אוקיי, אני לא במצב כפית עכשיו, אבל משום מה אני צוחק מהתגובה שלך:) אז… כן… לא ממש הבנתי על מה ההודעה הזאת ולמה צריך אותה, וכאילו, היי בלי להעליב אני לא כמיר אותך ואני בקושי משתף את הסיפורים שלי עם החבר הכי טוב שלי וזה קורה רק שאני במחסום או משהו ואני צריך שמישהו יעזור לי בהתקדמות או בלהגיד לי שמע זה משעמם וזה חרא… לדעתי בשביל כזה דבר, לתת ביקורת למישהו לפני שהוא מעלה לאתר וממש להציע שינויים, צריך ליצור קשרים עם אותו בנאדם לפני או להיות מחבר ממש טוב בשביל זה, כי אחרת איך אפשר לסמוך עליך? סתם נקודה למחשבה, מקווה שלא פגעתי או משהו…
תגובות (7)
אני אשמח:)
נשמע טוב
אני
לא הבנתי למה צריך לקבל ביקורת לפני שמעלים סיפור אם בכל מקרה תקבל אותו אחרי שתעלה אותו לכאן…?
אוקיי, אני לא במצב כפית עכשיו, אבל משום מה אני צוחק מהתגובה שלך:) אז… כן… לא ממש הבנתי על מה ההודעה הזאת ולמה צריך אותה, וכאילו, היי בלי להעליב אני לא כמיר אותך ואני בקושי משתף את הסיפורים שלי עם החבר הכי טוב שלי וזה קורה רק שאני במחסום או משהו ואני צריך שמישהו יעזור לי בהתקדמות או בלהגיד לי שמע זה משעמם וזה חרא… לדעתי בשביל כזה דבר, לתת ביקורת למישהו לפני שהוא מעלה לאתר וממש להציע שינויים, צריך ליצור קשרים עם אותו בנאדם לפני או להיות מחבר ממש טוב בשביל זה, כי אחרת איך אפשר לסמוך עליך? סתם נקודה למחשבה, מקווה שלא פגעתי או משהו…
אותה* סורי חח
גם אני לא ממש הבנתי…
ואיך בכלל נוכל לפנות אליך?
לא אהבתי…