מידע חשוב
תגיות, למה הן קיימות? ובכן, למי שלא יודע, הרעיון מאחורי התגיות הוא לא רק לרשום נושא. אם אתה לוחץ על התגית, קופצים לך כל הסיפורים שמתוייגים באותה התגית. אם אתה מתייג סדרה שלמה בתגית אחת, אתה מאפשר לקוראים להיכנס לתגית ומשם לכל הסיפורים מאותה סדרה, כמו מאין כפתור "עקוב". אתה נכנס לאתר, בודק את התגית הקבועה, וזהו..
אצלי התגית הקבועה היא "המכשפה הנודדת". התגית הזו כוללת בתוכה גם את "סהרה" מסיבות שיתבררו בהמשך.
בנוסף, רק רציתי לאמר שבקרוב (שבוע בערך) אני אפרסם דירוגים של כל הכותבים הכי הכי באתר כי למה לא? לאנשים האלה מגיעה זריקת עידוד פרסום והכרה. יהיו תחומים, ביקורות ועוד. הכל כדי לדאוג שידעו, שלא יפרשו ושכולם ישימו לב אליהם..
אני מציעה לכם לעשות את זה גם, ולשמח את הפיבוריטים שלכם!
תגובות (9)
את לא יכולה לתת דירוגים למחברים באתר.
את לא קוראת את כל מה שכותבים וככה שזה לא פייר עם כולם.
פשוט אל תדרגי וזהו, תתני רשימה של סיפורים טובים ואל תצרי מעמדות באתר.
אגב, כולנו יודעים מה המשמעות של התגיות. פשוט מעדיפים לא להשתמש בזה.
היא יכולה לדרג לפי איך שהיא חושבת אין בזה שום דבר פסול שהיא מציינת את הכותבים שבעיניה הם " הכי הכי באתר ".
אני לא חושבת שזה מעמדות, מדי פעם מישהו מדרג את הכותבים באתר כי הוא רוצה לציין אותם לשבח או לתת פרסום לכותבים טובים שלא זוכים בתהילה, אני לא רואה מה רע בזה.
ועצה אל תכלול את עצמך עם כולם, לכל אחד יש דעה אחרת ולמען האמת ראיתי מספר גדול של סיפורים עם תגיות ואין רע בזה שהיא רצתה להסביר כי היא ראתה שיש כאלה שלא יודעים איך להשתמש בתגיות.
למשל אני לא משתמשת בהם כי אין לי סיפורים אבל עד עכשיו לא ידעתי מה התפקיד של התגיות ( מודה באשמה ).
אני בתתתת:<
לא הבנת אותי, ברגע שהיא מדרגת היא יוצרת מעמדות וקיפוח. את לא רוצה לקפח משתמשים, כי זה גם גורםלפרישה.
לא חייב להשתמש בתגיות.
ולדוגמא, אני לא קוראתהבה באתר. אבל אם אני אדרג ואדרג ואתן מספרים למה שכן קראתי, בניהם זה ייצור מעמדות. אחד חייב לעקוף את השני. פשוט תכתבו סיפודים ממומלצים ודי.
היי אני אשמח אם תדרגי את הספר שלי ! (לוחם שלי) :)
וכל הכבוד על היוזמה <3
אני מתארת לעצמי שאקבל עובר אצלך? חיחי~ אבל כמובן שאת צריכה להתחשב בעובדה שלוקח לי שנים להעלות פרק ושהפרקים קצרים והעלילה מתקדמת לאט מאוד… אז עובר ולא יותר~ [חרוז]
יאא לא ידעתי על זה של התגיות
לא השתמשתי בהם טוב >,<
תודה
ואת מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי :)
האמת שעד עכשיו לא הבנתי איך לחפש תגית חוץ מאלה שמוצגות בצד כשנכנסים;-; הגעתי פעם ל"חפש בתגיות" או "חפש לפי תגית" או משו כזה ומאז לא מצאתי יותר;-; בכל מקרה כל הכבוד על היוזמה^^
את מוזמנת לדרג את let me go שלי אם את רוצה.
רק אם את מתחילה לקרוא ועצרת באמצע אז אל תדרגי בכלל כי כל הקאטץ׳ זה בסוף.
הרעיון של הרשימה נחמד! אני ינסה גם…