סיימתי *0*

Amora 11/11/2015 801 צפיות 23 תגובות

אז ככה, בדיוק עכשיו סיימתי לכתוב את הפרק האחרון של "מבוך האשליות"! D:
יצא מאוד מרגש (יחי החריצות!)
ובכל מקרה, החלטתי שבנוסף לספר השני של "מצוד האגדות" (שכולם כבר יודעים מה הוא יכלול, אבל מי שלא יודע, שתהיה הפתעה), אתחיל לכתוב את הסיפור החדש שלי שיהיה מבוסס על אותו רעיון של "מצוד האגדות", רק עם מפלצות (פרנקנשטיין, איש הזאב, דרקולה וכיוצא בזה.)
אני עדיין אל בטוחה שאפתח לזה הרשמה, כנראה שכן, כי אין לי ממש רעיונות בראש XP
אז כרגע יש 10 פרקים עד לסיום "מבוך האשליות" וקצת יותר מ-10 פרקים עד לסוף ה"ספר" הראשון של "מצוד האגדות".
אני גם רוצה להודיע שאני עדיין לא יודעת מה יהיה הלו"ז שלי, כי שבוע הבא אני מתגייסת ;.; אבל אשתדל בזמני הפנוי לכתוב (תהיו בטוחים שזה מה שאני אעשה, זה כמו סמים בשבילי), אפילו קניתי דפדפת קטנה ופשוטה כדי לכתוב שם רעיונות, הערות ותקצירים של פרקים *-*
טוב, אז, בכל מקרה, כרגע אני אנוח (זה היה מתיש), ועוד מעט, אם תבוא עליי המוזה, אתחיל את הפרק הראשון של הספר השני/ הפרק הראשון של הספר החדש, שאגב, אני צריכה עזרה עם לבחור לו שם!
כרגע קוראים לו "המפלצתיים", אבל זה שם מעפן, ו"מצוד המפלצות" זה כבר יותר מדי דומה XP
אז אני צריכה רעיון שיתאים לסיפור על הילדים של המפלצות המפורסמות, שלא קשור ל"מנסטר היי" (אחלה סדרה, לא אומרת שלא. לי בעצמי יש אוסף מכובד של כמה *-* האובססיביות שולטת.)
אז, אשמח לעזרה <:
(נ.ב- מי שלא שם לב, העליתי את הפרקים החדשים של שני הסיפורים!)


תגובות (23)

יאי!
אמורה, את עושה אותי מאושרת *-* (הסמיילי הלא נכון? טוב, תתמודדו.)
אני לא חושבת שיש משהו רע ב"מצוד המפלצות", כי זה סוג של ספר המשך. זה כמו שאת קוראת לכל פרק "כישוף של…"
אני כל כך מחכה לזה!
אז לא יה ספר המשך למבוך האשליות? ):
חברי האחווה, בואו נפגין!
קטניס אוורדין, סוף.

11/11/2015 16:41

    כרגע לא יהיה לזה ספר המשך.
    אבל זה לא ספר המשך ל"מצוד האגדות", זה כאילו במימד מקביל כזה XP פשוט הרעיון דומה, בקטע של הדמויות.
    גם אני מחכה לזה DD:

    11/11/2015 16:43

"בני המנודים" נשמע מגניב, כי מפלצות והכל אז בטח נידו אותם. למרות שהמפלצתיים שופע מקוריות XD
שמח בשבילך על מבוך האשליות אבל לא כל כך קראתי אותו XD אולי זאת ההזדמנות להתחיל (ולראות כמה זה בטח שונה ממה שאני חושב שזה. כי כל מה שאני חושב זה מבוך האשליות שלי עם איזה מלכה רעה? בערך?)
ואיך אני שמח שיהיה ספר שני למצוד האגדות :O אני ממש אוהב את הסיפור הזה
בהצלחה שבוע הבא :>

11/11/2015 17:48

    תודה רבה >0.< טוב, מזל שיש לי זמן לחשוב על זה חחח

    11/11/2015 17:58

״בני הפלצת״! נשמע רע… טוב, זה עדיין רעיון U^U סיימתאת כל מבוך האשליות!!!! וגם את מצוד האגדות!!! ועוד מעט תתחילי את החדש! אני בן אדם מאושר היום.

11/11/2015 18:14

    יש איזה כיף שאני גורמת לאנשים להיות מאושרים XD

    11/11/2015 20:37

אמורה את מעוררת קנאה ברמות מטורפות.
מה לגבי – "המפלצת שבפנים"??? "מפלצת בחשכה"? "מפלצת לתפארת"? "שושלת של מפלצות"? "ילדים מפלצתיים"? זה מה שעלה לי לראש…
ואני לא יכול לתת לך רעיונות כי קודם כל אני צריך את הדמויות ויש לי עוד רעיון(את מכונת כתיבה, אני מכונת רעיונות, הבעיה היא שבניגוד אלייך התוצאות שלי לא תמיד טובות)! למה שלא תעלי את ההרשמה(בבקשה תעשי הרשמה! אם לא בשבילי אז בשביל פומה. רק אני חשבתי שהסיפור הזה נותן לה אפשרות לכתוב 101 דמויות סדיסטיות???) לספר הזה כבר עכשיו???
ככה כבר תוכלי להתחיל לחשוב על כיוון, אנחנו נוכל לעזור לך, וכשתגיעי לצבא אולי כבר תהיה לך התחלה.
יואו אני לא מאמין ש"מבוך האשליות" נגמר כל כך מהר!!!
זה באמת נראה לי כאילו שרק אתמול העלית את ההודעה שיש לך רק ארבע דמויות ואת צריכה רעיונות אז ביקשת לך דמויות. (והאחווה אפילו לא הייתה קיימת אז!!!!)
ועוד מעט גם "מצוד האגדות" נגמר. טוב, לא לגמרי. הוא חוזר בספר שני על – (ל לדאוג אמורה. ביקשת שמי שלא יודע שתהיה לו הפתעה אז אני לא הורס) משהו מגניב בטירוף!!!
בקיצור, את גורמת לי לנוסטלגיה מטורפת!
אני מקווה שעזרתי לך במשהו. אה ואמורה יש לי לך היום הפתעה!!!
אם אני אספיק להעלות את זה היום(דרך אגב – צר לי לבאס, זה לא אחד מהסיפורים שלי) אז אני אעלה. היה לי רעיון מגניב בטירוף שאני מקווה שתאהבי(ויש סיכוי שזה יפתח טרנד קטנטן באתר…).
הלכתי לקרוא את הפרקים שלך ושל יוטה!!!

11/11/2015 20:11

    יואו איזה כיף! הפתעה! DD:
    המממ "שושלת" נשמע נחמד, אולי משהו עם המילה הזאת.
    אמממ יש מצב שאני כבר אכתוב את ההרשמה *-* כדי שיהיה לי ואוכל להשתמש בדמויות (למרות שאני מודה שכבר נמאס לי מדמויות סדיסטיות 0-0 מוריאל, ג'פרסון, המלכה השחורה, ג'ולס, כל הדמויות בגות'האם. זה כבר מתחיל לחזור על עצמו ואתם יודעים כמה קשה זה לכתוב סצנות סדיזם????)

    11/11/2015 20:40

אוקיי, ההודעה סקרנה אותי בטירוף אז החלטתי לקרוא אותה קודם.
סיימת את מבוך האשליות O-O
וסיימת את מצוד האגדות O-O
ואת מתחילה ספר 2 של מצוד האגדות O-O
ואת מתחילה גם ספר חדש בהשראת מצוד האגדות O-O
והעיקר אתם קוראים לי מכונת כתיבה ~גיחוך
כיף לך! אני תקוע קצת בארץ לעולם לא (ולא תרתי משמע), יש לי רעיונות דווקא יחסית טובים אבל אני לא מצליח כל כך לשלב אותם בינתיים.
אני שמח עכשיו! #אם_זה_לא_היה_מובן_עד_עכשיו!
חייב להיות ספר 2 למבוך האשליות!
למרות שאפשר להסתפק בארבעה חלקים. אם זה יהיה ארוך מדיי זה יהיה כבר דביק (לטעמי.)
אבל תתחילי לעלות פרקים בקצב מהיר יותר, אמורה.
בקרוב את הולכת לצבא וקוראי האחווה יצטרכו להיות בלי הסיפורים שלך 0ם0.

11/11/2015 21:34

    אחלה סמיילי ^
    חחחח היי, אני מנסה U.U ואל תחשוב שבגלל שאני אהיה בצבא אני אפסיק לכתוב או להעלות, אני רק אעלה מעט יותר.
    כן, יש לי מלא תמונות השראה שלא השתמשתי בהן למבוך האשליות, אבל לא מצאתי איך XP

    11/11/2015 21:50

אז\ את מעלה הרשמה???

11/11/2015 22:34

    נראה לי אני אעלה מחר כי כבר יצאתי מהבית ואין לי כאן אינטרנט בשביל לעשות את זה. כשתסיימו לימודים מחר כבר תעלה הרשמה *-*

    11/11/2015 22:38

יאיי!!!

11/11/2015 22:45

אמורה, יש סיכוי שאני כותב להרשמה מחר שני תאומים(ככל הנראה בן ובת) שהם הבנים של ד"ר ג'קיל, אבל, הבן דומה לג'קיל והבת להייד??
או שג'קיל והייד לא נחשבים אצלך מפלצות??

