חוות דעת על ספרים – חלק שני
✘ חוות דעת על ספרים ✘ – חלק שני
אז… היי (:
בכל מקרה, היום עדיין זה לא ספיישל הסיפורים שבאתר.
★ אסון יפיפה ★
אז. ואוו.
אז ככה –
זה באמת הספר הכי טוב שקראתי. הדמות הראשית מדהימה.
הספר עצמו מרתק, ואני אישית סיימתי אותו תוך יום אחד בלבד.
כל כך נהנתי לקרוא את הספר הזה!
יתרונות –
✓ הספר מרתק, לא קיטשי מדי ולא תקליט שבור.
✓ הדמויות הראשיות לא שטחיות ומעצבנות.
✓ אני נורא התחברתי לכתיבה. היא מעניינת, סוחפת, בשפה גבוהה אך לא יותר מדי.
חסרונות –
✘ יש רק חסרון אחד, והוא שהספר עצמו מותאם לגילאי 14+
אני אישית בת 13, אבל אני גם בוגרת, ואת האמת שיש בספר קטעים מיניים [ויש שם המון].
★ חזיות ומטאטאים ★
את האמת? אני לא יודעת עד כמה הספר הזה הוא מוכר, אבל הוא מדהים.
הוא מסדרת הספרים "קסם והעיר הגדולה", והוא בין הספרים שאני הכי ממליצה עליהם. הוא אמנם לא ספר מסתורין ומתח, אבל הוא קליל, ואת האמת שגם מאוד מצחיק.
יתרונות –
✓ ספר מצחיק וקליל.
✓ העלילה לא מסובכת מדי, או קשה להבנה.
✓ סיפורי האהבה שם ממש מעניינים וסוחפים.
חסרונות –
✘ הספר קליל מדי. אין בו כובד, או משהו שבאמת גורם לך להגיד, "הספר הכי טוב שקראתי!".
★ מחוננת ★
את האמת? זה הספר היחיד שאהבתי מכל סדרת הספרים.
קראתי גם את הספר 'אש', והוא נחמד. לא משהו.
הספר 'מחוננת' שבה אותי. התאהבתי בקטסה, או קסטה, קראתי את הספר לפחות עשר פעמים ואני עדיין לא מצליחה לזכור איך רושמים את השם שלה.
היא דמות מרשימה, מעוררת השראה, פשוט מושלמת!
יתרונות –
✓ ספר מדהים, מורכב, אך לא יותר מדי, ונורא אהבתי את כל הקטע של המחוננים.
✓ הדמות הראשית שובה. היא מדהימה, וקל מאוד להתחבר אליה.
✓ יש בספר רומן מסעיר ומרגש, שאותי שאב לעולם של אהבה.
חסרונות –
✘ העלילה באיזשהו שלב אמנם לא הייתה יותר מדי מסובכת, אך כן דיי מבלבלת.
צריך לקרוא את הספר לפחות פעמיים בכדי באמת להיות בעניינים.
תגובות (14)
הספר הוא פשוט אסון מהלך. שמו הולם אותו. הוא פרימיבטיבי לגמריי וקיטשי. נעק ונערה מתערביפ על סקס. והוא בכלל לא צפוי. לא הייתי מכניסה אותו לעשירון התחתון אפילו.
אני אוהבת תביקורת שלך :)
הווו אני מסכימה איתך בנוגע לרוב!
לא קראתי את ״אסון יפהפה״ בגלל קטעי הסקס… כולם מאוד ממליצות לי עליו אז אני כנראה אקרא אותו בעתיד…
בכל מקרה מאוד אהבתי את שאר הביקורות שלך!
״חזיות ומטאטאים״! סוף סוף מישהו שקרא את הספר! הוא אדיר!
כך גם לגבי ״מחוננת״!!!
את אדירה! סוף סוף מישהו שכמעט כמוני!
עכשיו ברצינות… יש לך כפיל זכר במקרה???
חח
קסם והעיר הגדולה היה אחד הספרים הנחמדים ביותר שקראתי. זה ספר מושלם לילדות תיכון לדעתי, או לבנות מתבגרות בכללי שאין להן מספיק זמן באמת לשקוע לגמרי. זה חמוד נורא, ואני חושבת שזה ספר מהנה להעביר איתו את הזמן.
כל השאר לא קראתי אבל מילא .-.
ויש לי גם מה להגיב בנושא אשמת הכוכבים אז אני אלך לפוסט הקודם יום אחד .-.
את מדברת אל קוראי האתר בתור בנות.
"צר" לי להודיע לך שיש גם בנים באתר הזה.
לא התכוונתי לפגוע, אל תיקחי ללב, מצטער אם פגעתי.
את פשוט לוקחת את זה כמובן מאליו שיש פה רק בנות, אני עוקב אחרי הביקורת שלך על ספרים, וזה מעניין אותי כי אני מחפש ספרים חדשים לקורא… ואני בן.
אז בפעם הבאה, שימי לב לזה.
שוב סליחה אם פגעתי, לא התכוונתי לפגוע, מצטער אם פגעתי! :(
זה לא שהספרים האלה הם לא לבנים, אבל זה פשוט שיש ספרים שרוב הבנים פחות יהנו מהם כמו קסם והעיר הגדולה. בתור בחורה, היא קוראת ספרים שהם יותר בשביל בנות [לא שאין בנות שלא יהנו מהם או בנים שכן, אבל זה קהל היעד לדעתי ברוב הספרים] ופחות בשביל בנים.
כמובן שיש בנות שיתחברו יותר לספרים של בנים וההפך, למשל, יש לי ידיד שנהנה מאוד מדמדומים והוא בחור בעוד אני לא אוהבת דמדומים ואני בחורה.
אין לי מושג לאן אני הולכת עם זה, האמת, ואולי גם סתם חפרתי, אבל מילא.
אל תתדאג ילדון, יש גם בנים באתר ואנו מודעות לכך. פשוט הרוב הגדול כאן הוא בנות [וזה חבל כי ככה אין מספיק פרספקטיבה של בנים באתר]
אני מצטערת נורא.
מבטיחה שאני אשנה את זה לרבים.
סורי אם העלבתי ):
לא העלבת, זה בסדר!
פשוט לפעם הבאה, שימו לב שיש גם בנים שקוראים את אותם ספרים, ואל תחשיבו את כולם כבנות
קראתי רק את מחוננת, ואני חושבת שהוא הספר הכי פחות טוב בסדרה אבל אוקיי, אחלה.
הוא מורכב בגלל כל הממלכות, אבל באמת מדהים. מומלץ בחום.
דווקא אהבתי יותר את ביטרבלו בשבע הממלכות
לא יודעת
ביטרבלו פשוט מקסימה
וסאף תתחתן איתי ❤️❤️❤️❤️
מממ… נגיד וקרה מצב שאני רוצה ליצור איתך קשר ואין לי קיק… מה עושים? ^^"
חחחח ואיי רק עכשיו ראיתי את זה, אז פשוט שולחים במייל ^^
אבל לא מצאתי בעמוד שלך את המייל שלך, ואין לך את כפתור הצור קשר :[
[email protected]