דו קרב סיפורים
טוב, אז העורכים החליטו לערוך תחרות סיפורים קטנה ומינו אותי לשופט.
אלו ההנחיות למעוניינים להשתתף:
עליכם לכתוב סיפור מהז’אנר שאבחר ולאחר מכן לשלוח לי קישור לסיפור למייל הבא:
[email protected] תחת הנושא “דו-קרב סיפורים”.
בתאריכים שהעורכים בחרו (אותם הם פרסמו בהודעה באתר, אותה כדאי לכם לקרוא אם אתם מעוניינים להשתתף בתחרות) אבחר מנצח אחד מכם בכול ז’אנר ואפרסם את זהותו באתר.
הז’אנר הראשון הוא סיפור עם מושר השכל. בהצלחה.
תגובות (83)
תגיד.. זה עדיין רלוונטי לכתוב סיפור עם *מוסר* השכל, או שיש לי דילאיי רציני?
לא רלוונטי, אבל בבקשה שלחי לי בכול זאת. כול השאר היו כאלה עלובים…
טוב אשלח.. אך אל תחשוב שאני איזה סופרת דגולה או משהו בסגנון.. רוב הסיכויים שהסיפור שאשלח לך יגרום לשאר הסיפורים להראות כאילו דוסטויבסקי בכבודו ובעצמו כתב אותם ~למקרה אתה *שוב* טיפשוני – דוסטויבסקי הוא מחבר החטא ועונשו~ בכל אופן אשלח לך מחר את הסיפורים בגלל שאני מותשת לגמרי.. אנא, הנמך את ציפיותיך ~אם יש לך כאלה~ באופן משמעותי! ~זלזול עצמי.. :\~
אנא חדלי מזלזולך המתמשך באינטילגנציה שלי. תודה. מצפה בקוצר רוח לסיפורך.
'מזלזולך המתמשך' חחחח איזה מסכן…
למה מסכן?
אבל.. אבל.. לזלזל באינטילגנציה של אנשים זה כל כך כיף! תפסיק להרוס לי את הנאות החיים :(
זה היה נשמע כאילו אתה סובל, ולפי דעתי מוזרה צודקת (;
לא. האמת שזה נאמר כמין אזהרה אחרונה…
אוי ואבוי! אזהרה אחרונה!!! מוזרה, היזהרי!
חחח… אזהרה… מוזרה… היזהרי… חחח מה?
אתה הזהרת את מוזרה, לא? 'אנא חדלי מזלזולך המתמשך'… היא צריכה להיזהר!!!!! אתה באמת טיפשוני!!!!!
כן, אני יודע שזה מה שקרה, אבל הצחיק אותי שאמרת הרבה לשונות של זרות ואזהרה.
אהההההההההה!!!! עכשיווווווווו הבנתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחח… ואבוי לי.. מה יעלה בגורלי? מעניין אם אפשר לשבת בכלא בגלל שזלזלתי באינטילגנציה של אדם מכובד וחכם כמו דניאל.. *סרקאזם טיפשוני, סרקאזם, אחח הנאות של החיים :) *
בואי נגיד שלא את תהיי זאת שתשב בכלא…
חחחחחחחח
תהיי חזקה מוזרה, תהיי חזקה!!! אנחנו נעבור זאת יחד. אני חושבת שיתנו לך *לפחות*
15 שנה בכלא! כי כפי שאמרת דניאל הוא אדם חכם ומכובד *ולא מתנשא, חס וחלילה הוא בסך הכל יודע יותר טוב מכולם ומודע בזאת- טבעי לגמרי*
(הכל בצחוק)
אאעאעאעאעא זה איום הוא מאיים!!!!!!!!!!!! אוי ואבויייייייייייי
כן. יופי ששמת לב.
נעלבתי.
סליחה… :(
וואו! איך אתה מעז לבקש סליחה מפשוטת עם שכמותי? (;
חחח את מתנהגת כאילו אני איזה אריסטוקרט או אציל…
אני מכבדת אותך! תגיד תודה!
אני אגיד מה שאני רוצה, תודה לך…
חחחח ואחרי תגובה כזאת הוא עוד תוהה למה אנחנו מתייחסים אליו כאציל… בכל אופן, תודה על הצעתך אישי היקר, אך לצערי נאלצת אני לסרב לה. אני כן אמשיך לזלזל בחכמתך. ~כן.. ככה בדיוק אתה נשמע. כאילו אתה במשתה אצל מלכת אנגליה בשנת 1860~
חחח קרעת
ותודה האפי גירל.. חיזוק חיובי תמיד עוזר :) ו15 שנה בכלא זה כלום.. בואו נגיד ש.. זה יותר טוב מ16 שנה :) ~מסתכלת *בכוח* בחצי הכוס המלאה~
חחחחחחחחחחחח- ככה אתה צריך להגיב אם מישהו 'קורע אותך מצחוק'
אני אגיב איך שבאלי, תודה לך.
ותקראו לי שימחה
אוחחח מעצבןןן דניאל הזההה
אנחנו כבר קורעים לך שמחה, אבל תגידי, למה יש לך סיפור שנקרא "מי ערווה"?
דניאל.. אנגליה.. תה… 1860!
לא…… מה זה מי ערווה?
דניאל, השאלה האמיתית היא: למה לך אין סיפור שנקרא מי ערווה?
https://www.tale.co.il/%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%A8%D7%94.html
ולמה את מכליל? אני קראתי לה עד עכשיו האפי גירל.. סהה דניאל הזה וההכללות שלו..
ב"אנחנו" התכוונתי כמובן לעצמי ולפיצול אישיותי, בוב.
זה לא מי ערווה.. זה מי ערה שבלי כוונה התווסף באמצע סלשים ~\\\~
ואח"כ הוא עוד מופתע שאני קוראת לו טיפשוני.. :\
זה לא בטעות, זה מי ער/ה, כי היא ניסתה לפנות לזכרים ולנקבות כאחד, אבל יותר מדי סלאשים.
אוקיי.. אז זה בטעות שהיא עשתה שלוש סלשים ולא אחד. אתה ובוב מרוצים?
חחחחחחחחחחח "טיפשוני" התכוונתי לכתוב מי ער\ה?
חחחחחח 'פיצול אישיותך'!
אהה… אז מה הקטע עם ה-ו'?
ייאיי אפילו שמחה מסכימה איתי שאתה טיפשוני.. זהו מעכשיו זה הכינוי החדש שלך.. בתור אחת שתתה תה עם מלכת אנגליה ב1860, יש לי זכות לקבוע את כינויך החדש.. :)
זה לא ו' זה \\\\\\\ \ \ \
ותודיע על ההחלטה הזאת גם לבוב.. שלא ישאר חלילה בצד…
למה כול כך הרבה? אני חושב שפשוט ניסית לכתוב סיפור על מים שנוזלים מן הערווה… מוזרה אחת.
הייי שמחה.. את לא יכולה פשוט לקום ביום בהיר אחד ~או בלילה חשוך אחד~ ולהחליט שאת כותבת סיפור מוזר, ושמעכשיו את מוזרה!!! את לא רואה אותי מחליטה פתאום שאני ילדה שמחה, נכון?!
מוזרה, קרעת (שוב)
חחחח אני שמחה שהצלחתי להצחיק איש קר לב שכמותך שבמקום לכתוב כמו בשפת פשוטי העם: "חחחח" הוא רושם "קרעת".. But… I'll take it anyway
שבמקום לכתוב בשפת פשוטי העם* בלי ה"כמו".. תוריד את ה"כמו".. אוי השעות..
חחח 'טיפשוני' אהבתי את הכינוי!!
לא! לא אסכים לזאת! אני ארנבוני ולא טיפשוני.