11/11/2015 23:04

    הם נחשבים אצלי למפלצות ואפילו קראתי את הספר (הידד) אבל הבעיה היא שגקיל והייד הם אותו אדם ולא ממש הגיוני שאחד יהיה הייד ואחד גקיל אלא אם כן הם כמו גקסון והולט ויש להם פיצול אישיות, וגם גקיל מת כמה ימים אחרי המקרה אז זו טיפה בעיה שיהיה לו ילד עם היכולות האלה אלא אם כן זה יהיה קרוב משפחה שלו שגם שתה את השיקוי (אם תהית כבר יצא לי לחשוב על זה חחח). עדיף שקודם אעלה את ההרשמה ואכתוב את ההערות ואז תכתוב, אבל אתה מוזמן לחשוב במשך הלילה.

    11/11/2015 23:09

לא כל כך הבנתי מה אמרת…
התכוונתי ששניהם הילדים של ד"ר ג'קיל(או שבעצם הרעיון של של קרוב משפחה ששתה את השיקוי יותר הגיוני…), אבל כמו שהוא סובל מפיצול אישיות, ככה הילדים התאומים שלו יצאו כל אחד כמו צד אחר באישיות שלו… לי זה נראה בסדר…

12/11/2015 00:10

    בעיה כי אני לא חושבת שהיה לו זמן לעשות ילדים בזמן הקריטי הזה אממ והוא גם לא היה נשוי או בקשר, אני ממש מדוייקת בקטע הזה חח אבל בכללי לא בא לי כל כך שיהיו תאומים (מוריאל ואמילי עצבנו אותי מספיק בשביל זה) אבל אולי תעשה איזו דמות שהוא נגיד האחיין שלו והוא מצא את השיקוי ושתה אותו

    12/11/2015 00:15

אם יש שגיאות כתיב, אנ מתנצל מראש. אני כותב מהפלאפון…
אוף! אבל התאומים שלי מגניבים! הם שונים באופי לגמרי והם סוג של שונאים אחד את השני והבת(הגסא הנקבית של הייד) כל כך מגניבה!
אם את לא רוצ ואני לא רוצה לכתוב דמות עם פיצול אישיות,אז זה היה רעיון ממש טוב! אפשר אז שהם יהיו הילדים של מישהו אחר ששתה את השיקוי? ואולי את יכולה לעשות שג'קיל כן היו אישה וילדים והסיפור פשוט לא סיפר עליהם…
אם את לא רוצה, את יכולה לתת לי רעיון לאיזשהו מפלצת שהילדים שלה יכולים לצאת משוגעים? כמו למשל הילדים של הכובען המטורף…

12/11/2015 08:19

    הכובען המטורף הוא לא מפלצת.. והאמת שנמאס לי מדמויות מטורפות, כבר יש יותר מדי.. >.<

    12/11/2015 10:02

אני יודע שהוא לא מפלצת, התכוונתי למישהו משוגע כמוהו.
אמורה את בן אדם רשע. יש לי רעיון פנטסטי לדמות משוגעת!

12/11/2015 12:15

    נו כי אני מוצאת את עצמי כותבת כל הזמן על דמויות משוגעות וזה כבר מתחיל לשעמם.. אממ כשאני אעלה את ההרשמה תכתוב את הדמות ונראה אם זה יתאים *-*

    12/11/2015 12:51

אני מתנצל מראש על כל שגיאת מקלדת שתופיע פה…
אפשר לחשוב איזו דמות משוגעת כתבת כבר!!!
כשאני אומר משוגעת, אני מתכוון לשיגעון, לא לדמויות סדיסטיות מטורפות.
אין לך באף אחד מהסיפורים שלך שאני קראתי(למיטב זיכרוני) דמות משוגעת, מלבד הדמויות ממצוד הפלאות, שגם שם, לא הייתי נותן לכולם את התואר, משוגע.
אני אחגה להרשמה ואראה…
אם בסוף, הרעיון של ג'קיל והייד לא יסתדר טוב, אני אחשוב על דמות אחרת(אסתכל על הדמויות של מנסטר היי) ואעשה אותה.
נראה לי שאני אכתוב לך שתי דמויות, ואת תחליטי אם את מקבלת אותם או לא, בכל מקרה יש לי השראה מעולה לשתי הדמויות.
נ.ב.
אתמול לא הספקתי לההעלות את ה"הפתעה", היום אני טיפ טיפה עמוס,מאבל אני אנסה להעלות בהקדם האפשרי…

12/11/2015 14:39

    מוריאל, ג'פרסון, ג'ולס *-* הם נחשבים מטורפים/משוגעים, וזה כבר מתחיל להיות משעמם XP אבל אתה יכול לכתוב דמות עם פיצול אישיות ~

    12/11/2015 16:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך