אני הולך לרצוח את כולכם
פעם ראשונה שלי שאני משתמש במערכת ההודעות כאן, הידד לי. אז, למי שכבר מכיר אותי, חזרתי לאתר, למי שלא, פעם כתבתי כאן, אז פרשתי וכעת חזרתי שוב, נעים להכיר.
לענייננו, אני רואה שהרבה אנשים כאן מציעים לקיים פגישות עם הכותבים האחרים, אני רוצה להציע דבר דומה, מי בעניין?
נ.ב. בדבר הכותרת, זה סתם, אני לא הולך לעשות דבר למי שאפגוש, במיוחד אם זו כותבת סיפורי ערסים ו/או וואן דיירקשן.
תגובות (49)
חחחח היי! זה אני הצעתי! סתם צוחקת, הגענו למסכנה שזה קשה כי לחיפאים לדוגמא אין איך להגיע לתל אביב ולתל אביבים אין איף להגיע לחיפה, דרך אגב, אני דיאן, ברוכים השבים
ברוכים הנמצאים. ורק לידיעתך קיימים דברים הנקראים כלי תחבורה, בדקי עליהם, אולי יועילו לך.
לא מצחיק, ואני בת 13 ואין מצב ההורים שלי יסכימו להסיע אותי לתל אביב כדיי לפגוש אנשים שהכרתי מהאינטרנט
יכל להיות שהם צודקים.
הולה, אתה הבחור שהתגובות שלו הצחיקו אותי הרבה~ [משפט כל כך לא תקין שזה נורא אבל מילא]
מה… למה לא לרצוח… איפה הכיף בלהשאיר אנשים בחיים?…
אל תגלי לאחרים פה, אבל אני כן מתכוון לרצוח…
אני יכולה להצטרף שלייך? יש לי סכין, שני גרזנים קטנים ומסור חשמלי חדשים שאני כבר "מתה" לנסות~
כתבתי מפורשות לבוא לא חמושים, האמיני לי שאם תבואי עם הדברים שהזכרת זה רק יפגע במטרתי, אבל אחרת, אשמח שתצטרפי אליי. איפה את רוצה להיפגש? (לא עושה לך כלום…תבואי לבד.)
זה לא מחשיד בכלל! D:
אתה מוזמן לבוא אלי הביתה שלוש לפנות בוקר, אני אהיה בסלון.
חחחחחחחחחח ליז אני יכולה גם לבוא ? ~נדיפת במסתוריות~
*נדחפת
אולי~
אהה סליחה נכון נכון אתם צריכים פרטיות …. D:
נמנמנמנמ אתה לא תרצח אותי פיוו פחדתי תמיד חשבתי שתרצח אותי תמיד דמיינתי בחלומות שלי אותך בא עלי עם סכין\רובה\מסור כול פעם משהו אחר ורוצח אותיי
באמת? איך את מתארת לעצמך אותי בחלומותייך? (משפט שלא ציפיתי לומר היום לזרה באינטרנט).
חחחחחחחחחח אם…עם מסכה של גורילה …. כן כן אתה רוצח אותי עם המסכה של גורילה
איך את יודעת שזה אני?
נמנמנמנמ כי אני הורדתי לך את המסכה וראיתי מפלצת אז הבנתי שזה אתה
לי אין בעיה.
וצר לי, חיפאים, אבל המרכז קרוב יותר מחיפה לדרומיים ומבאר שבע לצפוניים. יחי המרכז!
אני כבר זומבית חסרת חייפ, צר לי לבאסך. אבל אני לא אתנגד, אני יודעת, לאכול למישהו את המוח אם תצטרך עזרה בהרג.
ליז מדרדרת אותי.
ברוך השב.
שמחה שחזרת לכתוב באתר :)
תודה. ברוכה הנמצאת (כמה מנומס ופורמלי!)
אני אישית (מטעמי בטיחות) לא הולכת להגיע לפגישה שבאה מיוזמת חברי האתר.
מה שכן, אם הפגישה תהיה מאורגנת על ידי העורכים, אני יותר מאשמח להגיע.
למה את סומכת על העורכים יותר מאשר על חברי האתר? את לא מכירה אף אחד מהם.
כי הם גורם סמכותי, אני סומכת על גורמים סמכותיים.
איזו סמכות יש להם, ומי הסמיך אותם בדיוק?
עדיף לא להכיר את העורכים כי הם מסתוריים~
וזה מה שקורה כשאני מחכה לסדרה שתעלה ובינתיים אני שמה לב לסימנייה של האתר~
דני! התגעגנו אליך ולכתיבה שלך. אגב, בעניין הפגגשה הזאת… אני רק אומרת שלמרות שיכול להיות ממש מגניב לפגוש מחברים אחרים -למרות שזה די הורס את כל עניין הסודיות…- זה לא רעיון כל כך טוב. כלומר, עוד שנה או בכלל השנה הזאתי -אם לא עשית את זה כבר- אתה אמור להתגייס לא? ואני חושבת שרוב המחברים פה הם בני 10-18 ובינהם 12-15 הם הרוב.
אני פשוט לא חושבת שזה רעיון טוב שניפגש, האתר נועד לזה שלא ניפגש ואני מבינה את הרצון והטוב שבלהיפגש,אבל בעיני זה יותר מידי סיכון.
אני לא אומרת לכם מה לעשות, אבל תחשבו על זה, ההורים שלכם בכלל ירשו לכם?
ואם לא, תשקרו להם?…
שלום :)
אני לא מכירה אותך ואתה כנראה לא אותי אבל בכל זאת…
ברוך השב, אני תמיד בעניין של להיפגש עם האנשים מהאתר הזה.
במיוחד כי אני נסיעת אוטובוס אחת באורך של 20 דקות מתל-אביב, וחוץ מזה כולם כאן ממש נחמדים ומוכשרים.
נ.ב~ אני יודעת מאיפה תמונת הפרופיל שלך ~(^-^)~
youre such a dick i cannot its wonderful
איך בא לי לכתוב משהו כדי שאתה וסטיבי תבקרו אותי קשות! אבל אין לי כוח לעשות שכתובים איזו בעיה! קשה!
*אני צוחקת מבדיחותיי הסוטות והעלובות. אני פשוט… נפלאה.
-אני לא רצינית ב, אמ, שיט. DICKIIIIII BIIRRRDDDDDGHGH
מי אמר שאני בכלל הולך לקרוא אחת מהיצירות שלך?! אם את עצמך המלצת שלא לקרוא אותן, למה שאבזבז עליהן מזמני?
):
):
כי אני רוצה יחס)::
ממך)):
ואמרתי שבא לי. לא שזה מה שיקרה I:
(ף: איך אני אוהבת את הסמיילי הזה
את תמיד יכולה לשלוח מייל, את יודעת.
תקשיבו, פגישה שכזו לא תהיה בסמטה חשוכה ואפלה בעיר נידחת וריקה וכאלה.
יש הרבה אירועים. נבחר אחד, וניפגש בו. לא כזה סיפור.
ואם אני אלך עם חברה שלי אז כן, ההורים שלי ירשו.
חתולת ים גאונית שלי~ 3>
אירועים כמו אייקון ועולמות, לדוגמא?
האמת היא שהצעתי את זה בצחוק, אבל הרעיון של סטינגרי באמת נשמע ישים (ומעניין…)
count me in ! לדבר איתך בוואצאפ זה כבר לא רציף חחחחח ילדת wifi מסכנה שכמותי…
ומעניין?
אפשר אייקון ועולמות או אירועים אחרים. אייקון אני ספציפית לא יכולה, התחייבויות קודמות, אבל אפשר במקומות אחרים.
אני בעד אייקון, אני גם ככה הולך לשם כל שנה.
אייקון זה משהו שקשור במד"ב, נכון?
זה פסטיבל מד"ב שנתי, כן.
הוא טוב? מה יש בו? מתי זה?
אגב, הגבתי לך על הקטע על מערכת החינוך, אשמח לתשובה. ולגבי הסיפור שאני כותב ורציתי לחלוק איתך, נראה שזה יתעכב… (אולי עד בלי סוף.) מצאתי בו המון פגמים יסודיים ואני משכתב אותו כרגע, ככה שהוא לא מוכן לשיתוף. מצטער.
חח ידעתי שתחזור לפה
לפי מה ידעת?
יאיי מפגש?! כי זה תמיד כיף להיפגש עם אנשים זרים שפגשתי ~או יותר נכון, שלא פגשתי~ באינטרנט |NOTֻֻ|
טוב anyway אני שמחה שחזרת לאתר ;)
כן, את קצת מאחרת לזה, אבל אם יהיה עוד מפגש בתכנון, את מוזמנת.
הייי, אני לא מאחרת, אני פשוט… אהה.. דופקת איחור אופנתי.. look it up.. ~כי הכל נשמע יותר טוב באנגלית~
חחחחחחחחח 'אני הולך לרצוח את כולכם' בכלל לא מחשיד!!!
חחחחחח