לקוראי הסיפור שלי (טולפה)- כנסו בבקשה!
אז ככה, אני חושבת שהסיפור הוא קצת משעמם. כאילו, הוא כן מעניין, אבל הוא לא ממש מותח כמו שרציתי שיהיה. אב רציתי לשאול את מי שקורא את הסיפור, מה אתם רוצים שיקרה? אני רוצה שיהיו לי רעיונות נוספים, אולי הם יתנו לי השראה לעוד כיוון בסיפור שיהיה מעניין ויוסיף לו.
אז אשמח אם תכתבו :) וגם אם אין לכם רעיון ספציפי, אני אשמח לדעת מה אתם חושבים מבחינת העלילה, אם היא מעניינת או לא ואיפה אפשר לשפר וכאלה.
תודה מראש ^^
תגובות (6)
אני חושבת שבעיקר זה תלוי בך, אחרי הכל זה הסיפור שלך ואת צריכה להחליט מה את רוצה.
נכון שהיו פרקים קצת יבשים, אבל תמשיכי מהכיוון שהתחלת, זה הפך את הסיפור ליותר מעניין.
את יכולה לכתוב פרקים מנקודת המבט של הדמויות מהאגדות, אולי לספר קצת מה קורה איתם כשהם חוזרים לאגדה.. ולפרט, לתאר הרבה מוסיף המון לסיפור,
מה קורה סביב, מה הוא חושב..
הסוף של הסיפור הוא בידיים שלך, ברגע שתדעי מה את רוצה שיקרה יהיה לך קל לבנות את האמצע..
יש לי כמה רעיונות כלליים. הבעיה היא שהם באמת די יבשים, כמו שאמרת. ולצערי אני לא יכולה לשנות נקודת מבט, כי כל מה שידוע זה רק מה שהמספר יודע.
שאלה- אולי כדאי להאריך את הפרקים? כי אני רואה שכל פרק אצל כולם זה די ארוך לעומת הפרקים בסיפור שלי.
תמיד כיף לקרוא פרקים ארוכים, ואת יכולה לשנות, לבחור עוד נקודת מבט אחת וזהו
אני עדיין לא בטוחה בקשר לזה, בגלל שאני שונאת לכתוב "נקודת מבט של —" בסיפור.
אני תמיד חשבתי שפרקים ארוכים מדי זה לא כזה כיף, שזה מתיש. אבל מעכשיו אני אנסה להאריך אותם קצת. אולי בהדרגה.
את לא צריכה לכתוב מי מדבר, מבינים את זה תוך כדי קריאה.
לפעמים זה יכול ממש לבלבל (בטח בגלל זה בדרך כלל כותבים את זה בסיפורים כאן). אבל מה, גם אין ממש משהו מעניין שקורה לדמויות האלה.