יומיים ביחד

29/12/2016 759 צפיות אין תגובות

יש מישהו שהכרתי בערך לפני חודש, וזה היה ביומיים כאלה עם שינה. וכל כך התחברנו שהיינו במשך כל היומיים האלה ביחד ואפילו ישנתי איתו ודי חיבבנו אחד את השנייה אבל הייתה בעיה, כנראה הייתה לו מישהי ששניהם היו בקטע. אמנם הם לא היו חברים אבל הם היו מאוד קרובים. בכל מקרה, אחרי שעברו היומיים האלה התראינו בשכבה ואף פעם לא הייתה לנו הזדמנות להכיר עוד ואני בטוחה ויודעת שעכשיו אני לא נראית לו אותה אחת שהייתה איתו ביומיים האלה וככה גם הוא נראה לי אבל אני בטוחה שאם היינו שומרים על קשר טוב זה היה כל כך שונה וזה היה ממשיך להיות מושלם. לילה אחד קרה לי משהו והייתי חייבת לשתף אותו. לא סיפרתי לו מה קרה לי בלילה הזה אבל סיפרתי לו שהוא היה מעורב בו ולכן ביקשתי מימנו שננתק קשר והוא היה מופתע אבל מאותו רגע הוא כל כך רצה להראות לי שלא אכפת לו אז הוא התנהג אלי ממש מגעיל ובכלל לא התייחס לזה שאמרתי לו שננתק קשר לפחות לימים הקרובים כי מה שקרה שם היה לי קשה ורציני והוא פשוט לא התייחס למה שסיפרתי, עמוק בפנים אני יודעת שמאוד אכפת לו מזה שלא נדבר יותר אבל מצד שני אולי גם לא כי כבר קצת התנתק הקשר אחרי היומיים האלה והייתה לזה עוד הזדמנות להתפתח עוד קצת ומשום מה זה לא קרה. אבל עכשיו הוא כנראה כועס ומבולבל וגם אני.. איך לדבר איתו על זה ולהחזיר את הקשר שלנו? אני ממש רוצה להגיד לו שהיומיים האלה לא היו סתם ואני יודעת שגם בשבילו לא. אבל הוא פשוט התנהג שונה בבית ספר, הוא פחות התייחס אלי. אני לא אומרת שהוא חייב ואני גם מבינה אותו כי שם הוא היה יותר רגיש אלי וזה היה יותר אישי. אני לא רוצה לוותר על זה מה לעשות? יש לי כל כך הרבה דברים להגיד לו, אני רוצה להגיד לו שאני כועסת עליו ולהסביר לו גם למה אבל מבחינתו הוא בטוח שאני לא רוצה שנדבר יותר וכנראה שהוא כועס על זה אבל הוא ממש לא הבין למה. אני כבר סוחבת את זה חודשיים בערך וקשה לי ובהתחלה גם הוא הרגיש ככה אבל עכשיו אני כבר לא יודעת מה לעשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך