותו הדבר על הילדה שלך" שרה אמרה בהתנשאות.
"יאוולי יאוולי יאוולי, מזה מזה מה אמרת?? יאוולי יאוולי יעקוב, בוא תחזיק אותי לפני שאני מפרקת את הנאצית המשטרללת הזאת.. יאוולי יעקוב תתקשר לרופא אני צריכה טיפול נמרץ ירד לי פה הסוכר"

23/07/2014 02:18

    חחחחחחחחח ״ירד לי פה הסוכר״ אני בוכה את מלכה!
    איך קוראים לך?

    23/07/2014 02:20

    בר, שם של בן :(
    חחחח אם כבר אז אתן המלכות פה.
    אין חייב לעשות עם זה משהו !!

    23/07/2014 02:37

    אני מאוהבת בשם הזה מה את מדברת?

    23/07/2014 02:41

התחלתי לקרוא את הסיפורים שלךך אבל בסיפור הראשון שלך למה הפסקת בפרק 9! ממש אהבתי את הסגנון שלו. הוא מזכיר לי ספר שאני אוהבת בטירוףףף. אם את רוצה אני יתן לך שמות של ספרים בעיר הספרים…. ותמשיכי את הסיפור ערסים ואת הסיפור שעצרת בפרק 9. הסיפור הראשון (אני לא זוכרת את שמו סליחה)

24/07/2014 00:19
C.C C.C

מאותה בחינה שאני כן קוראת סיפורי ערסים. זה כן מעניין.
בגלל זה מעצבן אותי לקרוא את אותה עלילה

24/07/2014 02:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך