משהו לשתף

10/05/2016 773 צפיות תגובה אחת

זה לא סיפור זה משהו שאני רוצה לשתף אותכם
אתמול בדרך מבית הספר שלי, עברתי דרך שתי ילדות שבלי שום ערך צחקו עליי בפרצוף ולחשו אחת לשנייה תסתכלו איזה שמנה. כך זה היה כל הדרך הביתה, הם עקבו אחרי ואני השפלתי את ראשי, לא יכולתי לסבול את זה עוד. הרגשתי מושפלת.
הסיפור הזה זה עוד אחד מאלף סיפורים שילדים מספרים על עצמם אך לא מוכנים לחלוק אותם עם חבריהם או עם אנשים.
ילדים שבגלל דברים כאלה מתאבדים, הורסים את החיים שלהם בגלל דיבורים של ילדים.
אני לא שופטת אף אחד אבל אני רוצה להגיד ולמסור לכם דבר אחר
אם יש לכם כאלה דעות או אחרות אל תעשו את זה בפנים של בן אדם ולא מאחורי גבו, אם יש לכם מחשבות כאלה תשמרו אותם בלב כי אתם לא יודעים כמה אתם פוגעים בבן אדם שרואה את זה.
אני מבקשת שתקחו את דברי לתשומת לבכם ותדעו המילים שלכם פוגעות.
בגלל הסיפור הזה אני לא יעלה כמה ימים את הסיפור שלי אלא יקח לי זמן אבל אני רוצה לאחל לכם שמחר יום הזיכרון לחללי צה"ל תדעו להכיר בחייילים שהצילו את המולדת שלנו בשביל שלנו יהיה איפה לחיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (1)

היי תקשיבי מה שהילדות עשו זה בלתי נסלח ומגעיל אבל הן צוחקות מקנאה תאמיני לי שאני יושעת כי הרבה היו צוחקים עליי עד שבסופו של דבר החזרתי להם נגיד צחקו עליי הייתי אומרת לא ידעתי שאני כזו מצחיקה או כל מיני דברים שהיו אומרים הייתי עונה להם עד שהם הפסיקו הדור של היום הוא דור מגעיל ולא צריך להתייחס אליהם ולרדת לרמה שלהם פעם הבאה שהן צוחקות את יכולה להגן על עצמך ולהראות גאווה! רק כי כולם שונים לא אומר שצריך לצחוק עליו ולרצות שיהיה כמוך כי זה ממש לא ..????

11/05/2016 16:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך