ילדהמוזרהמאוד0-0
מקווה שיהיו לי קוראים. (: ולא, אני לא נטשתי את 'לא שייכים לדם'.

הודעה חשובה בנוגע לסיפור ישן שלי!

ילדהמוזרהמאוד0-0 07/12/2014 835 צפיות 2 תגובות
מקווה שיהיו לי קוראים. (: ולא, אני לא נטשתי את 'לא שייכים לדם'.

טוב, לפני שאני מתחילה בהודעה אתם צריכים לדעת שהייתי MUSICAT לכל המכירים.
אני פשוט שיניתי את השם שלי באתר ואת התמונה, זה בסדר שאתם לא מזהים אותי. הבנתם מי הייתי? יופי! עכשיו בנוגע לסיפור:
פעם כתבתי סיפור בשם 'משולבים אבל חיים!' המשכתי אותו עד פרק 10 חלק א' ואז הפסקתי. היום עברתי על הסיפור ולא האמנתי כמה גרוע הוא היה. אני כתבתי בערך דקת קריאה שמלאה בשגיאות כתיב ואפס תיאורים, העניין הוא שהרעיון לדעתי היה עדיין נחמד ולא רציתי למחוק את הסיפור הזה. החלטתי שאני אשכתב כמעט לחלוטין את הסיפור. כלומר- רק חלק מהעלילה והדמות הראשית ישארו בסיפור.
אני פותחת הרשמה חדשה לסיפור אבל הפעם אני צריכה רק 5 דמויות: 3 בנים ושתי בנות. כדי שתדעו איזה סוג דמויות אני רוצה אני אתן לכם סוג של קיצור העלילה של הסיפור המקורי.
ניירה (הדמות הראשית) היא משולבת והיא בדרך כלל מאזינה לפגישות של אבא שלה (סוג של מנהיג האזור), רגע לפני שאבא שלה מתחיל בפגישה חשובה הוא מתחרט על כך שלא הרג אותו כשגילה שהיא משולבת. לכן הוא שולח אותה לכלא. ניירה בורחת מהכלא ופוגשת את שון…
עד לנקודה הזאת אתם צריכים לדעת. הדמויות שאתם נותנים לי צריכות להיות משולבים ושהם רק פגשו את ניירה (זאת אומרת שאני לא מקבלת את החברה הכי טובה של ניירה וכאלה..). משולבים הם אנשים מיוחדים שיכולים להשתנות לחיה מסוימת, לדוגמא: ניירה משתנה לפנתר שחור. אז כשאתם נותנים לי דמות אתם צריכים להגיד לי גם לאיזו חיה היא יכולה להשתנות.

להרשמה:
שם: (מלא בבקשה.)
גיל:
אופי:
מראה:
רקע: (חובה!!!)
משתלב\ת עם: (חיה אחת כלשהי)


תגובות (2)

הסיפור נשמע מעניין…
אני נרשמת!
שם: קלובר אלטאושר
גיל: 13
אופי: צחקנית, מאוד שנונה וצינית, חכמה, אסטרטגית, חזקה נפשית ופיזית, יחסית סגורה, חברה נאמנה מאוד, חשדנית, בלשית טובה, רגזנית ונוטרת טינה.
מראה: שיער בלונדיני פרוע עד הכתפיים, עיינים חומות רגילות, גובה ממוצע, רזה, שאירית, עור חיוור, צלקת אפרפרה מקו הלסת התחתונה עד אמצע הלחי.
רקע: ננטשה בידי משפחתה כשהייתה בת שנתיים, אבל אחיה הגדול הביא אותה בסתר לבית של משפחה אומנת. האבא והאמא (במשפחה האומנת) התגרשו והאמא נשארה עם קלובר, אבל התחילה להשתכר ונכנסה לאישפוז אחרי כמה חודשים, בערך באותו שלב היא הצטרפה לניירה.
משולבת עם: חוחית (סוג של ציפור)
אהבת? ^^

07/12/2014 16:12

    הדמות נשמעת מעולה!
    רק שאם לא הבנת, המשולבים לא מתקבלים ממש טוב אצל האנשים הרגילים. אז אני רק כמה שינויים בנוגע לרקע וזהו. הדמות בפנים!

    07/12/2014 16:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך