אורפז עזר
סיפור ולא סיפור אבל העניין של הרעיונות זה אמתי.

נקמה מתוקה

אורפז עזר 29/03/2015 1010 צפיות 2 תגובות
סיפור ולא סיפור אבל העניין של הרעיונות זה אמתי.

"הוא כל כך עצבן אותי!! איך הוא יכול היה לעשות לי את זה!! הוא הבטיח שלא יפגע בי, הוא ידע, הוא ידע שאני נפגעת בקלות".
אני יושבת לבד בחדר ובוכה והכל בגללו, אני לא מבינה מה הוא משיג מכך אבל אני חשבתי שאנחנו חברים, הוא הבטיח שהוא לא יפגע בי והוא שיקר לי. הוא שיקר לי בלי בושה ופשוט בגד באמון שלי. אני עכשיו יושבת וחושבת על דרך להחזיר לו, משהו שיגרום לו להבין מה זה לפגוע בי אבל כל רעיון שעולה במוחי נשמע לי אכזרי מדיי והרי שאני לא מסוגלת לעשות את זה אני לא כזאת אבל אני גם לא רוצה לסלוח לו.
אני פשוט לא מבינה מה קורה לי, מצד אחד אש בוערת בגופי שאומרת לי להחזיר לו אבל מצד שני אני עומדת קפואה במקום לא מסוגלת לעשות צעד קטן לנקמה.
אני במן מבוי סתום רוצה לממש את מי שאני אבל גם רוצה לעמוד על עקרונותיי ואני תקועה בצומת ללא אפשרות לעבור בשתי הדרכים וללא אפשרות לחזור בחזרה.
אני עדיין אוהבת אותו ואנחנו עדיין ביחד אבל אני עדיין רוצה להחזיר לו!
כן, טוב אני מודה הוא לא פגע בי עד כדי כך אבל רציתי שזה יהיה קצת דרמטי, לפחות בהתחלה.
האמת שפשוט הוא מעצבן אותי מאוד אז בא לי להתנקם בו קצת ולהחזיר לו אבל אני לא יודעת איך.
טוב, בכל אופן אם יש למישהו רעיון לנקמה מתוקה זה ה – מקום לכתוב בו את כל מה שעולה לכם לראש.
בהצלחה(:


תגובות (2)

מכירה את ההרגשה הזאת. עזבי אל תנקמי בו למרות שמגיע לו. תעזבי אותך מנקמות זה סתם יעשה לך רע להרגיש, ואת לא תאהבי את עצמך. אז הוא פגע בך הוא זה שצריך להרגיש רע עם עצמו ואשם.

30/03/2015 16:23

    חחח האמת שתכננתי יותר על עונש קטן אבל עזבי הכל הסתדר והכל פשוט מצויין.
    אני לא יודעת למה, אבל אהבתי את הקטע הזה שכתבתי באופן מאוד מוזר חחחח
    בכל אופן תודה רבה לך♥

    30/03/2015 18:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך