לכל קוראי אהבה זו לא אגדה!!!
טוב, אז אחרי כמה התלבטויות החלטי שאני לא מפרסמת עונה שנייה לאהבה זו לא אגדה, אלה סוף דבר (ארוך במיוחד בשביל לפצות על זה).
אז ככה, היו כנראה שלושה חלקים (אולי ארבעה, אני לא סגורה על זה עדיין) של סוף הדבר, והחלק הראשון היה מפורסם ביום ראשון במקום פרק של סיפור סינדרלה (אז לאלה שקוראות את הסיפור, מצטערת). אז תחזרו ביום ראשון ותבדקו אם העלאתי את החלק הראשון (וזה כנראה היה מוקדם בגלל החג)!
זה הכל להיום, להית' :)
תגובות (3)
אני ממש עצובה שלא יהיה פרק אבל בו זמנית אני סופר מתרגשת מההמשך. אני כל כךךךך רוצה לקרוא אותו כבר. איך אני אשרוד עד יום ראשון? זאת התעללות>:
אני חייבת לציין שאני קוראת חדשה, ומרוב התלהבות עשיתי אתמול מרתון פרקים וקראתי את כל ה 44 ! חוץ מזה שההתלהבות חלפה ברגע שאמרת שאת עושה סוף דבר ולא עונה שנייה…בכל מקרה הסיפור של סנדרלה נורא מקסים!
אהבתי את הרעיון הגאוני, חוץ מההרגל המעצבן שלך להשאיר את הקוראות במתח בלי לשים לב אפילו ! גרררררר .
זה עצוב שאין עונה שנייה – פאפי אייז – אבל אם אין לך רצון אז עדיף באמת לא להכריח את עצמך ולסבול.
עכשיו רק בשביל לעשות לך רגשות אשם אני יגיד ששברת לי את הלב הקטן שלי !
איך יכולת לגרום להם להיפרד בצורה כזאת אכזרית ואז להחזיר אותם בפרק קורע לב ואז להפסיק ברגע שהוא רואה אותה ??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!
דורשת.המשך.דחוף. לפני שתראי שנערה התאבדה בחדשות בגלל מתח יתר!
או שבעצם שאלכס יכעס עליה ואז הם יפרדו סופית והוא יהיה שלי !!!!!!!!
שלי!!!! מוחעחעחעחע! סתם סתם לא.
אהה ניזכרתי בעוד משהו !
~אני מעריצה מושבעת של ריק ריידן!~
רק לאחרונה גיליתי אותו ולא הפסקתי לקרוא! פרסי ואנבת' המתוקים שליייייייי!
איך שמחתי שגיליתי שגם את מעריצה, ועוד מעריצה שכותבת פאנפיקים!
בקיצור אחרי כל החפירות נסכם את הדברים בקצרה:
אני מאוהבת באלכס,
אני שבורת לב בשביל ראיין,
אני מאוהבת קשות בשביל אן ואמנדה,
אני מתעבת את ליאורה שגרמה לפרידה האכזרית,
אני בוכה בשביל אבא של אן,
אני בוכה בשביל עצמי כי אלכס רק דמות דמיונית!
רגעעעעעעעע מכל החפירות שלי שחכתי שהיום יום ראשון !!!!!!!!
ההתלהבות שלי חוזרת ובגדול!!!!!!!!!!!!!!!!אעאעאעאעאעאעא!
אני מזהירה אותך שאם את שוב תשברי לי את הלב הקטן שלי באחרית דבר אני לא יצליח להתגבר על זה !