לא לא לא.. עד שלא אדע מה סיפור הרקע לכינוי ארנבוני, אתה טיפשוני!
רגע… גם אם היה לי סיפור כזה, 'מי ערווה' מה זה אומר בכלל? 0_ס
חחחח דניאל רשם לך מקודם.. זה סיפור על מים שנוזלים מהערבה.. תכלס בגלל שהשם כל כך מוזר – הייתי נכנסת לסיפור כזה. סתם מהסקרנות..
תני לו, שיהיה ארנבוני
לאאאאא.. לפחות לא עד שיגיד לי למה דווקא ארנבוני.. ~סקרנות סקרנות~
בטח יש לו שיניים של ארנב או שהוא אוהב גזרים…. מה זה משנה?!?!
רגע.. איפה דניאל בכלל?! OMG.. הוא נעלם.. נראלי הוא פרש והלך לישון.. או יותר טוב, אולי הוא נעלם לתמיד.. ~מה?! פחחח, רשמתי יותר טוב?! התכוונתי לרשום יותר.. אהה.. גרוע~
היי.. הכל משנה.. וסתם זה פשוט מסקרן אותי.. חוץ מזה 6:20 בבוקר ~מהה??! אבל לפני שנייה היה רבע לחמש!!!~ אז אל תשפטי אותי..
חחחח, דניאל??!! זה הכל באשמתנו עייפנו אותו
שני דברים.
1. אנלא יודעת איזה אווטאר אתה רואה.. אבל רשמת פרק וזה אומר שאתה מדבר על הסדרה המצוירת ולא על הסרט.. ואני די בטוחה שאין שם ערפדים.
2. אני כן יודעת על מה אתה מדבר.. תן לי להשלים לך את המשפט- אוי.. הנוער של היום..
אופסי.. התכוונתי לשלוח את זה כתגובה למה שדניאל כתב.. נו טוב.. same same
לא. אני רואה את הפרק המפחיד הזה של אווטר. קוראים לי ארנבוני כי ככה וולאד הערפד קוראת לי ומי ערווה, או יותר נכון נוזלי סיכה זה מים שנוזלים מהערווה (בשיא הרצינות) נושא של מבוגרים, תגדלי, תביני.
o_o
כן…
אבל את זאת שכתבת את זה…
אני לא כתבתי שום מי ערווה….. חחחחחחחח
חחחחח דניאל.. היא רשמה מי ער\ה עם יותר מידי סלשים.. המוח שלך הוא זה שחשב על מי ערווה.. ככה ש…
אאה ודניאל.. הגבתי לך על השיר אני לא גיטרה.. למקרה שלא תשים לב כי יש מלאאא הודעות… קיצור.. אני חושבת שאתה צריך להראות לה תשיר.. ~ושוב.. יש לי דילאיי רציני.. אאהה.. איחור אופנתי (?)~
אני מדבר על הפרק עם כשפית הדם… Spooky…
אאהההה.. טוב בכל מקרה.. אתה נשאר טיפשוני!!
גם אני יודעת על מה מדובר……………………………
חחחחחחחחחח מוזרה את חושבת על מה שאני חושבת?!?!
אממ.. תאמת שאני פשוט – לא חושבת.. המוח שלי עייף כל כך שאשכרה שום מחשבה לא עוברת בו.. אפילו לא מחשבה על כך שאף מחשבה לא עוברת במוח שלי.. אבל אם זה יעשה לך טוב אז, ברור…
חחחחח
טוב די.. אני רושמת לכם את זה כבר מ4 נראלי.. אבל הפעם זה רציני!! זהו זה סופי של הסופי! האחרון של האחרון! אני.. אני… הולכת לישון.. ותראו מה זה אפילו יצא לי לחרוז לכם קצת.. אז כל טוב ושינה ערבה.. אני הלכתי למטה :)
למיטה*
לילה טוב! (למה הרגשתי מוזר כשאמרתי את זה?…) ביי מוזרה ודניאל
ביי שימחה ומוזרה