יש הרשמה
יש הרשמה בסיפור שלי "הפסלון". אשמח אם תכתבו לי דמויות, כי אני בונה עכשיו את הסיפור, וקצת קשה לי בלי דמויות שכתבתם.
ברור שגם אני אוסיף דמויות, אבל זה קצת קשה… :)
תסתכלו בסיפורים שלי, תראו את ההקדמה, ואודה לכם מאוד אם תעזרו לי בהרשמה, אתם לא חייבים…
תודה:)
love
תגובות (6)
:)
קוראים לה סמרג – פיה , היא ישות שדומה פחות או יותר לבת אנוש בצורתה החיצונית. היא קיימת כבר 100 שנים אך ניראת צעירה מתמיד ,יש לה שיער בצבע לבן ארוך עד כדי כך שהוא מנקה אחריה את הריצפה, יש לה גבות לבנות ושפתיים אדומות בשרניות, העצמות לחיים שלה בולטות ומחמיאות לעיניים הזהובות שלה. היא לובשת גלימה זהובה נוצצת, ועל ראשה מונח כתר של כוכבים מהבהבים שלפעמים גורמים לאשליה שהם אמיתיים. יש לה שרביט קסמים זהוב ארוך שעל הקצה יש לו כוכב גדול ומואר , שיכול להאיר לה דרכים אפלים וחשוכים. הכנפיים שלה נלקחו לה בדרך כואבת ובגלל זה היא לא יכול לעוף ( תחשוב כבר אתה על מי לקח לה? איפה? וכ׳ו), ולכן בגלל שהיא לא יכולה לעוף, היא עשתה הסכם עם יצור משונה שדומה לעטלף כשהוא עף מרחוק אך הוא בעצם נראה כך: כנפיים של דרקון אך גוף של עכברוש מלוכלך, זנב שדומה לזנב של עקרב. למרות המראה המוזר הוא מאוד נחמד ותמיד כסמרג עצובה הוא דואג לפצוח בשירה לבבית כדי שתשמח, הוא פה לעזרתה כדי לעבור מסע ארוך או כדי לעוף איתה יחד. כולם מכירים אותה כרופאה בעלת כוחות עצומים. היא באה מהמקום ששמו: אאורין-ארץ האש הקרה, משום שהלהבות שם הם יותר קרות מקרח ויכולות להקפיא כול יצור , חוץ מסמרג בגלל שהיא קיבלה מזקני הארץ שלה את השרשרת שיתנו לה כוחות להתמודד עם הקור המקפיא , כדי לשמור על ארץ זו. היא בא לעזרתו של ג׳ק אך הוא מגלה לבסוף שיש לה אינטרסים משלה ( אפשר גם לכתוב שהוא התאהב בה , בשל האומץ , החוכמה והיופי ועו׳ד ..אבל היא בעצם רעה) אין אמצעי קסם אחד ואין סוד טבע אחד שלא ידוע לסמרג, היא גם יכולה להגשים לג׳ק את כול המשאלות שלו רק אם יבקש.
מאוד יפה.
היא מכשפה בעצם?
עוד דמויות בבקשה, תודה :)
פייה
טוב